Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי קושי בהתנעה עם פיאט קופה ... הרכב מתניע לי רק בנסיון התנעה 2-3 ובפעמים שאני מנסה להניע יוצא פיצוץ קטן מהאגזוז.

 

 

ממה זה יכול לנבוע?

 

 

תודה מראש.

פורסם

המצבר לא הכי חדש כמו כן יש לו בעיה באחד המגעים והיא תטופל ביום ראשון אצל החשמלאי בתקווה שזה יפתור את הבעיה.

 

כמו כן אין אמצעי מיגון ברכב לפי מה שידוע לי. כשמסובבים את המפתח ישנה נורית CODE שנדלקת וצריך לחכות שהיא תיכבה אך גם לאחר שהיא נכבית קיים קושי.

פורסם

לדעתי תבדוק את הצינורית של הדלק החוזר.

יש מין כזה שסתום שאליו מחוברת צינורית ברגע שהיא מתנתקת נכנסת תערבות יותר עשירה של דלק.

זה יכול לגרום לקושי בהתנעה ובייקפייר כמו שאתה מתאר.

 

בהצלחה.

פורסם

שאתה אומר "לא מניע" - מה הכוונה?

 

יש סטארטר תקין, המנוע מניע ונכבה מיד?

אין סטארטר כלל?

יש סטארטר רגיל, אבל המנוע לא עושה סימנים של הנעה?

פורסם

יש סטארטר אך המנוע לא מניע(שומעים נסיונות הנעה) ויוצאים פיצוצים מהאגזוז...

מוציא מפתח מכניס בחזרה מחכה שהנורית של הCODE תיכבה וכך שוב.

 

בניסיון ההתנעה השני או השלישי הרכב מניע ללא בעיה וללא בקפאייר.

פורסם

פיצוצים ובקפיירים מהאגזוז נובעים בד"כ מדלק לא שרוף שיוצא ממערכת הפליטה.

לדעתי - ישנה בעיה של ניצוץ ומכיוון שדלק כן מגיע למזרקים, המנוע מוצף.

כמובן שיכול להיות שהבחור מעליי צודק ואחד המזרקים דולף.

פורסם
פיצוצים ובקפיירים מהאגזוז נובעים בד"כ מדלק לא שרוף שיוצא ממערכת הפליטה.

לדעתי - ישנה בעיה של ניצוץ ומכיוון שדלק כן מגיע למזרקים, המנוע מוצף.

כמובן שיכול להיות שהבחור מעליי צודק ואחד המזרקים דולף.

 

+1 כמו כן בדוק מתי הוחלפו חוטי הצתה , כוהל/ים, ומצתים.

פורסם
המצבר לא הכי חדש כמו כן יש לו בעיה באחד המגעים והיא תטופל ביום ראשון אצל החשמלאי בתקווה שזה יפתור את הבעיה.

 

כמו כן אין אמצעי מיגון ברכב לפי מה שידוע לי. כשמסובבים את המפתח ישנה נורית CODE שנדלקת וצריך לחכות שהיא תיכבה אך גם לאחר שהיא נכבית קיים קושי.

נראה לי שעלית על הבעיה. :-)

 

לקופה יש אימובילייזר מקורי.

אם לא הוסיפו עוד מיגון מקומי על הדרך, מה טוב.

 

אה, ותעשה טיפול גדול כמו שהמליצו פה :wink::lol:

MCS 2008

פורסם

תבדוק שאין לך קידום הצתה ושלא נכנס תערובת דלק גדולה ועוד משהו תבדוק את החיישנים שלך דחוף יוכל להיות שהחיישנים לא טובים(חיישן נקישות)

×
×
  • תוכן חדש...