Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

אני חדש בפורום, הצטרפתי היום.

אני עומד לקנות רכב בתקציב של 30000 ש"ח, יש לי הצעה לסוזוקי בלנו שנת 1998 ואני מכיר את הבעלים כך שאני יודע שהיא שמורה, המכונית עשתה 100000 קילומטר, אבל עדיין אני מתלבט אם לקנות בסכום הזה מאזדה שהבנתי שהיא יותר טובה מהסוזוקי, אבל הבעיה בה היא שאני לא יודע אם היא במצב טוב או לא. אשמח אם תעזרו לי בהתלבטות, או שתתנו לי הצעות לרכבים אחרים שנראה לכם שהם טובים יותר בסכום הזה.

 

תודה.

פורסם

אולי אם תאמר לנו מה אתה מחפש ברכב, נוכל לתת לך המלצות לכאן או לכאן.

בגדול, הסוזוקי אמינה יחסית ומאובזרת בעיקר בדגם ה"סופר באלנו", וכך גם הלאנטיס. לזכות המאזדה עומד מנוע חזק יותר, התנהגות טובה יותר , אם כי לא בהרבה, ושוק חזק יותר.

אבל, וכאן זהו אבל גדול, אם אתה מכיר את הסוזוקי, ועל פניו זה אכן נראה טוב, זה עדיף על כל מזדה "הפתעה" שתמצא.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

אני יכול להעיד רק לטובת הסוזוקי - אולי אלו שיקולים חשובים לך.

• צריכת דלק נמוכה מאוד, לפחות עם הנסיעה העדינה שאני עושה. בערך 1 ל-16\15 (אך אני גר במקום ללא פקקים משמעותיים!).

• די אמינה. שום דבר רציני לא התקלקל, קנינו לפני שנתיים וקצת בלנו שנת 97, יד ראשונה עם 65K ק"מ. היום מד האוץ עומד על 153K ק"מ. הגיר עדיין מתפקד מעולה.

• די מרווחת. לא ממש "נוחה" כמו כורסה, אבל יש מקום להזיז את הגוף. להפתעתי - גם מאחור.

• למנוע אין חיים מתחת ל-3K סל"ד. מצד שני, מצב POWER מתנהג כמו ידני ומושך את ההילוכים כמו שצריך.

• חיבה למעט תת-היגוי. יתכן שזו רק הרגשה.

 

בהצלחה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

×
×
  • תוכן חדש...