Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על yaris t-sport (לאחר חיפוש)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. מהי צריכת הדלק של ה 1.5? (אשמח לתגובה ממישהו שאחת כזאת נמצאת בבעלותו).

2. האם יש להם בעיות מיוחדות?

3. עלויות טיפולים ואחזקה?

4. דברים שכדאי לשים לב אליהם?

5. מקום מומלץ לבדוק אותה? (באזור ראשון-רחובות)?

 

כל נתון שכדאי לי לדעת לפני שאני רוכש כזאת?

 

מה המחירון שוק האמיתי של מודל 2003?

 

תודה!!

פורסם

הדגם לא כל כך נדיר ובהחלט ניתן למצואו, בדר"כ נמכר מעל המחירון...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מה כדאי לבדוק? יש מחלות מיוחדות? בעיות?

 

דברים שנותים לההרס?

 

 

כל טיפ יעזור..

אני ככל הנראה הולך לשלם לא מעט מעל המחירון.. לכן אני רוצה לדעת לפחות שהרכב במצב מושלם..

 

 

תודה רבה וחג שמח!

פורסם

מצטער שאני מציק, אני פשוט ממש לפני קניה בהזדמנות לאחר חיפושים ארוכים לכן,

מבקש שוב (בעלי יאריס במיוחד)

אם אפשר לשמוע על תקלות מיוחדות \ בלאי מיוחד ביאריס שכדאי לבחון ?

 

כל טיפ המלצה וביקורת יתקבלו בברכה!

 

תודה רבה,

RipCurl

פורסם

כמה מעל המחירון? ועל איזו שנה?

 

משנת 2004, הרכב עבר מתיחת פנים הכוללת צבע כרום על פתחי האוורור של המזגן,

ושינוי של הפגוש הקדמי (ועוד כמה שינויים קוסמטיים קלים).

הרכב אמין מאוד ולא ידוע לי על מחלות ספציפיות שהוא נוטה לסבול מהן.

הוא פשרה מוצלחת בין רכב חדיש ואמין לקצת ספורטיבי, אם כי הוא לא נוח במיוחד

(מתלים קשים) ובידוד הרעשים גרוע.

צריכת דלק סבירה מאוד. 1-10 עירוני ועד 1-15 לבינעירוני, בנסיעה 'מהנה'...

 

 

שיהיה בהצלחה, אתה תהנה ממנו :)

פורסם

הרכב הנ"ל בבעלות בת זוגתי מזה 4 שנים. מאוד מהנה, זנב שובב, צליל מפלט מענג. אין מחלות מיוחדות (בדיוק יצאנו מטיפול 45). הרכב מגלה אמינות גבוהה ביותר. המינוס היחידי - בידוד שאון המנוע וצליל המפלט בכל מהירות שהיא ובעיקר מעל 100 קמ"ש. זה אמנם מהנה בסה"כ ומשדר ספורטיביות אבל יכול לעייף בנסיעות ארוכות.

 

צריכת הדלק הממצועת כאשר רוב הנסיעות בתוך העיר 1:13. מחוץ לעיר - יכול להגיע גם ל- 1:17 בנסיעה שפויה.

 

בקיצור - בונבונירה. בהצלחה.

---

×
×
  • תוכן חדש...