Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מגבר CRUNCH PZI 175.4

וגם כן עכשיו עכשיו כרגע קניתי PIONEER DEH 2950 יש לו יציאה אחת למגבר

אבל במגבר יש 4 כניסות INPUT אז זה אומר שאני צריך רדיו דיסק עם שתי יציאות למגבר או לא?

ומה לעשות עם הרדיודיסק ? יש כבל RCA מצד, שני יציאות ומצד השני 4 יציאות שיפתור לי את הבעיה?

 

linedn7.th.jpg

פורסם

סליחה רציתי לערוך אבל ננעלה האופציה לאחר כמה זמן

האם אני צריך מפצל RCA כדי לחבר מגבר 4 יציאות לרדיו דיסק בעל יצאה אחת למגבר?

המגבר הוא CRUNCH PZI 175.4 בעל 4 יציאות 175Wrms ב4 אום

רדיו דיסק פיוניר DEH 2950

אני מתכנן להרים סט קומפונינט וסאב על המגבר

עוד שאלה מה אני צריך יותר נציל כבל 4 גייג או 2 גייג של 5 מטר בשביל המגבר?

תודה לכל העונים

פורסם
אתה לא צריך מפצל.

אתה לוקח RCA מחבר לרדיו דיסק ומעביר למגבר וזהו.

אם אתה תרצה עוד מגבר רק אז תצטרך מפצל RCA.

 

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html

 

תעזר בטבלה הזו לחישוב הכבל.

אבל לRCA יש שני ראשים לעומת זאת יש 4 כניסות INPUT במגבר. לכל יצאה מהמגבר לרמקול יש כניסה שצריך לחבר אליה את הרדיו דיסק.

כלומר אני צריך 2 חוטים RCA כדי להספיק ל4 כניסות INPUT של המגבר, מכל כבל RCA נכנסות שתי יציאות לINPUT של המגבר

פורסם
אתה לא צריך מפצל.

אתה לוקח RCA מחבר לרדיו דיסק ומעביר למגבר וזהו.

אם אתה תרצה עוד מגבר רק אז תצטרך מפצל RCA.

 

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html

 

תעזר בטבלה הזו לחישוב הכבל.

 

לא נכון!אתה צריך 2 מפצלים,ככה שיציאה אחת מהכבל של הRCA מתפצלת ל2 ואז אתה מחבר אותה ל2

הערוצים הראשונים(1+2)שזה הקומפוננט במקרה שלך ,והיציאה השניה ל2 הערוצים הנותרים(3+4)שזה לסאב

איזה רכיבים אתה רוצה לחבר למגבר,וכבל 8G יספיק לך

 

בברכה אסיף.

פורסם
לא נכון!אתה צריך 2 מפצלים,ככה שיציאה אחת מהכבל של הRCA מתפצלת ל2 ואז אתה מחבר אותה ל2

הערוצים הראשונים(1+2)שזה הקומפוננט במקרה שלך ,והיציאה השניה ל2 הערוצים הנותרים(3+4)שזה לסאב

איזה רכיבים אתה רוצה לחבר למגבר,וכבל 8G יספיק לך

 

בברכה אסיף.

תודה התכוונתי לעשות כמו שאתה אומר

אני מחבר מקדימה קומפוננט של מורל פולס 6.5

וסאב של פיונייר 306C בינתיים

פורסם

מפצל הRCA נקרא גם מפצל Y

אבל צורת החיבור שנאמר לך לא נכונה - לא יהייה לך סטריאו ככה .

אתה צריך לחבר כך :

 

RCA צד ימין (לבן לדוגמא) אז את הפיצול לחבר לקדמי אחד ואחרוי אחד

RCA צד שמאל (אדום לדוגמא) את הפיצול לחבר לקדמי הנותר ולאחורי הנותר .

 

בהצלחה .

×
×
  • תוכן חדש...