Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כל ההתעסקות המיותרת הזאת במתח יציאה לא ממש מובנת לי. כמובן שפסיכולוגית "יותר=יותר טוב", ומשתמשים בזה, למשל, יצרני 6X9 עם ה4-5 WAY שלהם. "לך יש 3WAY? לי יש 4! שלי יותר טוב". יש למתח יציאה משמעות? ברור שכן. Absolutely. אבל ממתי זה הפך להיות השיקול המרכזי בבחירת HU? אפשר להגיע לתוצאות מצויינות עם HU שנותן 2 וולט pre-out. לי יש כרגע אודיוקונטרול עם ליין דרייבר מובנה שנותן 9 וולט. אז מה? זה עד כדי כך חשוב? תלוי. תאמינו לי או לא, הייתי מסתדר גם עם פחות. תבדקו את הרגישות של המגבר שלכם. למשל, היפוניקס בדרך כלל צריכים ליין דרייבר. אבל לפני שאתם מתעסקים בכל זה, תשאלו את עצמכם אם אתם יודעים מה המשמעות של מתח יציאה, ועל מה בדיוק זה משפיע. לא בטוח שכולם יענו בחיוב.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

אפשר לפרש את דבריך ולומר שאם ניקח 2 HU זהים לחלוטין בכל פרמטר מלבד המתח היוצא (נניח 2.2 לעומתת 4) לא נוכל לזהות שום הבדל בסאונד.

מעבר לסאונד, מה לגבי תאימות להגברה, אורך חיים, עיוותים וכו...

פורסם

ואני טוען שיהיו הבדלים בסאונד ודיי משמעותיים בין אחד עם יציאות של 2.2 וולט ל-4 וולט. איך אני יודע? כי בעבר עברתי מפיוניר 4850 (שיש לו 2.5 או 2.2) לפיוניר 6850 (שיש לו 4 וולט) והסאונד באמת השתבח ונהיה יותר טוב.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קלריון 755 נקודה!

מכשיר בכמה רמות מעל כל מה שהציאו כאן.

 

יש אפשרות להשיג כאלו ביד שנייה במצב חדש! לגמריי

נכנס בול לתקציב שלך ואף פחות..

 

תיצור איתי קשר בפרטי וננסה למצוא לך אחד.

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...