Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני רוצה לשתף אותכם באירוע ממש לא נעים שקרה לחבר שלי ביום חמישי,אני אעלה תמונות ואמשיך בהסבר.

 

cimg3265hl9.jpg

תשימו לב שהדלת סגורה.(חדי עין ישימו לב שגם את המחוונים השקופים העלימו).

cimg3267sk0.jpg

cimg3270so1.jpg

חבר שלי היה בפאב באיזור חיפה,וכשהגיע לרכב מצא אותו כך, המסקנות הגדולות שהגענו אליהם בעקבות זאת, הן:

1)ככול הנראה הרכב שלנו אף פעם לא בטוח.

2) אני ממש מרחם על האנשים שעושים את הדברים האלה.

3) לעולם אבל לעולם לא להשאיר את הפנל בתוך הרכב גם אם זה לחצי שעה.:cry:

4) לא להשקיע את הנשמה במערכת כי אחר"כ הלב כואב הרבה זמן.

לחבר שלי גנבו רדיו דיסק של פיוניר די יוקרתי, 2 מגברים, האחד מהם מונובלוק וסאב של MAGNAT,מערכת בסביבות ה-3.5K.

5)שמרו על המערכת שלכם.

 

למזלו הרב הפורצים לא השחיתו את פנים הרכב, כי אני יודע שיש כאלה שגם משאירים מזכרות. בכל אופן תודה מראש

 

לכל התומכים וכל אלה שיכולים לעזור לי להרכיב מערכת חדשה אפילו יד שניה,תבוא עלייהם הברכה.

 

לפי מה שהבנתי מהשוטרים,זו "השיטה" החדשה של הגנבים,במקום לשבור חלון.

 

לפי דעתכם יש סיכוי למצוא את המערכת?:roll:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

כמה חבל .

זה פשוט לא יגמר אין מה לעשות , אבל יפה מצד חבר שלך שכבר רוצה להתקין שוב מערכת והוא לא נשבר .

 

מזכרות הוא רוצה ? תראה את הדלת זה חתיכת מזכרת !

 

אם הוא לא הוציא את הפאנל אז הוא לא בסדר, אין שום פיות או מלאכים ששומרים לנו על הרכבים לכן צריך למזער כל ראיה ברכב .

 

מקווה שלא נשמע על דברים כאלה בזמן הקרוב , יום טוב .

פורסם

היי,

 

כשאמרתי מזכרות התכוונתי להשחתה של פנים הרכב,

 

האמת?,הוא מתנחם בזה שלא השחיתו לו רכוש,ושזה "נגמר" ככה.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

שרשורים כמו זה היו ויהיו תמיד, אני מאמין שכולם כואבים את אבדן המערכת של חברך ואין טעם בשרשור שכולו יהיו תגובות דיי דומות.

 

אם הינך רוצה ייעוץ בקשר למערכת חדשה אנא פתח שרשור חדש, תגדיר תקציב וצרכים ויעזרו לך.

 

איציק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...