Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה בלי מלווה, ואומר שאין רשיון עלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא כזות

 

האם רשום במחשב שלהם בנדיית ברישיון שדרוש מלווה ?

לא זווכר אחד אמר לי פעם שבמחשב שלהם בניידת לא כתוב על המלווה

 

 

אז חשבתי אם אני נוסע אם תעודת זהות בלי מלווה ובלי הרישיון ואז אם תופס אותי שוטר אני אומר שככתי ומראה רק תתעודת זהות יכול לעבוד??

 

ומה העונש על נסיעה בלי הרישיון עליייך?

 

 

דרך אגב אם לא מתאים לפה מיצטער ותעבירו

פורסם

מי שאמר לך את זה טעה כי רשום אצלהם הכל.

ברגע שאתה מראה לך תעודת זהות או מזדהה לפניו והוא מקליד את הנתונים במחשב הוא רואה

את כל הנתונים על הרישיון שלך.

בעבר לא היו עושים כלום אם לא היית נוסע בלי רישיון עליך רק אזהרה קטנה וגם זה היה תלוי בשוטר,

אבל יצא חוק חדש יחד עם עוד כמה לפני כשבוע-שבועיים שאומר שאם אינך מחזיק רישיון עליך בזמן נהיגה הקנס הוא 100 שקלים.

שבוע טוב.

פורסם

במחשב של המשטרה רשום את התאריך המדוייק בו הוצאת רשיון.

 

ואם אתה שוכח רשיון וגם תעודה מזהה ותופסים אותך נוהג, אתה צפוי לקבל קנס של 250 ש"ח

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני משאיר את השרשור הזה כיוון שכבר קיבלת מספר תגובות.

 

להבא, קרא את ההודעה שלך מספר פעמים לפני שאתה מפרסם אותה - והשתדל לכתוב בשפה מובנת, ולא בשפה "מדוברת".

במידה ואתה זקוק להכוונה, תמצא אותה כאן.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...