Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזה גיל אפשר לעשות רישיון לאופנוע?

אני יודע שלרכב אפשר ב16.5 להתחיל לקחת שיעורים וב-17 טסט ואיך זה באופנוע?

תודה מראש לכל העוזרים. :D

פורסם
רק לשים לב, דרגות הרישוי עומדות להשתנות בקרוב. מה זה קרוב? זה תלוי בכנסת ישראל.

 

השינוי שעומד להתבצע היא לגבי קבוצת הרישיון עד 500, בכדי להתאימו לתקן האירופאי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
באופנוע 3 דרגות רישוי:

1. עד 50 סמ"ק - גיל 16

 

2.עד 500 סמ"ק - גיל 18

 

3.מעל 500 סמ"ק - מגיל 21 ובנוסף חובה עליך להחזיק שנה רשיון עד 500

 

עד 50 סמ"ק זה מה שאפשר לנסוע רק בעיר? אם כך זה לא שווה :(

פורסם
אסור לנסוע בכביש מהיר חוצמזה מותר הכל בין עירוני...

 

אז כדי לעשות רישיון ל50 סמ"ק?

וכמה שיעורים צריך לקחת לפני טסט?

וכמה בערך כל העסק הזה יוצא בכסף?

פורסם

מינימום-15 שיעורים.

 

מחירים בין 800-1200 ש"ח(תלוי אצל מי וכמה).

 

הייתה כתבה לא מזמן על מורים בב"ש שנותנים שיעורים בקבלנות, במקצים מרוכזים של יומיים-שלושה, בעלות של 500 ש"ח.

 

רישיון של רוכב כזה הוא רישיון להרוג ולההרג.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
באיזה גיל אפשר לעשות רישיון לאופנוע?

אני יודע שלרכב אפשר ב16.5 להתחיל לקחת שיעורים וב-17 טסט ואיך זה באופנוע?

תודה מראש לכל העוזרים. :D

 

 

בדיוק כמו ש-SCRAMBLER אמר.... אתה לא רומז לכך שאתה קטן מידי בכדי להוציא רישיון על אופנוע... נכון????? :shock:

פורסם

זה נכון שהחל מיום א' הקרוב (מחר) , כל מי שברשותו רישיון ל- 50 סמ"ק יוכל לנהוג על 125 סמ"ק? :shock::shock: שמעתי שמיום ראשון חוק כזה נכנס לתוקף ורישיונות חדשים ישלחו בדואר.

זה נכון ?! :shock:

פורסם
באיזה גיל אפשר לעשות רישיון לאופנוע?

אני יודע שלרכב אפשר ב16.5 להתחיל לקחת שיעורים וב-17 טסט ואיך זה באופנוע?

תודה מראש לכל העוזרים. :D

 

 

בדיוק כמו ש-SCRAMBLER אמר.... אתה לא רומז לכך שאתה קטן מידי בכדי להוציא רישיון על אופנוע... נכון????? :shock:

לא רומז כלום

כבר כתבתי בפורום אוף-טופיק שאני בן 15.1 :oops:

פורסם
באיזה גיל אפשר לעשות רישיון לאופנוע?

אני יודע שלרכב אפשר ב16.5 להתחיל לקחת שיעורים וב-17 טסט ואיך זה באופנוע?

תודה מראש לכל העוזרים. :D

 

 

בדיוק כמו ש-SCRAMBLER אמר.... אתה לא רומז לכך שאתה קטן מידי בכדי להוציא רישיון על אופנוע... נכון????? :shock:

לא רומז כלום

כבר כתבתי בפורום אוף-טופיק שאני בן 15.1 :oops:

 

 

אין בזה שום דבר רע, רק רציתי לדעת... כולנו הינו פעם בגיל 15...

ליפני שלמדנו לינהוג, ליפני התאונה הראשונה (חלקינו), ליפני האוטו הראשון...

יש לך עוד זמן דודי הצעיר... :D

פורסם

תודה לכל העונים הבנתי שלא כדי להוציא רישיון ל50 סמ"ק בגיל 16 וגם בכלל אופנוע זה מסוכן

אני יחכה עד גיל 16.5 ויתחיל לקחת שיעורים לרכב..

אבל עד אז יש עוד 17 חודשים טובים :D

פורסם
תודה לכל העונים הבנתי שלא כדי להוציא רישיון ל50 סמ"ק בגיל 16 וגם בכלל אופנוע זה מסוכן

אני יחכה עד גיל 16.5 ויתחיל לקחת שיעורים לרכב..

אבל עד אז יש עוד 17 חודשים טובים :D

 

אני מציע שתמצא תחביב אחר עד אז....תרכב על אופניים או איזה ספורט כי מה שעלול לקרות זה שתרצה לנהוג כל כך שתסע ללא רישיון ואז תאכל אותה :(

 

נ.ב אפשר לאהוב אבל בינתיים תעשן לייט.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

×
×
  • תוכן חדש...