Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן שוב , השבוע חיפשתי בפורום כל מידע שיעזור לי לבחור פילטר + אגזוז , אז אני יודע שיש את פיט סטופ בתל אביב אבל תאמת לא הכי מתאים לי ליסוע עד לתל אביב מחיפה , אז ניגשתי ל - איציק פול פוזישן , בקריות והוא נתן לי מחירים כאלה .

 

פילטר פתוח של סימוטה עם צנרת עבה מניקל (נראית יפה מאוד) למרות שביקשתי צנרת פשוטה מגומי הוא אמר שהוא לא מתעסק עם דברים כאלה , והציע לי את הקיט של סימוטה צנרת עם פילטר שיושב עליו מגן חום .

 

בקשר לאגזוז הוא אמר לי אגוזוז של ANSA יציאה אחת 90MM לא כולל התקנה .

 

 

המחיר שהוא נתן לי 1200ש'ח לא כולל התקנה של האגזוז , מה אתם אומרים שווה ? לא שווה ?

 

 

ואני מקווה מאוד שהצנרת של הפילטר תתאים לפיג'ו 106 שלי , כי הוא לא הסתכל בכלל אבל נראה לי שהוא יודע מה הוא אומר , בכל מקרה דעתכם האם זה יתאים וגם מחירים האם הם סבירים ?

 

 

מחר אני יתקשר אליו בבוקר כדי לראות האם זה הגיע .

 

תודה לעוזרים .ץ

פורסם

אגזוז + הקיט של הפילטר ב 1200 ש''ח? פשוט לא היית כ''כ ברור ואת האמת לי אישית נראה זול ביחס למחיר של קיט של סימוטה + האגזוז, הרי זה יוצא כ 600 לכ''א וזה נראה לי אישית קצת זול.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אגזוז + הקיט של הפילטר ב 1200 ש''ח? פשוט לא היית כ''כ ברור ואת האמת לי אישית נראה זול ביחס למחיר של קיט של סימוטה + האגזוז, הרי זה יוצא כ 600 לכ''א וזה נראה לי אישית קצת זול.

 

עמית.

 

 

 

אכן כן , הכל ביחד ב 1200 שקל ככה הוא אמר , לא כולל התקנה של האגזוז .

 

כמו שאמרתי אגזוז של ANSA 90MM + פילטר של סימוטה עם צנרת והרכבה ב 1200שח .

פורסם

לי אישית נראה מחיר מעולה!

 

סתם שאלה, האגזוז עם אישור?

 

אגב אם כבר אתה קונה פילטר, הייתי שוקל לקנות כבר ישר גם ערכת ניקוי בשבילו.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
לי אישית נראה מחיר מעולה!

 

סתם שאלה, האגזוז עם אישור?

 

אגב אם כבר אתה קונה פילטר, הייתי שוקל לקנות כבר ישר גם ערכת ניקוי בשבילו.

 

עמית.

 

כן במקרה הוא מכיר את דודים שלי שגם להם יש מוסך בקריות , ככה שהוא אמר לי שהוא מוריד לי 150 שקל , אז אולי זה בגלל זה אולי לא .

 

והאגזוז לא מגיע עם אישורים .ץ

 

אגב בקשר לאישורים הוא אמר ש מה -1.07 יתבתטל החוק שמאפשר הורדת רכב מהכביש בגלל האגזוז , מישהו שמע על זה ?

יש בזה משהו ?

פורסם

אכן, מבוחני הרכב בפורום כאן רשמו שתיהיה תקנה חדשה ששוטרים לא יוכלו להוריד מכונית על אגזוז.

 

משהו כזה נאמר כאן תחפש

 
 

 

 
 
פורסם

הי,

המחיר של החלקים טוב, אבל אני במקומך לא הייתי מתקין אצלו אלא אצל משהו, איך ננסח את זה בעדינות, - משהו אחר...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הי,

המחיר של החלקים טוב, אבל אני במקומך לא הייתי מתקין אצלו אלא אצל משהו, איך ננסח את זה בעדינות, - משהו אחר...

עידן

 

חבר שלי מתכוון להתקין אצלו ראם אייר ל 206 gti, תוכל בבקשה להסביר את עמדתך?

פורסם

אני יוכל להסביר לך את עמדתי בפרטי או בטלפון שלי שתקבל בפרטי - סמוך עלי:wink:

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...