Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דב,

מנסיוני הדל שלא מתקרב אפילו קרוב לשלך, יש לניידות האלה איזה אג'נדה להוריד רכבים ישנים מהכביש.

אותו כנ"ל גם לגבי חלק ממכוני הרישוי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תמיד יש שם גם שוטר שיכול (לא תמיד בא לו) לדלוק בעיקבותיך.

 

במיקרה וזה כן קורה, מתנצלים יפה ואומרים שלא שמת לב.

לעיתים תצא עם דוח, לעיתים לא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אישית אניחושב שמי שלא מתחזק נכון ומחליף צמיגים בזמן הוא פשוט פושע.

נכון שצמיג חיצוני יראה טוב אבל בפנים הוא יכול להיות כלכך יבש שזה לא משנה אם תיסע 20 או 200 ביצועי הבלימה ואחיזה יהיו גרועים.

אנחנו מחזיקים רכבי אספנות אז פעם בתקופה להוציא כסף על צמיגים ולהקטין את הסיכון על חייכם לא נורא בכלל.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

הבחונים מתסכלים במקום הלא נכון.

רכבי אספנות בד"כ מתוחזקים לעילא. שיבדקו מה קורה ברכבי חברות אחרי 5-6 שנים, סכנת מוות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

רוצה לבלות במחיצתי יום אחד במכון?(לא בקיץ, בוא ביום נעים).

תבוא ותראה כל הרכבים SO CALL "רכבי אספנות" אשר רק תופסים טרמפ על גבם של אלו שרכבם אכן מצדיק את ההגדרה.

 

בגירה, אין לבוחנים סדר יום של הורדות. בדיוק כמו שדב כתב, רכב שנראה מוזנח חיצוני ב-99% מהמקרים הוא מוזנח גם מכני/בטיחותי/תקנוני.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

היי נתי.

 

לדעתי צודקים אלו שאמרו לך להחליף צמיגים כל 3-4 שנים.

עדיף כאב קטן בכיס ולא כאב גדול יותר בגוף.

 

היה מאד לא נעים עת התפוצץ לי הצמיג בנסיעה.

לרכב שלי יש 106 כ"ס, ויש רכבי אספנות עם הרבה יותר כ"ס. חוץ מזה,

גם עם מעט כ"ס יכול צמיג להתפוצץ.

 

מצורף "להנאתכם" הקישור לכתבה בפורום על הנסיעה פיצוץ שהיתה לנו.

ראו את שלום הבית שהיה לנו במועדון. לא תביעות ולא בטיח.

אוכלים אותי הגעגועים...

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=132651&highlight=%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%90%D7%95%D7%9F+%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A2+%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94

 

 

ביי

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אבי ידידי

יש לבדוק לגופו של עניין וכמו בכל דבר אין להכנס להכללות.

צמיג שמתפוצץ (ראיתי את התמונות כבר אז וגם כתבתי לך בזמנו בה"פ) לא מתפוצץ סתם, בזמן הקנייה לא לקחת את הסיני האחרון ברשימה למרות שהו זול ובעל המקצוע אומר שזה הכי טוב איזו תוצרת היה הצמיג המדובר !?, אני בטוח שהיו סימנים מוקדמים על הסולייה ו/או על הדופן.

מי בודק את הצמיגים ברכב באופן קבוע פרט למשוגעים, על כן לדעתי הצמיג הנ"ל עבר בידיעתך או לא טראומה מכנית ולכן כשל כאשר הייתה במהירות גבוהה(יחסית) לאורך זמן ואז החום עולה והכישלון בדרך.

סביר להניח שבנסיעות למפגש וחזרה במהירות נמוכה ונסיעה קצרה זה לא היה קורה.

להתראות בשמחות ותודה לכולם

מחפש צמיגים חדשים 135x15 תודה

(לא משומשים ולא מחודשים)

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
אבי ידידי

סביר להניח שבנסיעות למפגש וחזרה במהירות נמוכה ונסיעה קצרה זה לא היה קורה.

להתראות בשמחות ותודה לכולם

נתי

 

מאחר ואני מחכה לך עם רכבך במפגשישישרון ברעננה,

וזו אינה נסיעה קצרה לגביך,

אנא מצא מהר צמיג. :-D

 

ביי אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

נתי אני מבין אותך לחלוטין, גם ברכבי יש צמיגים במידה לא נפוצה, מצד אחד לא רוצים לאשר לי מידה נפוצה יותר גדולה, מצד שני אף פנצ'ריה לא מחזיקה צמיגים במידה שאני צריך, אתה מבין איזו מדינה יש לנו? בנאדם רוצה לשים צמיגים חדשים ולא נותנים לו!

 

בקשר לבוחנים, בגללם אני מקפיד על מראה "פרופיל נמוך" ולא מוחצן, מקפיד על נקיון הרכב, המטרה רכב לא בולט ונטמע בים הליסינג בכבישים, אל תסעו בנתיב הימני אם אפשר.

פורסם

לפניי כחודש וחצי בערך הורידו לי את האל קמינו מהכביש בגלל אורות איתות לא תקינים, בסדר.

אבל איפה בדקו אותי?

בכניסה לטסט, למה להוריד מהכביש הייתי ממש בכניסה לטסט שם היו מורידים אותי למה לסבך עניינים?

פורסם

שאלה עקרונית,

חייבים להיות לי פסים זוהרים על הרכב?

בברכה,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

לצערי גם המראה היפה והמושלם וגם הצד הטכני התקין(לא מצאו כלום) לא עזר לי .

צריך להחליף את הצבע הצהוב בצבעי הסוואה ואז, לא יראו אותו "ותחשבו על זה"

אבל לא יכולים לפתור רכב שהו לא ליסינג עכשוי בלא כלום.

כנראה שנגיע לרעננה עם הטריומף, אבל מה עם הצמיגים שלו? יש בדרך בוחנים ?

טוב נבוא עם הפלסטיק.

סתם סתם

נתראה

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
שאלה עקרונית,

חייבים להיות לי פסים זוהרים על הרכב?

בברכה,

נאור

כל רכב מסוג פרטי עד שנת יצור 1995(כולל) חייב בזוג פסים מחזירי אור(5X40) בצבע אדום או אדום-לבן מפוספס אלכסוני.

ברכבי הפיברגלאס ניתן למצוא מחזירי אור מפלסטיק אשר גם הם עונים על דרישת התקינה.

לרכבים מסוג אחר קיימת תקינה נפרדת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...