Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה חייב לשייף עם נייר שיוף בלפחות 3 רמות. (כשאתה קונה צבע תקנה גם נייר שיוף ברמות חיספוס שונות)

תשפשף את המשטח מהגס עד העדין ביותר עד שיהיה לך משטח חלק כמו תחת של תינוק (בלי הגזמה)

 

אחרכך צבע יסוד, תמתין 30 דקות עוד פעם צבע יסוד רק אחרי שהשכבה השניה מתייבשת אז תצבע עם הצבע של הרכב.

גם אם נראה לך שהצבע לא מתיישב כמו שצריך על תיגע בו ותן לו להתייבש אחרכך תצבע שוב ובסוף, כשהכל יבש תחליק אותו עם ווקס רק אחרכך תרסס לקה.

 

אל תעשה תעויות כמוני, אני בגלל חוסר סבלנות לא שפשפתי כמו שצריך וגם לא נתתי לשכבות להיתייבש עד הסוף אז רואים שהעבודה היא לא מקצועית בכלל.

 

DSC00274.jpg

DSC00273.jpg

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

הי מוגלי , תודה רבה לך על ההשקעה ועל העלאת התמונות!

רציתי לשאול אותך האם כאשר אני משפשף את הצבע הישן אני אמור להוריד את כולו או שאני אמור לראות אותו במתכונתו הנוכחית(הלקה נשרפה ונעלמה אבל נשאר הצבע שמתחתיה) אך רק חלק כמו תחת של תינוק?

 

ועוד משהו, האם הגבשושיות שנראות בתמונה הראשונה הן תוצאה של ריסוס צבע לא אחיד , או שהמשטח של הפח לא היה ישר לגמרי באזור זה?

שאלה אחרונה: האם ההחלקה עם הווקס שרשמת שיש לבצע לפני הלכה לא תגרום לאי הידבקות של הלכה אל הצבע?

יצא לך לא רע לדעתי.

תודה רבה!!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אם אתה רוצה תוצאה של 100% עדיף להוריד את הצבע כולו ולהגיע למתכת אבל לדעתי אפשר להיסתפק בלהוריד צבע לגמרי במקומות שבהם הוא לא יושב טוב ולהשאיר במקומות בהם הוא עדיין יושב חזק ומשטחו חלק, ואז רק לשפשף עד שיעלמו לך המעברים מאיזורי צבע למתכת גלויה וגם כמובן להחליק את האזורים שאותם לא תשייף לגמרי.

 

אני מרוב טיפשותי אחרי הפעם הראשונה שיצא באמת טוב התעצבנתי על איזה נקודה קטנה בגודל של מיקרוב שלא יצאה טוב, שיפשפתי את הכל ועשיתי מחדש ואז כבר יצא ככה. הגבשושיות שאצה רואה זה חומר פחחים שלא שוייף בצורה ישרה מספיק ומרוב חוסר סבלנות (בגלל החום בחוץ :? ) צבעתי על זה כמו שזה. טוב נו כשיהיה קצת פחות חם נעשה את זה מחדש שוב.

 

אחרי שאתה מטפל את האיזור אם ווקס תנקה את האיזור עם מתלית רטובה. (תדאג שהצבע יתייבש טוב לפני שאתה עושה ווקס אחרת תמרח את כל הצבע).

תודה רבה ויום טוב!

פורסם
הי מוגלי , תודה רבה לך על ההשקעה ועל העלאת התמונות!

רציתי לשאול אותך האם כאשר אני משפשף את הצבע הישן אני אמור להוריד את כולו או שאני אמור לראות אותו במתכונתו הנוכחית(הלקה נשרפה ונעלמה אבל נשאר הצבע שמתחתיה) אך רק חלק כמו תחת של תינוק?

 

ועוד משהו, האם הגבשושיות שנראות בתמונה הראשונה הן תוצאה של ריסוס צבע לא אחיד , או שהמשטח של הפח לא היה ישר לגמרי באזור זה?

שאלה אחרונה: האם ההחלקה עם הווקס שרשמת שיש לבצע לפני הלכה לא תגרום לאי הידבקות של הלכה אל הצבע?

יצא לך לא רע לדעתי.

תודה רבה!!

 

בדיוק היום אחי ואני קנינו צבע לקראת צביעת רכב אספנות שאנו עובדים עליו.

בלי קשר דיברתי עם הבחור בחנות לגבי הרכב שלי, שיש בו קילופים של הלכה שמכסה על הצבע

(ולפי מה שהבנתי זאת הבעיה גם אצלך).

ההוראות שקיבלתי לרכב שלי הן ככה:

לשייף את הקילופים בעדינות עם נייר 2000 ומים, ולהגדיל קצת את השטח המשוייף מעבר לקילופים.

לשים לב לשייף בעדינות, ולא לפגוע בצע.

לצפות מסביב לחלקים שמיועדים לצביעה בעיתונים וכו', כדי שלא לצבוע מעבר לשטח הרצוי.

לרסס שתי שכבות לכה.

ו...זה הכל.

 

שיהיה בהצלחה,

ושבת שלום.

פורסם

הי תודה רבה לך על התוספת, האם אתה משתמש גם בחומר מילוי כלשהו כדי ליישר פח? אם כן, איזו הכנה יש לבצע לפני שמורחים אותו?

ממה שרשמת לא הבנתי משהו, האם אתה צובע על הצבע הישן רק שכבת לכה לאחר שתשייף אותו, או שאתה מרסס גם צבע חדש על הישן.?

 

אודה לך אם תוכל להעלות תמונות או רשמים לאחר שתבצע את העבודה, זה יעזור לי מאד.

האם הצבע שאתה צובע בו הוא מטאלי?

תודה רבה ושבת שלום!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
הי תודה רבה לך על התוספת, האם אתה משתמש גם בחומר מילוי כלשהו כדי ליישר פח? אם כן, איזו הכנה יש לבצע לפני שמורחים אותו?

ממה שרשמת לא הבנתי משהו, האם אתה צובע על הצבע הישן רק שכבת לכה לאחר שתשייף אותו, או שאתה מרסס גם צבע חדש על הישן.?

 

אודה לך אם תוכל להעלות תמונות או רשמים לאחר שתבצע את העבודה, זה יעזור לי מאד.

האם הצבע שאתה צובע בו הוא מטאלי?

תודה רבה ושבת שלום!

 

אם הצבע בסדר, אז רק שמים לכה וזהו (לא משנה אם מטאלי או לא)

אם אתה צריך גם למלא, אז זאת כבר עבודה יותר יסודית.

פורסם
...

ד"א תעבור עם הספרי מימין לשמואל (אני מתכוון לצדדים)...

 

 

וואלה... יפה! לא ידעתי שיש צד שנקרא שמואל...:lol:

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...