Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



 

לאחרונה הרכב (סובארו 1300 מודל 86), החל להוציא ענן ענקי של עשן שחור ולבן בהתנעת בוקר.

הרכב מתניע בקלות, מכה ראשונה, אפילו ללא משיכת הצ'וק הידני, גם אחרי שהוא עמד במקום שבוע...

לאחר כדקה העישון נפסק.

 

חוץ מזה הרכב נוסע מצויין

 

(עשן לבן בהתנעה כבר יש די הרבה זמן, אבל השחור נוסף רק לאחרונה)

 

לרכב 270000 ק"מ, והוא שורף קצת שמן (לא משהו קריטי)

 

מהו מקור הבעיה לדעתכם? האם ניתן לטפל בה בקלות יחסית?

 

וחוץ מזה? ראיתי שירשורים לגבי ביטול אוקטן 96, ולא מצאתי את הדגם הזה באף אחד מהם, האם ניתן למלא בו 95?

 

תודה!

פורסם

נראה שיש לך שתי בעיות, האחת קרבורטור והשניה גומיות שסתומים.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום רב!

מה צמיגות השמן בה אתה נוהג להשתמש?

מומלץ שמן מינרלי בצמיגות 20/50.

אתה יכול לעבור ל95 , ללא שום נזק כלשהו, סובארו בשנתון כזה ועם קילומטר כזה, סובל כמעט הכל.

יש לטפל בקרבורטור, שכנראה מציף, ודלק זורם לסעפת היניקה לאחר הכבוי, וקרבורטור המספק תערובת דלק עשירה מדי,

שמשפיעה קרוב לוודאי על תצרוכת הדלק, אשר בוודאי עלתה לאחרונה.

אי טיפול בקרבורטור, יחיש את קיצו של המנוע, שעדיין במיטבו, לנרות התצרוכת שמן, והעשן הלבן.

גש למכון קרבורטורים מומלץ ובעל שם בתחומו.

חפש אותו בהמלצות על בעלי מקצוע באופטופיק.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני אכן משתמש ב20w50

 

ואני אלך לטפל בקרבורטור (יש גם טסט החודש :) )

 

חוץ מזה צריכת הדלק היא סביב ה1 ל13.5 (סתם לצורך השוואה, ב1600 DL שלי היא 1 ל12, אבל יש מזגן נונ-סטופ... :) )

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...