Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשו ממני 1700 שקל על החלפת תושבת מנוע + תושבת ימנית ושמאלית לגיר + עבודה במוסך לא מורשה

איך המחיר ?

 

הרכב הוא אופל אסטרה 2003 1.6 אוטומט

פורסם
ובמוסך מורשה כמה זה עולה?

 

אני פוחד לבדוק :shock:

מחר בבוקר אני מתכוון לשאול אבל אני מאמין שזה יהיה הרבה יותר ...

פורסם

תושבות מנוע נמכרות במחירים מאוד שונים. צריך לדעת בדיוק איזה תושבת אתה צריך ולברר בחנויות חלפים. יכול להיות שתושבת אחת ברכב שלך תעלה 200 שקלים והשנייה תוכל לעלות 800 ושניהם יראו כמעט אותו דבר.

פורסם

זאת כולה תושבת מז***ת , עיגול מתכת עם עם גומי בתוכו.

בין 200-250 ש"ח גג לאחת , מי שלוקח לך יותר דופק אותך ושלא יספרו לך סיפורים.

 

ד"א לי יש כריזמה 98 , כולם אמרו לי שתושבת מנוע עליונה עולה 500 , ואפשר להשיג רק במוסך וסיפורים ואגדות.

בחנות היא עלתה לי 200.

היא כמעט שנה על הרכב ואין שום בעיות.

נפתחו כמה שרשורים בנושא תושבות מנוע , בעיקר החברה ממועדון מאזדה חושבים שזה הגיוני לקנות תושבות מנוע ב 600 ש"ח ואף יותר , ואפילו להזמין מחו"ל.

לסיכום : המחיר שנתנו לך הוא לא פחות משערורייתי , לך לחנות תקנה תושבות ותמצא מישהו שירכיב לך אותן.....הכי טוב 8)

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

עכשיו דברתי עם מורשה אמרו לי את אותו מחיר פחות או יותר !

 

אולי זה בגלל שזה UMI ? וכל החלקים יקרים אש ?

פורסם

אני לא כך כך מבין למה אתה כל כך לחוץ על לתקן את הרכב דווקא ב UMI .

בטח כשמדובר בסך הכל בתושבות מנוע,לא איזה משהו מסובך מי יודע כמה.

עצתי לך קנה בחנות את התושבות הדרושות , ותמצא מקום שירכיב לך אותן.

 

ד"א - מהיכרותי עם המוסכים של UMI בצבא (טרופר ואסטרה ) קשה לי להבין את הרצון להכנס לשם בכלל.

במשך חודשים הייתי בכמה מוסכים שלהם באיזור הצפון עם הרכבים הנ"ל , ולמען האמת הם פשוט לא יודעים מה הם עושים שם.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
×
×
  • תוכן חדש...