Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , אני מאוד מקווה שזה קשור לפורום הזה.

היום (ברוך שקיימנו ) קניתי סובארו אימפרזה ניו אייג' שנת 2003 .

קניתי מחברת ליסינג , במצב טוב , אחרי בדיקה והכל טוב .

 

הגעתי הביתה ושמתי לב למשהו שחסר לי באוטו , וזו האנטנה של הרדיו .

התחלתי לחפש סביבי סובארו אימפרזה לראות אם יש להם אנטנה , אך לא מצאתי סובארו שכזו בסביבה :-)

אז האם יש אנטנה בסובארו אימפרזה משנת יצור זו ?

 

במידה ופשוט אין לי כי היא נעקרה או משהו , כמה עולה התקנת אנטנה ? (אני אנסה להוציא את זה מהחברה , אבל סתם כדי לדעת )

 

תודה רבה

ניר

פורסם

יאוו , תודה !

באמת ראיתי משהו מוזר כזה באמצע השמשה האחורית .

לתומי חשבתי שסובארו החליטו לסמן לנו את קו אמצע השמש כדי שנראה במראה ? ( טוב , אני בא מפג'ו 205 שנת 96 , תארו לכם איזה הבדל זה ככה פתאום :-) ...

 

ולמרות האנטנה , לא שומעים טוב רדיו .

האמת שיש רדיודיסק מעאפן של לנקו ( מחר אני אעביר את ה BLAUPUNKT מהפג'ו ונראה איך יהיה )

 

לא רוצה THRED חדש , אז עוד שאלה כאן כבדרך אגב ...

האם התקנת רמקולים אחוריים ברכב זה היא מסובכת ? (עושה רושם שה"מדף" מאחורי המושב האחורי לא רחב מספיק ? )

אולי עדיף להתקין בדלתות האחוריות ( תכלס נשמע לי רעיון גרוע , אבל בכל זאת שואל )

בפג'ו 205 היו לי רמקולים אחוריים של PIONEER , אליפסות ( קוראים לזה 6X9 ,לא ? אני לא בקיא בעסק ) הסדרה הכחולה ?

והייתי מבסוט מהסאונד .

האם רמקולים שמותקנים בדלתות האחוריות יתנו איכות טובה פחות , הסאונד לדעתי ישמע קצת "לא טבעי" ...

האם הצורך ב"השתלת" רמקולים במדף האחורי מעלה את מחיר ההתקנה ?

 

תודה שוב .

אני שמח לראות שהאינטרנט חודר לכל ענף . וענף הרכב הוא חידה להמון , והנה קם הפורום הזה ...

מזל שגיליתי אותו ( כבר חודש וחצי אני הופך פה כל פורום ולומד )

 

תודה אנשים

×
×
  • תוכן חדש...