Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני צריך עזרה לגביי רדאר Cobra ESD 9000...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה...

 

חבר שלי קנה ראדר כזה (Cobra ESD 9000) והוא לא קיבל חוברת הוראות לכיוון וכו'.

 

אין לו אינטרנט אז הצעתי לו שאני ירשום פה הודעה בשמו לעזרה...

 

אז מי שיכול בבקשה לרשום אפילו בקצרה מדריך או להביא לי לינק לאיזה שהוא מדריך (אפילו באנגלית) יעזור לי מאוד...

 

תודה מראש...

פורסם

זה לא גלאי משובח במיוחד...

 

ליתר דיוק, זה לא גלאי משובח בכלל. הוא יגלה רק את אקדח הלייזר, ויצפצף ללא הפסקה בהתראות שווא.

 

ולגבי גילוי אקדח הלייזר - מהרגע שהשוטר לוחץ על ההדק עד שמופיעה המהירות על הצג שלו - עובר זמן של קצת פחות משליש שניה. כלומר עד שתספיק להגיב בכלל (ועוד לא דיברנו על בלימה) השוטר כבר בדרך אליך מסמן לך לעצור בצד.

 

בקיצור - אם הוא יכול לקבל את הכבף בחזרה שיעשה את זה, אם לא - תנחומי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אז ככה...

 

חבר שלי קנה ראדר כזה (Cobra ESD 9000) והוא לא קיבל חוברת הוראות לכיוון וכו'.

 

 

קודם כל, אחי :) , נדמה לי שזה אנטי-רדאר, אן בלשון המעטה - גלאי רדאר, יחי ההבדל הגדול. לי יש קוברה 9150 ולחמי קניתי 9200. זה גלאי אולי לא ה-טוב, אבל זול יחסית ועושה את העבודה מספיק טוב.

 

קודם כל, תקראו בחוברת, אם זה חוברת מקורית, אז היא מיועדת לאמריקאי ממוצע, ז"א כתובה מאוד מאוד ברור, עם תמונות :)

 

דבר ה-חשוב להבין: הגלאי לא מגן עליך מפני מכמונת! הוא רק מתריע מפני הימצאותה בקרבת מקום.

 

לפעמים, כמו במקרה של אקדח לייזר, אם ירו עליך, אז גלאי וודאי יגלה את זה ויתריע (לא זוכר אם יש ב-9000 גלאי לייזר), אך יהיה מאוחר מדי להגיב.

 

הפעלת המכשיר מאוד פשוטה: תמקם את המכשיר במאוזן: על הפנל הקדמי בצמוד לשמשה או אם יש מתלה מיוחד, אז על המתלה על השמשה בגובה בערך 10 ס"מ מהפנל. חבר את כבל המתך שלו לשקע המצית. עקרונית זה הכל מה שצריך בשביל להפעיל את המכשיר.

 

התרעות וסימון תוכל לראות בספר או באתר. צורת ההתרעה של קוברות היא די מסורבלת, אך לדעתי זה לא הכי חשוב בגלאי. תתרגל למכשיר ולהתרעות, עם הזמן תגלה שחלקן הגדול הן התרעות שב. וכן חשוב, לא להבהל ולא לבלום בחוזקה אם קיבלת התרעה, תחשוב, למה. :wink:

 

עוד קצת דיון על גלאים תוכל למצוא כאן: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=17569

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
אז ככה...

 

חבר שלי קנה ראדר כזה (Cobra ESD 9000) והוא לא קיבל חוברת הוראות לכיוון וכו'.

 

 

קודם כל, ידידי היקר :) , נדמה לי שזה אנטי-רדאר, אן בלשון המעטה - גלאי רדאר, יחי ההבדל הגדול. לי יש קוברה 9150 ולחמי קניתי 9200. זה גלאי אולי לא ה-טוב, אבל זול יחסית ועושה את העבודה מספיק טוב.

 

קודם כל, תקראו בחוברת, אם זה חוברת מקורית, אז היא מיועדת לאמריקאי ממוצע, ז"א כתובה מאוד מאוד ברור, עם תמונות :)

 

דבר ה-חשוב להבין: הגלאי לא מגן עליך מפני מכמונת! הוא רק מתריע מפני הימצאותה בקרבת מקום.

 

לפעמים, כמו במקרה של אקדח לייזר, אם ירו עליך, אז גלאי וודאי יגלה את זה ויתריע (לא זוכר אם יש ב-9000 גלאי לייזר), אך יהיה מאוחר מדי להגיב.

 

הפעלת המכשיר מאוד פשוטה: תמקם את המכשיר במאוזן: על הפנל הקדמי בצמוד לשמשה או אם יש מתלה מיוחד, אז על המתלה על השמשה בגובה בערך 10 ס"מ מהפנל. חבר את כבל המתך שלו לשקע המצית. עקרונית זה הכל מה שצריך בשביל להפעיל את המכשיר.

 

התרעות וסימון תוכל לראות בספר או באתר. צורת ההתרעה של קוברות היא די מסורבלת, אך לדעתי זה לא הכי חשוב בגלאי. תתרגל למכשיר ולהתרעות, עם הזמן תגלה שחלקן הגדול הן התרעות שב. וכן חשוב, לא להבהל ולא לבלום בחוזקה אם קיבלת התרעה, תחשוב, למה. :wink:

 

עוד קצת דיון על גלאים תוכל למצוא כאן: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=17569

 

הבעייה היא שאין לי (לו) את החוברת...

פורסם
זה לא גלאי משובח במיוחד...

 

ליתר דיוק, זה לא גלאי משובח בכלל. הוא יגלה רק את אקדח הלייזר, ויצפצף ללא הפסקה בהתראות שווא.

 

טוב, אני מחזיק בדעה שונה משלך: גלאי רדאר זה לא יין במובן שהגלאי לא חייב להיות משובח. קוברה אומנם מתריעה הרבה התרעות שוא, אבל אולי זה עדיף על שאננות יתר, לא?

 

לגבי טענה שקוברה מגלה רק את אקדח לייזר, אז יש לך טעות. מניסיון, היא מגלה גם רדאר גם לייזר וגם עוד כמה דברים שאומנם לא בשימוש בארץ. תאמין למילה של בעל ניסיון או לתת לך חומר לקריאה? :p

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

 

הבעייה היא שאין לי (לו) את החוברת...

 

:roll: אבל נתנו לך (לו) לינק. זה החוברת. בדיוק אותו דבר היית מקבל באריזה עם המכשיר...

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

Yeap! :wink:

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
זה לא גלאי משובח במיוחד...

 

ליתר דיוק, זה לא גלאי משובח בכלל. הוא יגלה רק את אקדח הלייזר, ויצפצף ללא הפסקה בהתראות שווא.

 

טוב, אני מחזיק בדעה שונה משלך: גלאי רדאר זה לא יין במובן שהגלאי לא חייב להיות משובח. קוברה אומנם מתריעה הרבה התרעות שוא, אבל אולי זה עדיף על שאננות יתר, לא?

 

לגבי טענה שקוברה מגלה רק את אקדח לייזר, אז יש לך טעות. מניסיון, היא מגלה גם רדאר גם לייזר וגם עוד כמה דברים שאומנם לא בשימוש בארץ. תאמין למילה של בעל ניסיון או לתת לך חומר לקריאה? :p

 

קופסה שמצפצפת ללא הפסקה זה אותו דבר או גרוע יותר מאשר בלי גלאי בכלל. ראה סיפור "זאב, זאב".

 

ולגבי הגילוי של הקוברה - הקוברה מגלה יפה מאוד מכמונות בתדר K שכבר אינו בשימוש בארצנו כמעט שנה וגם בתדר X שכבר אינו בשימוש בארץ מאז שנולדתי בערך

וגם בתדר KA שנמצא בשימוש פעיל אמנם, אבל הקוברה לא מספיק רגיש על-מנת לתת התראה לפני המצלמה, אם הוא מצליח לזהות אותה בכלל.

 

לסיכום, הקוברה נותן בארץ מענה חלקי מאוד לתחום לייזר בלבד.

(חלקי מאוד כמו כל גלאי, מול הלייזר גלאי לא מסוגל להתמודד כמו שצריך כמו שהסברתי בהודעה הקודמת. להתמודדות טובה מול לייזר קיימים מכשירים אקטיביים, כלומר, משבשים.)

 

לתחום KA (מצלמות מהירות, על עמוד או על פגוש של ניידת - זה אותו מכשיר בעצם) קיימים בדיוק 3 גלאים ששווים משהו ואני בעליו המאושר של וולנטיין-1 שהינו אחד מהם. 399$+משלוח בארה"ב בלבד אם אתה מתעניין.

http://www.valentine1.com

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

 

מצטער, זה לא הלינק אל החוברת. נסה את זה: http://www.buyradardetectors.com/Products/Cobra/manuals/ESD9000om.pdf

 

בהצלחה! :)

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

 

קופסה שמצפצפת ללא הפסקה זה אותו דבר או גרוע יותר מאשר בלי גלאי בכלל. ראה סיפור "זאב, זאב".

 

לפי דביקותך בהשמצות של המכשיר אתה נשמע לי כמו אחד שיש לו ממש המון ניסיון עם קוברה... אחי :) , אני נוסע עם קוברה 9150 קבוע ואני יכול להגיד לך מניסיון אישי, שהיא לא מצפצפת כל הזמן. יש פה ושם התרעות שוא, אבל קל מאוד בד"כ לזהות אותן ולהבדיל מהתרעה אמתית.

 

ולגבי הגילוי של הקוברה - הקוברה מגלה יפה מאוד מכמונות בתדר K שכבר אינו בשימוש בארצנו כמעט שנה וגם בתדר X שכבר אינו בשימוש בארץ מאז שנולדתי בערך

וגם בתדר KA שנמצא בשימוש פעיל אמנם, אבל הקוברה לא מספיק רגיש על-מנת לתת התראה לפני המצלמה, אם הוא מצליח לזהות אותה בכלל.

 

מספיק, מספיק. נותן, נותן. מגלה מצלמות פעילות בכביש הישן (4), מגלה ניידות סמויות עם מספר "מתקלף" והתרעה די מוקדמת ומספיק ברורה כדי להבינה ולהיזהר.

אני מאמין שכל מה שכתבת לקחת לא מניסיונך האישי עם המכשיר, אלא מאיזו כתבה ברשת מאת איזה אינטרסנט מפוקפק שמוכר או עוזר למכור וולנטיין, בל, יונידן וכדומה...

 

לסיכום, הקוברה נותן בארץ מענה חלקי מאוד לתחום לייזר בלבד.

(חלקי מאוד כמו כל גלאי, מול הלייזר גלאי לא מסוגל להתמודד כמו שצריך כמו שהסברתי בהודעה הקודמת. להתמודדות טובה מול לייזר קיימים מכשירים אקטיביים, כלומר, משבשים.)

 

לתחום KA (מצלמות מהירות, על עמוד או על פגוש של ניידת - זה אותו מכשיר בעצם) קיימים בדיוק 3 גלאים ששווים משהו ואני בעליו המאושר של וולנטיין-1 שהינו אחד מהם. 399$+משלוח בארה"ב בלבד אם אתה מתעניין.

http://www.valentine1.com

 

אה, כמו שאמרתי, הינה באה הפרסומת... :p

 

אז כך, אני קראתי לא מעט כתבות השוואתיות לפני שנתיים לפני שקניתי את המכשיר. גם ברשת גם על גבי נייר. קוברה לא נופלת לא מוולנטיין, לא מבל ואף טובה יותר מיונידן בכל הנוגע לגילוי. המינוס היחידי שלה יחסית לגלאים האחרים זה ממשק משתמש מסורבל והתרעות שוא, שגם האחרים נותנים אותם. מבחינת מחיר היא לא יקרה מאוד כמו וולנטיין. לדעתי המחיר הגבוה של וולנטיין לא משקף את ההבדל הדרסטי באיכות המכשירים: הוא פשוט מלא פיצ'רים שבחיים לא תצטרך ולא תשתמש, אבל תשלם עבורם בקניית המכשיר.

המכשיר הציל אותי לפחות 5 פעמים מדו"ח בטוח ואולי אף משלילה. פעם אחת גם מלייזר: היה לי מזל כי השוטר כיוון אקדח לייזר לאוטו שלפניי, הגלאי התריע וויתרתי על העקיפה. אחרת...

 

אני בקוצר רוח מצפה לתגובתך נוסח "לי אין גלאי, אבל לחבר שלי..." :lol: זה לא אותו דבר כמו להשמיץ מכוניות שבחיים לא נהגת בהן, אלא על סמך דעה של איזה חבר או לפי מה שקראת בכתבות "מבחן דרכים"... האם לא?

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

×
×
  • תוכן חדש...