Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני צריך עזרה לגביי רדאר Cobra ESD 9000...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מצטער, זה לא הלינק אל החוברת. נסה את זה: http://www.buyradardetectors.com/Products/Cobra/manuals/ESD9000om.pdf

 

בהצלחה! :)

 

איך אני פותח את הקובץ הזה?!

 

עם תוכנת Adobe Reader שתוכל להוריד: כאן

פורסם

 

קופסה שמצפצפת ללא הפסקה זה אותו דבר או גרוע יותר מאשר בלי גלאי בכלל. ראה סיפור "זאב, זאב".

 

לפי דביקותך בהשמצות של המכשיר אתה נשמע לי כמו אחד שיש לו ממש המון ניסיון עם קוברה... ידידי היקר :) , אני נוסע עם קוברה 9150 קבוע ואני יכול להגיד לך מניסיון אישי, שהיא לא מצפצפת כל הזמן. יש פה ושם התרעות שוא, אבל קל מאוד בד"כ לזהות אותן ולהבדיל מהתרעה אמתית.

 

ולגבי הגילוי של הקוברה - הקוברה מגלה יפה מאוד מכמונות בתדר K שכבר אינו בשימוש בארצנו כמעט שנה וגם בתדר X שכבר אינו בשימוש בארץ מאז שנולדתי בערך

וגם בתדר KA שנמצא בשימוש פעיל אמנם, אבל הקוברה לא מספיק רגיש על-מנת לתת התראה לפני המצלמה, אם הוא מצליח לזהות אותה בכלל.

 

מספיק, מספיק. נותן, נותן. מגלה מצלמות פעילות בכביש הישן (4), מגלה ניידות סמויות עם מספר "מתקלף" והתרעה די מוקדמת ומספיק ברורה כדי להבינה ולהיזהר.

אני מאמין שכל מה שכתבת לקחת לא מניסיונך האישי עם המכשיר, אלא מאיזו כתבה ברשת מאת איזה אינטרסנט מפוקפק שמוכר או עוזר למכור וולנטיין, בל, יונידן וכדומה...

 

לסיכום, הקוברה נותן בארץ מענה חלקי מאוד לתחום לייזר בלבד.

(חלקי מאוד כמו כל גלאי, מול הלייזר גלאי לא מסוגל להתמודד כמו שצריך כמו שהסברתי בהודעה הקודמת. להתמודדות טובה מול לייזר קיימים מכשירים אקטיביים, כלומר, משבשים.)

 

לתחום KA (מצלמות מהירות, על עמוד או על פגוש של ניידת - זה אותו מכשיר בעצם) קיימים בדיוק 3 גלאים ששווים משהו ואני בעליו המאושר של וולנטיין-1 שהינו אחד מהם. 399$+משלוח בארה"ב בלבד אם אתה מתעניין.

http://www.valentine1.com

 

אה, כמו שאמרתי, הינה באה הפרסומת... :p

 

אז כך, אני קראתי לא מעט כתבות השוואתיות לפני שנתיים לפני שקניתי את המכשיר. גם ברשת גם על גבי נייר. קוברה לא נופלת לא מוולנטיין, לא מבל ואף טובה יותר מיונידן בכל הנוגע לגילוי. המינוס היחידי שלה יחסית לגלאים האחרים זה ממשק משתמש מסורבל והתרעות שוא, שגם האחרים נותנים אותם. מבחינת מחיר היא לא יקרה מאוד כמו וולנטיין. לדעתי המחיר הגבוה של וולנטיין לא משקף את ההבדל הדרסטי באיכות המכשירים: הוא פשוט מלא פיצ'רים שבחיים לא תצטרך ולא תשתמש, אבל תשלם עבורם בקניית המכשיר.

המכשיר הציל אותי לפחות 5 פעמים מדו"ח בטוח ואולי אף משלילה. פעם אחת גם מלייזר: היה לי מזל כי השוטר כיוון אקדח לייזר לאוטו שלפניי, הגלאי התריע וויתרתי על העקיפה. אחרת...

 

אני בקוצר רוח מצפה לתגובתך נוסח "לי אין גלאי, אבל לחבר שלי..." :lol: זה לא אותו דבר כמו להשמיץ מכוניות שבחיים לא נהגת בהן, אלא על סמך דעה של איזה חבר או לפי מה שקראת בכתבות "מבחן דרכים"... האם לא?

 

אז תגובה בנוסח שרצית לא בדיוק תקבל.

לי יש גלאי, ולנטיין כמו שרשמתי בהודעה הקודמת.

אין לי שום אינטרס או רווח ממכירות וולנטיין או בל, ולראייה הפניתי אותך ישירות לאתר וולנטיין ולא למשווק/סוחר/איש מכירות/בלדר כלשהו למרות שקיימת אפשרות לרכוש בארץ דרך אחד האתרים (ספידטראפס).

 

לגבי הביקורת שלי על קוברה - היא מבוססת על נסיון (לא מקיף) עם דגמים קודמים ועל הכתוב בשני האתרים הרלוונטיים בארץ - שעל שניהם אני סומך מבחינת הגינות וחוסר אינטרסים זרים ושניהם הגיעו למסקנות זהות.

 

אם אתה דבק בגרסתך לגבי זיהוי מצלמות ע"י קוברה אני בטוח ששני האתרים יהיו מאוד מעוניינים לבצע מבחן בעזרת הגלאי שלך ואפילו יצ'פרו אותך בחולצה (זה אני כבר לא בטוח, זה תלוי בהם מן הסתם :p )

 

לגבי זיהוי לייזר - גם אני ניצלתי בכביש החוף פעם אחת בסיטואציה דומה מאוד למה שתיארת, כמו שאמרתי קודם אין הבדל מהותי בין הגלאים השונים בתחום לייזר - אם ירו עליך אכלת אותה ואם לא אז שיחקת אותה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אוקי, אני חשב שהדיון הזה הגיע לנקודת התישרות כלשהי, אזי זה הזמן להגיב במשפט הידוע: גם אתה צודק :D אני רק רציתי לוודא שאתה, אחי :) , אתה לא סובל מהתסמונת הידועה בארצנו הקטנטונת: לשבח את כל דבר שיש לך ולהשמיץ את כל מה יש לאחרים ע"מ לא להיראות פרייר שרכש משהו פחות שווה מאשר מישהו אחר השיג. אם זה לא המקרה, אז נראה את העניין סגור.

 

 

 

אם אתה דבק בגרסתך לגבי זיהוי מצלמות ע"י קוברה אני בטוח ששני האתרים יהיו מאוד מעוניינים לבצע מבחן בעזרת הגלאי שלך ואפילו יצ'פרו אותך בחולצה (זה אני כבר לא בטוח, זה תלוי בהם מן הסתם :p )

 

חולצה חינם?! 8) איפה??? אני ראשון! אם חינם אני לוקח כפול! :biggrin2::biggrin2::biggrin2::biggrin2:

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

×
×
  • תוכן חדש...