Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שאתה מתכוון לזה, פעם זה נמכר בארץ, היה לי אחד כזה והוא היה מעולה אפילו בחניה בשמש בקיץ.

יום אחד הוא התקלקל ומאז אין לי.

 

גם לי היו שניים כאלה בדיוק.

שמתי אחד על כל חלון אחורי

הוריד מעט את הטמפ' אבל לא הגיע למצב שממש נעים להיכנס לרכב.

עבד מספר שנים עד שהתקלקל.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פטנט נחמד, יש לי נעילה אוטומטית של החלונות כשאני סוגר את האוטו, אז אני יכול לשים את זה או שהמערכת תתקלקל איכשהו?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

כן, יכול בלי שום בעיה וזה לא יפריע לסגירה האוטומטית של החלונות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נו באמת איזה פתרונות "תחנה בצל..."

יש רק צדיק אחד בסדום שנתן לי לינק למוצר שאני חושב שיעזור אבל לא ניתן להזמין אותו לארץ...http://wonderfulbuys.com/autov.asp

אולי מישהו יודע על פתרון דומה?

פורסם

כשאתה נכנס לאוטו נפתח כמה דקות את החלונות ואת הדלתות פתח מזגן אחרי חמש דקות יהיה קר.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

1. אתה יכול להזמין אותו (אפילו יותר בזול) מאמזון.

2.יש גם את המוצר הזה שעקרונית זה אותו מוצר רק מתוצרת אחרת.

 

בהצלחה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

בדיוק חיפשתי את הקישור, ראיתי את זה לפני כמה שבועות.

אם יש מישהו שיכול להגיד בוודאות שזה עוזר (אפילו באופן חלקי) אני קונה.

 

פתרונות כגון לחנות בצל או בחניון תת קרקעי הם קצת ברורים מאליו ולא תמיד זמינים, אתם לא חושבים?

זה כמו שמישהו כאן יבקש פתרון לבעית צריכת דלק מוגזמת ברכב שלו ותציעו לו פשוט לא לסוע.

 

אני לא בטוח שיש פתרון אחר מלבד משהו שבאמת יקרר את הרכב מבפנים, כגון הפטנט הזה (שממש לא ברור לי אם עובד)

 

בכל מקרה, כיסוי לחלון הקדמי (ווילון לאחורי) יכול לעשות לפחות חלק מן העבודה, אם אנחנו מדברים על מזג אויר כמו שהיה ביום חמישי או כמו מה שצפוי בעוד כחודשיים, אז הרי שלפחות תוכל להחזיק בהגה לאחר הכניסה לרכב.

ולא פחות חשוב, שומר על הדשבורד, מומלץ.

פורסם
לסאאב היה רכב קונספט, שבגג היו לו תאים סולארים כך שכשהוא חונה המערכת איוורור תעבוד ותיכנס לרכב שבוא הטמפ' רגילה.

 

בדגמים מסוימים של אודי ניתן היה לרכוש כאופציה מערכת כזו, כך שזה לא ממש מוגבל לרכבי קונספט (ונראה לי שלעוד יצרנים יש את זה).

 

רוני

ממש לא.

במכונית התצוגה של סאאב מ 1985 ה EV-1 השתמשו ב 66 תאים סולריים שכיסו את רוב גג הזכוכית .

800px-Saab_EV-1.jpg

פורסם
כשאתה נכנס לאוטו נפתח כמה דקות את החלונות ואת הדלתות פתח מזגן אחרי חמש דקות יהיה קר.

 

בדיוק מה שאני עושה, פותח את ארבעת הדלתות בזמן שהמנוע מתחמם לטמפרטורת עבודה, ואז כל החום פשוט יוצא מהרכב,ולא תרגיש את החום אחרי שתתחיל לנסוע.

 

לחבר שלי יש רכב 2 דלתות בצבע שחור, זה פשוט סיוט! דבר ראשון יש רק חלונות מקדימה, דבר שני ברמזורים זה פשוט לא נסבל, כל רמזור בא אותו גל חום בגלל הצבע של הרכב.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

עוד פעם בתחלנו עם השחור הזה? גם לי ברכב כסוף, ברמזורים בא גל חום - בשביל יש מזגן במזג אוויר כזה (שתבין אני משתדל לנסוע כמה שיותר על חלונות, הרבה יותר כיף - אבל לא בעיר בפקקים).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כמדומני, אין קשר בין צבע הרכב לבין ההתחממות שלו. במגזין אוטו עשו פעם השוואה בין הצבעים וגילו שהצבעים הבהירים מתחממים יותר במעלה אחת או שתיים.

 

שחר

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם
כמדומני, אין קשר בין צבע הרכב לבין ההתחממות שלו. במגזין אוטו עשו פעם השוואה בין הצבעים וגילו שהצבעים הבהירים מתחממים יותר במעלה אחת או שתיים.

 

שחר

כנראה שינו את חוקי הפיסיקה מאז שאני למדתי...:wink:

התחממות הרכב תלויה באבסורטיביות של הרכב והגורם המשפיע ביותר הוא... צבע הרכב! צבע שחור וצבעים כהים תמיד יתחממו יותר מצבע לבן.

מי שרוצה לבדוק בעצמו:

לוקחים מספר חתיכות מתכת או כל דבר אחר, אחת לבנה אחת שחורה ועוד...

מציבים בשמש הישראלית לחצי שעה שעה ומודדים טמפרטורה.


×
×
  • תוכן חדש...