Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
א אף אחד לא השתמש באיורור הסולרי שהוצע כאן? כי הוא עולה 120 ש"ח בערך, אם אני רוצה חלונות כהים ל4 חלונות וחלון אחורי זה סיפור של 800 ש"ח בערך מה גם שזה נראה כמו רכב פשע, אין פה אף אחד שהשתמש בזה לומר לי אם זה יעיל?

 

אולי תהיה הראשון לספר לנו.

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר'ה, עבר שבוע, וראיתי שיש כאן שאלה שחוזרת על עצמה מספר פעמים האם למישהו יש נסיון עם הדבר הזה ?

אין לי מושג אם אתם בכלל קוראים את מה שאחרים כותבים כאן, אני חושב שאתם לא...

כי מישהו כבר ענה על השאלה הזאת לפני שבוע בתגובה 16.

מסקנה:

אתם לא קוראים תגובות...

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אתה בבית, מניע את הרכב, יורד לרכב... ולא מבין למה הוא לא שם :lol:

 

ד"א, צבע הרכב הפנימי (ריפודים, פלסטיקים) חשוב יותר מהחיצוני.

 

זה לא נכון, ברגע שלוחצים על הבלמים, הרכב מתכבה, וההגה נעול.

פורסם

הנעה מרחוק נועדה למדינות קרות.בבקרים קרים במיוחד,כדי להכנס לאוטו חמים והקרח מופשר מהשמשה במקום לעשות חריצים בזכוכית ולקלל . יש גם גוף חימום 220V ע"י הטרמוסטט כתוספת - שמחזיק המים חמים בלילה -מחובר הביתה -after market(זה השקע בגריל/פגוש של המכוניות בסקנדינביה) . בקיץ ישראלי , אם תניע ביום חם כשהאוטו סטטי והמזגן עובד, כשתגיע לאוטו הוא יעשה תה.יצרני אטמי הראש ממליצים בחום.

פורסם

בקשר לצבע של הרכב (כהה או בהיר), בגיאוגרפיה יש מונח שנקרא "אלבדו", כאשר אלבדו גבוה משמע החזרת קרני השמש היא מירבית, וכאשר האלבדו נמוך , הגוף/משטח קולט את קרני השמש ויוצר חום. מה שאומר שרכב בצבע כהה יקלוט הרבה יותר קרני שמש מאשר רכב בצבע בהיר, אלא אם כן לצבע של הרכב יש מין ציפוי "קסם" שמונע חדירת חום, או בידוד בין תא הנוסעים לפח.

ככה שהמבחן שעשו ב"אוטו" או מה שאמרו כאן לא זוכר, נשמע לי קצת הזוי. מניסיון גם שעבדתי בקיץ בתור נהג, גם במכונית בצבע לבן, וגם בצבע כחול כהה, הרכב הכהה טיגן אותי הרבה יותר טוב שהייתי מחכה באוטו במשך זמן ממושך.

 

בקשר להתנעה מרחוק, זה יותר מתוחכם ממה שחושבים, אי אפשר פשוט לפרוץ חלון ולסוע, דיי שקוף שחשבו על זה, ולכן יש קודן/אימובילייזר מסוים שלא מאפשר שילוב להילוך או שחרור ההגה בלי הקלדה של הקוד.

פורסם

חברים רציתי להודיע לכם כי רכשתי את הAUTO COOL וזה פשוט בדיחה אחת גדולה שילמתי 110 ש"ח על דבר כל כך לא יעיל, לא רק שהוא לא אוטם את החלון כמו שצריך הוא גם לא עושה כלום כמעט סתאם כסף זרוק....הרעיון שלעצמו הוא חכם אבל הישום שלו ממש בדיחה

פורסם

תודה על העידכון, חשבתי לקנות אותו ועכשיו גרמת לי לרדת מזה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

מה בדיוק הבעיה בו?

מהירות הסיבוב?

יעילות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב שיש אפשרות לבנות טיימר למאוורר ברכב,כשהוא יפעל כל 15 דקות למשך דקה אחת

אני לא זוכר אבל ראיתי אחד שעשה את זה,זה נשמע הגיוני,וגם לא צורך את המצבר,יש עוד מצבר נוסף

אך שהוא קטן,כמו של קטנועים,שהוא נטען מהמצבר של הרכב,או תנסה לכסות את הרכב עם הכיסוי

שמכסים נגד גשם,מה שבטוח הרכב ישמר יותר,לגביי הקירור עם הכיסוי לא ניסיתי,אך נשמע הגיוני

כשהרכב מכוסה עם שכבה מבודדת אז למה שהוא יתחמם בפניים? :wink:

פורסם

עקרב, אני רואה שלא קראת את השירשור.

המאוורר סולארי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

MiKiAlon

 

אני שמח שקנית את המוצר ולא הסתמכת על מה שכתוב בתגובה 16.

למה אני שמח - כי בפעם הבאה שתהיה שאלה כזאת, יהיו שניים שיתנו דעה מנסיון

ואז החוכמולוג שביקש חוו"ד שניה יבקש חוו"ד שלישית.

 

או אולי בכלל לא קראת את השירשור .... כמו רבים אחרים כאן

 

ואגב, היה כאן עוד מישהו שכתבת לך שמוריד ב- 5 מעלות, אז באמת זה משנה אם הטמפ' ברכב הוא 60 מעלות או 65 מעלות ?

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לא ציינת באיזה רכב מדובר.



ב-BMW שלי וברכבים אירופאים נוספים (VW, פיג'ו ועוד) ניתן לפתוח את כל 4 החלונות כשאתה מחוץ לרכב על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הפתיחה בשלט המקורי או השארת המפתח במצב פתיחה למשך מספר שניות בדלת הנהג.

מאוד עוזר לאיוורור הרכב החם כבר בשלב קשירת הילדים האומללים בכיסאות הבטיחות החמים (במקרה שלי). נוסעים אח"כ שתי דקות עם החלונות פתוחים לרווחה ואז סוגרים ומפעילים את המזגן. זה הכל.

כמובן שבזמן שהרכב חונה יש צלון בחלון הקדמי, והוא גם לבן.

 

אם לוקח למזגן שלך יותר מדי זמן לקרר את הרכב, אולי הגיע הזמן לבדוק את מצב הגז ושאר חלקי המזגן במוסך מתמחה.

 

ד"א, BMW מוכרים כאביזר מקורי מערכת סולארית לאיוורור הרכב בחניה, ואני בטוח שלא מדובר במוצר קיקיוני. אבל הוא דורש הימצאות סאנרוף ברכב ואין לי, לכן לא ניסיתי.

 

נהיגה נעימה וקרירה,

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.


×
×
  • תוכן חדש...