Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לטובת הרכב הכהה (ברכב הכהה היה חם יותר), אבל מכיוון שגם ברכב ה"קריר" הייתה טמפ' של מעל ל-60 מעלות, ההבדל הוא זניח.

מה שמשפיע על החום ברכב הוא כמות קרני השמש שנכנסות ודבר זה נובע מכמות, גודל וזווית החלונות ברכב.

פורסם
לטובת מי?

צבע ירוק כהה התחמם הכי הרבה, לקחו סובארו פורסטר במבחר צבעים וביצעו את המבחן הזה, ההפרשים היו די זניחים למה שמקובל לחשוב ולסטיגמה לבן לא מתחמם שחור לוהט בלה בלה בלה.

 

 

הפתרון היעיל לדעתי כמו שהוזכר ע"י אביחי הוא התקנת אזעקת ביפר עם התנעה מרחוק והפעלה של המזגן! הכי יעיל, עולה כ-1000 ש"ח.

פורסם

מה ז"א מרחוק?

מטר? 5 מטר? כמה זה יספיק להתקרר? מה הבעיה להתניע, להפעיל מזגן ולצאת מחוץ לאוטו לחצי דקה?

 

דיי לעצלנות!

 

:-)

פורסם
מה ז"א מרחוק?

מטר? 5 מטר? כמה זה יספיק להתקרר? מה הבעיה להתניע, להפעיל מזגן ולצאת מחוץ לאוטו לחצי דקה?

 

דיי לעצלנות!

 

:-)

1000 מטר!

אתה בבית, מניע את הרכב, יורד אחרי 5 דקות לרכב מקורר. אותו דבר במשרד וכו'.

פורסם
אתה בבית, מניע את הרכב, יורד לרכב... ולא מבין למה הוא לא שם :lol:

 

ד"א, צבע הרכב הפנימי (ריפודים, פלסטיקים) חשוב יותר מהחיצוני.

לגנב של האוטו יהיה קר ונעים, רק צריך לשבור חלון ולסוע....

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

רכב בצבע כהה כמו שחור יתחמם מהר יותר מאשר רכב בהיר. אך בסופו של דבר כשהם יגמרו להתחמם ויגעו לטמפ' יציבה, הטמפ' תהיה אותו הדבר בשתי המכוניות.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
כנראה שינו את חוקי הפיסיקה מאז שאני למדתי...:wink:

התחממות הרכב תלויה באבסורטיביות של הרכב והגורם המשפיע ביותר הוא... צבע הרכב! צבע שחור וצבעים כהים תמיד יתחממו יותר מצבע לבן.

מי שרוצה לבדוק בעצמו:

לוקחים מספר חתיכות מתכת או כל דבר אחר, אחת לבנה אחת שחורה ועוד...

מציבים בשמש הישראלית לחצי שעה שעה ומודדים טמפרטורה.

 

רק שכחת דבר אחד קטן: כל חלקי הפח באוטו נמצאים בחוץ, ומבפנים מכוסים בפלסטיק או בד, שיבודדו את החום, כי אחרת אתה תשרף (נגעת פעם באבזם של חגורה שהיה בשמש של חודש אוגוסט? ובריפוד שעשוי בד? יש הבדל, לא?).

ועובדה שרכב עם חלונות כהים או וילונות (בכל צבע שהוא) יתחמם פחות מרכב בלי. זה קצת יותר מורכב מהניסוי שהצעת.

ועוד לא דיברנו על זוית החלונות, שבזויות מסוימות קרן השמש תישבר בצורה שונה ותחמם פחות מרכב אחר באותו הצבע.

 

שחר

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם
לגנב של האוטו יהיה קר ונעים, רק צריך לשבור חלון ולסוע....

 

אני לא יודע איך זה אצל איתוראן.

אבל בשברולט, אתה מניע מרחוק, האוטו נשאר נעול. ובשביל להתחיל ליסוע, צריך להכניס את המפתח לסוויץ' ולסובב לON.

כך שבכל מקרה זה לא כ"כ פשוט כמו לשבור חלון וליסוע...

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

א אף אחד לא השתמש באיורור הסולרי שהוצע כאן? כי הוא עולה 120 ש"ח בערך, אם אני רוצה חלונות כהים ל4 חלונות וחלון אחורי זה סיפור של 800 ש"ח בערך מה גם שזה נראה כמו רכב פשע, אין פה אף אחד שהשתמש בזה לומר לי אם זה יעיל?

פורסם
גג צל,גם כשהאוטו נוסע , הוא תמיד בצל.:wink::-D:lol:

 

לכל מוניות הטויוטה קראון/קרסידה בהונג קונג יש את הגג העליון הזה עשוי מפלסטיק (נראה בואקום פורמינג) , אין להם מזגנים.

פורסם

שכחתי להוסיף שבהונג קונג הנסיעות הן רק בתוך העיר (גם לשד"הת החדש בלנטאו המהירות כ-60 , וזה הכביש הבין עירוני היחיד ) כך שאין שיקולי אוירודינמיקה ושריקת רוח שבטח גג נוסף כזה , הרגליים שלו והרווח (כ-10 ס"מ ) בינו לגג הרכב עושים.


×
×
  • תוכן חדש...