שמע,תראה,תבין,אין מה לעשות,יש לעשות חשבון נפש עם עצמך,ולקחת החלטה מהירה
שזה אומר,לסתכל מראות,להתבונן על אותו בחור שמרגיז אותך,לפתוח את החלון ולהוציא את הראש שלך
ולצעוק ,הלוווווווווווווווווווווווווווווווווו בחור תזוז כבר או שאני נכנס בך ,תאמין לי שאותו בחור יחשוב פעמיים
ואם זה לא עוזר,תרכיב אגזוז זרימה חופשי אבל רעש חזק,תאמין לי הנהגים יזוזו לבד,ודבר יותר חשוב
אם זה גם לא עוזר,אני למשל הייתי לוקח צימקות,מה שהיינו עושים כשהיינו קטנים,ודופק לו על הרכב
ועוד דבר לסיום !!! האנשים האלה הם חוצפה,לא סובל אותם גם,מרגיזים מאוד,צריך לקחת להם
את הרשיון,איפה הם למדו לנהוג??? יש גם אפשרות לקנות מערכת קריזה,כמו של המשטרה,
יש לו פעולת סירנה,וגם דיבור,ואורות,אבל זה יקר.
#### נא להימנע מהודעות בסגנון וברמה הזו בפורום ####