Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביי ביי CARS -FORUM


Max.M
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להפרד מהפורום הנפלא הזה,

פגשתי את חלק מהדמויות שמאחוריי החתימה..

רק רציתי להגיד תודה ל:

*אוראל RS תמשיך לווקסס :)

* גדעון תמשיך לשמור על הפונטו..

*דני תמשיך לבנות ג'ויסטיקים מוזרים למיניהם :wink:

*עידן ב.מ. אחלה של בן אדם! אחלה של פיאסטה

* אסף אחלה של בחור ואחלה של מרצדס

*אלדר אחלה של בן אדם עזר בתקופות קשות

*אמיר (UDEMARKER) אחלה של בחור! עזר לי מאוד!

תמשיך לספר שאתה מחפש בובות פרווה בשביל ידידה.. אני יודע בשביל מה זה :)

*טיסן- אחלה של פיאט אונו .. בעצם היא כמו כל פיאט אונו.. עם LEDIM :lol:

:-)

 

בני ל. אחלה של בן אדם! לימד אותי גם כמה קללות חדשות שלא ידעתי..

חבל שלא יצא לי לסדר אצלו את הרכב...

הבן אדם מבין עניין.

 

תודה לאורן בן סימון ESI TURBO

שנתן לי יחס חם אצלו במוסך,ועשה עבודה נפלאה וגם הסביר לי כמה דברים על הדרך...

 

תודה לרון (הנסיך.)

היה נעים לפגוש,בחור באמת חביב ונחמד וגם הוא עזר לי המון

 

תודה ליאשה והפצפוצים!

אחלה של בחור.. יום יבוא ואני אגדוש בעזרתך!

:wink:

ותבוא תקח את העיתונים כבר...

 

אחלה של פורום בעולם,נותן לך תחושה של ערך מוסף בכל הנוגע לרכבים.

 

לעומת כל שאר הפורומים פה הכי נעים,

 

אני באמת מצטער שאני נאלץ לפרוש,אבל אין רכב,והמצב הכללי לא מאפשר לי זמן פנוי..

אז רציתי להגיד המון תודה לכולם חבר'ה!

ויש לכם אחלה של מנהלים פה!

 

ותודה רבה לכל מי שתמך בפרטי!

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על תלך.......................

 

נו טוב. אנחנו כאן מחכים שתחזור.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

רבים וגדולים הודיעו על פרישה וחיי פרישות מכתיבה בפורום, 90 אחוז מהם חזרו לכתוב אחרי שבועיים.

פורסם

כדי שלא תהיה בודד, אנחנו שולחים איתך את אופיר שילווה אותך לכל הדרך בפרישתכם מהפורום.

 

זה שמכרת את הרכב, לא אומר שלא תוכל המשיך לבקר, לגלוש, לשאול, לענות לשואלים, (ולקבל אתראות, חסימות וכניסה למעקב הודעות).:-P

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
לא, איזה רעש?

 

 

של הלב שלי נשבר...

 

 

 

עכשיו אפשר להתחיל בהימורים, אני מהמר על שבועיים פרישות בלבד.

פורסם

מקס, אתה עוד צעיר אבל עם השנים תלמד שמהמחלה הזו לא נגמלים. אתה תחזור לכאן יותר מהר ממה שאתה חושב.

 

אתה נמצא כרגע בתקופה לא טובה אבל זה יעבור. תחזיק מעמד וכולנו פה מחכים לשובך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הו.. הפעמים שחשבתי שאני הולך להפסיק לגלוש כאן בגלל שאני עושה דברים אחרים.... אם תבדוק את הפז"מ שלי בפורום ותשווה אותו לשירות צבאי אז אני כבר חצי שנה פה בקבע :) אני חודשים או אפילו שנים יותר מאנשים אחרים שחושבים שהם התמכרו למחלה הזאת שנקראת CF ומאנשים שנשבעו שראו גלגולים של אנשים באים והולכים.

 

אני הייתי פה כמעט מההתחלה ואני אהיה כאן עד הסוף! לראות עוד אנשים שנשבעים שהם נאלצים להפרד ובסוף חוזרים :twisted:

 

 

מי שאתה לא תהיה...אתה עוד תחזור אל דאגה...

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...