Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הרכב, טויוטה קורולה, אחרי תאונה חזיתית.

בוצע כיוון פרונט, איזון גלגלים ומילוי אוויר בהתאם.

הרכב עדיין מושך. יש לי תחושה שהשלדה דורשת יישור מקצועי.

אשמח להמלצות ולהפניות בנושא.

בברכה,

רונן

פורסם

אני נע בין אזור המרכז לב"ש.

כאמור, עשיתי כיוון פרונט שבוע שעבר.

אני צריך מקום שמסוגל לבדוק את יישור השלדה.

פורסם

לאחר כיוון פרונט נוסף שכלל ציר קדמי ואחורי, הבעיה רוסנה.

החליפו בין הגלגלים הקדמיים והמשיכה הפכה ממשיכה מורגשת ימינה, למעט שמאלה.

הציעו לי להפוך את אופן הרכבת אחד הצמיגים על הג'נט ושזה יפתור את הבעיה.

זכור לי שרשור שעסק בהפיכת כיוון סיבוב והנזקים העלולים להיגרם מכך (לא מצאתי אותו בחיפוש).

מישהו יודע מה הבעיות העלולות להגרם מכך?

פורסם

לחבר - עושה רושם שמקור המשיכה בצמיגים.

נסה להצליב צמיגים (קדימה / אחורה).

 

מנסיון אישי - רכב שהתחיל למשוך אחרי החלפת צמיגים (הרכב מעולם לא נפגע בתאונה), הבעיה נפתרה אחרי הצלבת צמיגים קדימה/אחורה.

 

עוד דבר - תחנה את הרכב על משטח ישר ויישר את ההגה. מדוד עם מטר רץ את מרחק הסרנים בשני צידי הרכב.

האם המרחק זהה בשני הצדדים?

האם המידה שהתקבלה מתאימה לנתוני היצרן (פלוס מינוס 1-2 מ"מ)?

×
×
  • תוכן חדש...