Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MDC 2007- אירוע מספר 1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוריס גם אני רצה תמונה בבקשה,

205-GTI

לא קשה לפספס, היא היחידה שהיתה.

נ"ב

ניר אתה מיתמודד רציני שלא הלך לא כ"כ באותו יום,

זה קורה לטובים ביותר{ג'רמי}

אני בטוח שניפגש על הפודיום בעתיד, בהצלחה אחי:scatter:

GTI-205-1.9

-SK-

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הכבוד לכל המתחרים, בייחוד לאלה שעלו על הפודיום!!

 

מבחינה אישית, עדיף שאני לא אתרץ בכלל ואנסה לדבר במסלול בפעם הבאה!

 

כל הכבוד לג'ילברטו שלקח מקום שני, למורן גוט שנתן הופעה מדהימה על ה-M3 (ונתן לי רפרנס כמה האוטו מסוגל) וכמובן ליהודה לוי שנתן לכולנו בראש אתמול - יישר כוח!! (גם שני הבחורים ב-AX שנתנו הופעה משגעת עם רכב "עתיק" :-D )

גם שלומי בקיש נתן נהיגה מרשימה בקטגוריה הפתוחה, זה לא חדש לי - הבחור נהג מעולה ולא היה חסר הרבה שהוא יתברג לגמר.

 

בוריס (אחרי שכולם מציקים לך - גם אני חייב). אודה לך אם תוכל לשלוח לי תמונות של ה-M3 (מזדה, לא ב.מ.וו - תודה לגידי 8) ) הלבנה עם מדבקות Hertz, יש עלי לחץ בעבודה להביא תמונות ובינתיים אני לא מוצא בשום מקום - תודה! (קבל ה"פ)

 

תודה לכל צוות מסלולים על עוד אירוע מהנה! תודה לספונסר (שאיכזבתי) שסיפק לי את הרכב (Hertz) וגרמו לי להשאיר את הפומפונים בבית (המבין יבין :wink: )

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

תודה רבה למסלולים על הארגון המצוין היה יופי של אירוע

חיב להודות שהיה קשה מאוד בקרב המפלצות :-D

 

תודה אישית לגל מדלי ממסלולים שלימד אותי דבר או שניים על נהיגה .

 

אמיר בקשי S2000

פורסם

קודם כל כבוד גדול למסלולים על ארגון ברמה גבוה בהחלט!

הרעיון של הסלקציה בהחלט מעיד על שיפור ההתייחסות למתחם התחרות.

אני לא אגזים ואומר שהדבר עלול להוריד לחץ מין המתחרים ולשפר להם את הריכוז.

בכל מקרה מאוד נהנתי מהאווירה הטובה שהיתה שם, האנשים הנחמדים והיפים ביום הקיצי הזה.

זה היה יום מוטורי קלאסי.

מי יתן ונזכה לראות עוד רבים שכאלו.

 

ועכשיו רק כמה מילות שיבוח..

שרון קוזמה (אלפי מנשה שולטת!) - מקום שלישי, כבוד !

דניאל פיאט פונטו (אלפ"שניק !) - כבוד גדול שאתה משתתף שתהיה בעיניינים, אתה תותח רציני ומאחל לך הצלחה רבה לתחרויות הבאות.

ואחרון חביב ליהודה לוי - כבוד למקום הראשון!

 

וזהו, תודה גם לשאר המשתתפים בקטגורית המפלצות שבהחלט מלהיבים את האש המוטורית שלנו ונותנים לנו פעם בחודש להרגיש מדהים ולכמה דקות רגעים מדהימים של חיזיון במופע מוטורי משובח, פתיחות על המנתק והחלקות כוח מרשימות.

תודה רבה לכם!

במדינה המכשילה שלנו באמת שאתם האור שבמקצה המנהרה, השאיפות של רובנו.

 

זהו, אפשר לנגב את הדמעות,אני סיימתי.

 

עמרי זיטמן.

פורסם

סאחתק! שירשור MDC שלם ורק פירגונים/תודות וספונסרים...

לאף אחד אין משהו שלילי להגיד על אתמול?? :lol:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אכן תודה רבה למסלולים שעמדו בהבטחתם והביאו לנו עוד עונה של ליגת MDC!

כל הכבוד על הארגון וניהול האירוע וכמובן מזל טוב על המדידה האלקטרונית!

עכשיו אין יותר תלונות ואין "גניבות קלות" בזינוק :wink:

היה אירוע מעולה, למרות שנהגתי כמו שיכור ואני מקווה שלא איכזבתי יותר מדי (גל - מצטער...:oops: ).

אין לי תירוצים ואני מקוה להגיע לאירוע הבא ולתת פייט לגדולים (טוב, אולי חוץ מלערן...).

בפעם הבאה אני בא להתאמן קודם!!

 

חבל שרכב נגנב במהלך האירוע ואני מקוה שהמקרה לא ירתיע צופים - פשוט כדאי שכולם יפקחו עיניים ויהיו עירניים.

דבר אחד שכדאי לשקול הוא העמדת שומר/משגיח בחניון המתחרים שליד שער הכניסה, מלבד זה שאחראי על המחסום - בזמן שהמתנו לקטגוריה שלפנינו נאלצנו לסלק יותר מדי "שולחי ידיים" שנשענו/ישבו על המכוניות ויתכן שאף היו משאירים חלק מהמכוניות מינוס כמה חלקים אם לא היינו שם.

 

מצפה בכליון עיניים לאירוע הבא!

שי

פורסם

זאב 206 GTI, במקרה היית מצוייד ב2.8L?

אחלה תמונות!

אשמח לדבר איתך בפרטי

 

 

לכל מי שפנה בפרטי- כולם יקבלו:lol:

אני מעלה עדכון תמונות, מחר יעלה את השאר בגלל השעה המאחורת

 

2r427v4.jpg

 

3ztgayt.jpg

 

2qajubq.jpg

 

2la4pec.jpg

 

 

2zs8y6o.jpg

 

3zlukpt.jpg

 

4g66tmv.jpg

 

2lnwch1.jpg

 

 

 

לילה טוב, ותודה על הפרגון:arrow:

בוריס

Boris.K

פורסם

לכל הצלמים - תמונות מדהימות והמון תודה!

גם במועדון סקאלה יש כמה צלמים מוכשרים ביותר שמנציחים את האירועים (וזה לא קידום מכירות - אני אפילו לא חבר שם).

תמשיכו כך כי בלעדיכם לרובנו לא יהיה כל תיעוד מהאירועים (או דסקטופים...:-) )

שי

פורסם
לכל הצלמים - תמונות מדהימות והמון תודה!

גם במועדון סקאלה יש כמה צלמים מוכשרים ביותר שמנציחים את האירועים (וזה לא קידום מכירות - אני אפילו לא חבר שם).

תמשיכו כך כי בלעדיכם לרובנו לא יהיה כל תיעוד מהאירועים (או דסקטופים...:-) )

 

לכל הצלמים,

 

ללא ספק - בלעדיכם אנחנו לא שווים כלום !

המון תודה על הזמן והמקצועיות !

 

תמונות מדהימות !!!

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

איזה אירוע מעולה!

 

ח"ח ענק למארגנים ולעודד בעיקר על אירוע שתקתק כמו שעון שוויצרי!

 

היה יום אירועים מעולה, אפילו שקמתי בשש וחצי בבוקר בשבילו :)

 

אני מקווה שזה היה ספתח שייתן את הטון לכל אורך העונה ושנראה עוד מלא נהגים מעולים מתחרים.

 

ערן ורוני פקחתם את עיני למה שעוד אפשר להשיג בכל מה שקשור לשליטה על רכב, אני אקח את הנסיעות שלכם איתי ואמשיך להתאמן חזק עד שגם אני אתהדר בגביע בביתי 8)

 

היפ היפ הוריי!

 

עירא


×
×
  • תוכן חדש...