Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח תיקונים - אוטוסרב חו"ד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, אני לא מבין על מה הפליאה.

מדובר בחברת ביטוח לכל דבר ועניין שתשמח לקחת את הכסף מכם כשהכל בסדר ותעשה לכם את המוות כשתבקשו מהם לכסות משהו. זו, לצערנו, הדרך הישראלית. יתרה מכך, כל הבירוקרטיה של שליחת טפסים, זה כן מכוסה זה לא מכוסה, לדעתי, לא שווה את "השקט הנפשי" שביטוח לכאורה מספק. זה ככה בביטוחי בריאות, ביטוחי שיניים וכד', למה שזה יהיה שונה בביטוח תיקונים?

פורסם
ביטוח הוא עניין פסיכולוגי.כעסק הוא לא כדאי ללקוח מהגדרתו.אם כדאי למבטח לקנות ממך את הסיכון,ודאי שלך,שיש לך מידה של שליטה על הסיכון יותר ממנו, כדאי לקחת את הסיכון בעצמך.

 

עוד פעם

אחד העסקים הטובים והבטוחים ביותר,שבהם היחס בין הסיכון לסיכוי הוא הטוב ביותר- הימנעות מביטוח.

יותר בטות ממניות,נדל"ן,קרנות או מט"ח.

אתה יודע מיד כמה תרויח, הסיכוי שתפסיד נמוך יותר מכל הר"מ.

ובכל זאת אנשים מבטחים ,גם אלה שלא מהמרים בבורסה.

למה ?

1.פחד,פסיכולוגיה עליה עובדים מיטב סוכני המכירות,ולא פלא שהענף מצליח לגייס את המיטב- הוא רווחי ומתגמל בצורה בלתי רגילה-מכספי הפוחדים כמובן,- הכספים שלא הולכים לאסונות שלא קורים.

2. השערוריה שתשלומי ביטוח מוכרים כהוצאה.

פורסם

העיקרון שעליו עובד הביטוח הוא הפחד מאירוע תאונתי גדול שיכניס אותך להוצאות עצומות בפעם אחת. ברכב הנזק בד"כ קטן (תלוי ברכב כמובן), אבל בבית הסכומים ממש מפחידים, וכמובן בביטוחי חיים/גוף הנזקים הם מעל ומעבר למה שאדם יכול לסבול בד"כ (אפילו תשלום לבי"ח חס וחלילה הוא מעבר ליכולת של אדם ממוצע, שלא לדבר על תרופות וכו'. קופות החולים אינן מכסות הרבה דברים).

 

נכון שברוב המקרים תשלמו לאורך זמן סכום גבוה מאשר זה שמשולם מדי שנה לחברת הביטוח (בכל זאת אלה חברות מרוויחות, סימן שהפרמייה הממוצעת גבוהה מהסיכון הממוצע), אבל מספיקה פעם אחת של תאונה או נזק - כדי להצטער כל החיים, או לפחות לתקופה ארוכה.

פורסם

נכון, אבל תיקון אוטו הוא לא בקטגוריה של קטסטרופה רבתי. לא משהו שישנה את מסלול החיים כמו מחלה או שריפה,עליהן אפשר עוד להבין שההפחדה עובדת על אנשים פחות מחושבים. אז למה עושים אותו ? למה להתייחס אליו אחרת מביטוח מקרר/מכונת כביסה שמעטים מאד עושים ,כי יותר זול ופשוט לשלם לטכנאי פרטי ? הרי את זה שכאשר צריך אותו נתקלים בבעיות כולם שמעו. זה חלק מכללי המשחק של המבטחים.

 

ובחזרה למקיף,-עוד לא נגענו בתביעות משניות של המבטחים נגד "האשמים/תורמים" במקרה הביטוח,- דבר שאתה יכול לעשות בלעדיהם. ברוב התאונות המבטח מחזיר לעצמו חלק מהתשלום ע"י הפחדת הצד השני,- גם אם אין לכך בסיס משפטי בעובדות.

 

בקיצור,- ביטוח הוא עוד ענף של לופט געשעפט.

פורסם
נכון, אבל תיקון אוטו הוא לא בקטגוריה של קטסטרופה רבתי.

 

אולי עבורך נזק של 50 אלף שקל ומעלה הוא עניין של מה בכך, אבל יש הרבה אנשים שזה משמעותי עבורם, עד כדי כך שיגרום להם לוותר על רכב בכלל - לאורך תקופה משמעותית.

 

כשאתה עושה שיקול של תשלום קבוע מדי שנה, מול הסיכוי לתאונה שתפגע בך כלכלית בצורה קשה - עדיף לך לעיתים לשים כל שנה את אותו סכום בצד.

 

רוב האנשים שיחסכו את כספי הביטוח לא ישימו אותו בצד לשעת צרה, אלא יצרכו אותו, ולכן יישארו ללא יכולת כלכלית להתגבר על כזה נזק.

 

על צד ג' אני בכלל לא מדבר - גם אם אתה נוסע בגרוטאה שלא שווה הרבה - עדיין יש לך סיכוי לא רע להזיק למישהו אחר, ושם אין לך את הפריבילגיה של בחירה באופציה אחרת מאשר להשיב את המצב לקדמותו.

פורסם

ההשוואה אינה נכונה.

התקלה הגדולה ביותר שעלולה להתרחש למכונית היא בעיה קריטית במנוע או בתיבת ההילוכים, שבמכוניות "עממיות" יכולה להסתכם ב 5-6 K בממוצע.

זה כלל לא דומה לאובדן כולל של מכונית שעלותה 110K או לתכולת דירה שיכולה להגיע לסכום כזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

באמריקה כבר נשמעו קולות על היהודים והמשבר.

עדיף להתרחק מהעיסוקים שהיו חלק מהתעמולה של היטלר , גבלס ומוסוליני בשנות ה 20/30 של השפל באמריקה ואירופה על היהודים ולהתרכז בייצור . אנחנו מפגרים מאד בהסבת הכלכלה מה- IT המנופח והזול שיהיה של הודו ,סין , רוסיה וברזיל למים,אנרגיה,סביבה,צבא,חקלאות ,רפואה וביולוגיה.

 

ואת (קרתגו צריך לשרוף) עסקי האויר לעזוב.סוכן ביטוח ,בנקאי , עורך דין ומתווך צ"ל נמוך מפועל ייצור בהערכה החברתית כלכלית . כן , זה אפשרי גם בקפיטליזם שפוי,כמו שמתהווה בסין.

×
×
  • תוכן חדש...