Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח תיקונים - אוטוסרב חו"ד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם שמעתם על חברת אוטוסרב?

חברה שמבטחת את רכבים משנת 99 ועלה עד 128 אלף ק"מ

ביטוח תיקונים מלא

עם השתתפות עצמית של 180 על כל תקלה לא משנה מה עלותה.

 

בעד\נגד?

 

מכירים\מבוטחים\לא מכירים

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא,

אני שוקל ברצינות לבצע זאת.

חשוב לציין כי אבא שלי מבוטח שם,

וגם חברה בינונית של חבר

פורסם

זה מאד תלוי בסוג הרכב

בשנתון

ובקלומטרים

 

לדוגמא לפונטו 2004 הביטוח עולה 80 לחודש

לתקופה של שנתיים

 

לאומת זאת פיג'ו 106 שנת 1999 עם 28,000

הם רוצים משהו כמו

190 לחודש, לתקופה של שנתיים.

פורסם

הביטוח הינו רק על תקלות ? או גם מכסה טיפולים שוטפים ?

האם יש הגבלת ק"מ ?

האם כל רכיב שמוחלף מוגדר כטיפול ?

האם יש הגבלה על כמות הטיפולים ?

באיזה חלקים משתמשים לתיקון הרכב ?

חדשים מקוריים ? תחליפיים ? משומשים ?

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

למנהל: אם ההודעה נמצאת שלא במקומה, אנא העבר אותה למקום הנכון, אני חדש כאן.

 

יש לי רנו קליאו B מודל 2000 עם קילומטרז' נמוך מאוד של 60000 ק"מ.

האם כדאי לבטח אותה באוטוסרב בהנחה שהיא עושה עד 24000 ק"מ בשנה?

למישהו כאן יש אוטוסרב והוא מרוצה מהביטוח?

יש לציין שיש לי תיבת הילוכים אוטומטית והיא יכולה להכנס גם למסגרת האחריות.

באותו הנושא:

ממה שקראתי באתר אוטוסרב מערכת החשמל המרכזית מכוסה – להוציא מחברים, צמות חוטים, תצוגת לוח מחוונים ונורות התרעה, בתי נתיכים וממסרים (שזה בערך משאיר אותי עם הרדונג ומצבר). יש לציין שהצמה הייתה בלוייה באיזור הכויילים מעל המנוע והיה צורך לתקן את החיווט המפורר בחיווט חדש. האם מישהו יודע היכן ניתן להשיג צמה קומפלט, תקינה במחיר טוב?

 

בברכה

פורסם

ביטוח הוא עניין פסיכולוגי.כעסק הוא לא כדאי ללקוח מהגדרתו.אם כדאי למבטח לקנות ממך את הסיכון,ודאי שלך,שיש לך מידה של שליטה על הסיכון יותר ממנו, כדאי לקחת את הסיכון בעצמך.

פורסם

לא מסכים עם קודמי.

 

המבטח מבטח כמות אדירה של מכוניות, אז ה"נפילות" שלו מוגבלות לאחוז מסויים מכלל הרכבים שביטח.

 

מכאן ריווחיותו, אל מול ולמרות התקלות ברכבים.

 

מכאן עולה, שכל אחד מאלה שרכבו נזקק למימוש הביטוח, הרוויח, מי שלא נזקק למימוש הביטוח הפסיד לכאורה את הכסף של הפוליסה, אבל ישן בשקט בתקופה הזו .(ככל שהפוליסה אכן טובה ולא "חמקנית")

 

אינני בקיא בפוליסה של "אוטוסרב" מה היא כוללת, מה לא, ומה רשום ב"אותיות הקטנות".

 

בכל מקרה, לרכב מסוג רנו, שבו לכאורה הגיר האוטומטי רגיש לתקלות, באם הפוליסה מתאימה לכיסוי מקרה שעלול לקרות בגיר ו/או תקלות אחרות, ובאם המחיר לא מאוד יקר, עלול הביטוח להתגלות כדבר חכם.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אמנם הנושא מלפני שנה, אבל ביררתי לגבי ביטוח הרכב שלי השבוע ואני אתן כאן את חוות דעתי למי ששוקל.

 

עלות הביטוח נגזרת מדגם, שנתון, ק"מ, תקופת הביטוח (שנה/שנתיים), מוסך הסדר/מורשה וחלפים מקוריים/לא מקוריים.

 

 

הקטצ'ים (שאיש לא יספר לכם על חלקם אם לא תשאלו):

 

1. לא בכל אזור יש מוסך מורשה שעובד עם החברה. בת"א אין למשל מוסך מורשה לפיאט. רק בנתניה.

2. ישנה ה"ע של 180 ש"ח על תיקון במוסך בהסדר וה"ע של 480 ש"ח על תיקון במוסך מורשה (נוסף על הפרמיה הגבוה יותר כאשר תבחרו לתקן במוסכים מורשים בלבד).

3. כדי להצטרף לביטוח, יש לבצע בדיקת תקינות במכון בעלות של 250 ש"ח על חשבונכם. את השובר לבדיקה תקבלו רק לאחר שתתנו להם כ"א. אם הבדיקה מוצאת ליקויים משמעותיים לדעתם, הם לא יבטחו אתכם עד אשר תתקנו אותם ואתם תשלמו על הבדיקה. לא תתקנו ותבטחו- הלכו 250 ש"ח. אם הליקויים ברי ביטוח, יבטחו אתכם ותוחזר לכם עלות הבדיקה.

4. אם עשיתם ביטוח לשנתיים (זול יותר מביטוח לשנה אחת), ולאחר חודש תיקנתם תקלה באוטו ולאחר חודש נוסף החלטתם

לבטל את הביטוח. יחזירו לכם 90% מסכום התשלומים הנותרים שהתחייבתם אלייהם לשנתיים, בניכוי עלות התיקונים

שביצעתם בכל תקופת הביטוח. דהיינו, תמיד תשלמו חלק ניכר (אם לא יותר) מעלות התיקון בפועל בגלל אי קבלת החזר, או בגלל תשלום הפרמיה עצמה לאורך זמן ובגלל העובדה שתבלו החזר חלקי ותשאו גם בה"ע.

5. גם אם שילמתם פרמיה וה"ע גבוהים יותר כדי לתקן במוסך מורשה עם חלקים מקוריים, החלקים שתזכו להם הם חלקים משומשים מפירוק מרכבים אחרים ולא חלקים חדשים. כך שאם הרכב שלכם רק בן שנתיים-שלוש, יתכן שיותקנו לכם חלקים בני גיל ומצב נמוך מאלה שהיו לכם. לכן אל תתטעו. למרות אופן ההצגה, לא מדובר בביטוח שדומה בשום צורה לאחריות יצרן.

6. חלקים מסויימים ויקרים כמו מחשב הרכב, מצערת חשמלית, כל החיישנים, לוח שעונים וכן חלקי הגומי והפםלסטיק- אינם מבוטחים.

7. כמות הק"מ השנתית שמוכנים לבטח- מוגבלת.

 

סעיף 5 לבדו הוריד אותי מכל העניין, שהרי באלפי השקלים שיחסכו מאי הצטרפות אלייהם, תמיד אפשר לבצע תיקון באותה רמה במוסך "עזרא ובניו" ביפו בעזרת חלקים מפירוק ועוד ישאר עודף. מלבד זאת, פרמיית הביטוח עולה משמעותית עם השנים בהתאם לגיל הרכב שלכם, כך שלרכב בין יותר מ 4-5 שנים, תשלמו הרבה כסף ולאחר מכן לא יסכימו לבטחו. סעיף 4 מוסיף לחוסר האטרקטיביות עקב אי כדאיות כלכלית מוחלטת, שהרי בכל מקרה תשלמו עבור התיקון

(או רובו ברוב המקרים), השאלה היא רק למי תשלמו את הכסף. סעיף 6 סתם את הגולל על הרעיון כולו וקבר אותו.

 

בקיצור, לטעמי מדובר בביטוח יקר שטוב לחברת הביטוח ולא במיוחד לצרכן.

פורסם

אני גם בררתי לגבי ביטוח לרכב שלי. באוטו סרב

 

המחיר סביר. היה כ 290 שקל לחודש. ל שנתיים. ל35K.

 

אבל!!! הביטוח לא כולל.

טורבו.. גומיות למניהן. בולמים. וקפיצים. פנסים. פלסטיקה בתוך הרכב.

 

בקיצור ביטוח שצריך להתרחק ממנו. ולגרום לאחרים גם להתרחק.

כי הוא מבוסס על שקרים. ורמאויות קטנות.

 

 

אני בררתי לגבי טורבו. אמרו כולל!. שאלתי פעמיים. !

אחרי שקבלתי את הטופס לבדיקה + הודעה על הורדה בכרטיס אשראי.

דיברתי שוב. ובררתי. ושאלתי עוד שאלות. וגיליתי.

שחצי ממה שאמרו שכולל. לא כולל. והחצי השני כולל המון שינויים ותיקונים.

 

בקיצור. ביטוח ישראלי (רמאים) ומחפש את הטיפשים שלא מבינים כלום.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שמי דובי סבו ואני מנהל המכירות של חברת אוטוסרב,

באמת שאיני יודע ממה להתחיל שכן יש כאן משמש אחד גדול של תגובות ועירוב של עובדות בהשערות ובהערכות של אנשים פרטיים שבאמת כל רצונם לסייע וליעץ אבל אין להם את הכלים לכך.

לכל המתענינים באמת אומר שמדובר בפוליסת ביטוח המאושרת ע"י המפקח על הביטוח. מה שאומר שמדובר בחוזה משפטי לכל דבר ועניין. בחוזה עצמו באופן ברור ומובלט מופיעים כל הכיסויים של הפוליסה וכל החריגים שבה. אף אחד לא משלם על מה שאינו מקבל. כל לקוח מקבל הצעת מחיר מפורטת הרלבנטית לרכב שלו ע"פ מספר פרמטרים שקבעה החברה, כך שלא תמיד יהיו אותם התנאים ואותם הכיסויים לכל כלי הרכב. ע"מ להבין את גודל האחריות ואיכותה ניתן ואף רצוי לקבל הצעה כתובה ומסודרת וללכת להתיעץ אפילו עם המוסכניק שלכם אני בטוח שאם מדובר באדם הגון הוא ידע להעריך עבורכם את כדאיות הנושא.

תזכרו שתמיד הכי קל לעמוד מהצד ולאמר דברים בעלמא.

אני יכול לציין בפניכם שמדי חודש אנו משלמים עשרות תביעות של לקוחות ומדובר בהרבה מאוד כסף.

אין רכב שלא מתקלקל השאלה הנה רק מתי זה קורה, אני בטוח כי כל אחד ואחת מכם: קרא, פגש, שמע על אנשים שרכבם התקלקל אפילו שהיה חדש ועדיין בתוך אחריות היצרן (שדרך אגב עולה ללקוח סכום לא מבוטל ממחיר הרכב בעת קנייתו רק שהיא מוצגת בארץ כחלק ממחיר הרכב).

אז נכון שלא מדובר באחריות חופפת לאחריות היצרן, אבל מדובר באחריות המורחבת היחידה שקיימת היום בישראל לרכב משומש ואין ספק שהיא מגנה מפני הרבה מאוד מקרים והוצאות גבוהות. ניתן לאמר בביטחון גדול שרובן המכריע של התקלות היקרות ברכב שעלותן יכולה להגיע לאלפי שקלים תהיינה מכוסות ע"י אוטוסרב.

לסיום, אשמח לדבר עם כל אחד ואחת מכם באופן אישי, לענות על כל השאלות ולהפיג את כל החששות.

תודה דובי סבו - 9040* מכל טלפון.

פורסם
שמי דובי סבו ואני מנהל המכירות של חברת אוטוסרב,

באמת שאיני יודע ממה להתחיל שכן יש כאן משמש אחד גדול של תגובות ועירוב של עובדות בהשערות ובהערכות של אנשים פרטיים שבאמת כל רצונם לסייע וליעץ אבל אין להם את הכלים לכך.

לכל המתענינים באמת אומר שמדובר בפוליסת ביטוח המאושרת ע"י המפקח על הביטוח. מה שאומר שמדובר בחוזה משפטי לכל דבר ועניין. בחוזה עצמו באופן ברור ומובלט מופיעים כל הכיסויים של הפוליסה וכל החריגים שבה. אף אחד לא משלם על מה שאינו מקבל. כל לקוח מקבל הצעת מחיר מפורטת הרלבנטית לרכב שלו ע"פ מספר פרמטרים שקבעה החברה, כך שלא תמיד יהיו אותם התנאים ואותם הכיסויים לכל כלי הרכב. ע"מ להבין את גודל האחריות ואיכותה ניתן ואף רצוי לקבל הצעה כתובה ומסודרת וללכת להתיעץ אפילו עם המוסכניק שלכם אני בטוח שאם מדובר באדם הגון הוא ידע להעריך עבורכם את כדאיות הנושא.

תזכרו שתמיד הכי קל לעמוד מהצד ולאמר דברים בעלמא.

אני יכול לציין בפניכם שמדי חודש אנו משלמים עשרות תביעות של לקוחות ומדובר בהרבה מאוד כסף.

אין רכב שלא מתקלקל השאלה הנה רק מתי זה קורה, אני בטוח כי כל אחד ואחת מכם: קרא, פגש, שמע על אנשים שרכבם התקלקל אפילו שהיה חדש ועדיין בתוך אחריות היצרן (שדרך אגב עולה ללקוח סכום לא מבוטל ממחיר הרכב בעת קנייתו רק שהיא מוצגת בארץ כחלק ממחיר הרכב).

אז נכון שלא מדובר באחריות חופפת לאחריות היצרן, אבל מדובר באחריות המורחבת היחידה שקיימת היום בישראל לרכב משומש ואין ספק שהיא מגנה מפני הרבה מאוד מקרים והוצאות גבוהות. ניתן לאמר בביטחון גדול שרובן המכריע של התקלות היקרות ברכב שעלותן יכולה להגיע לאלפי שקלים תהיינה מכוסות ע"י אוטוסרב.

לסיום, אשמח לדבר עם כל אחד ואחת מכם באופן אישי, לענות על כל השאלות ולהפיג את כל החששות.

תודה דובי סבו - 9040* מכל טלפון.

 

 

דובי, אתה מוכן להתייחס לדברים לאשורם?

מדוע אתה טוען כי "דברים בעלמא"? האם נכתב כאן דבר אחד שאינו נכון?

אם שגינו במשהו, יש לך את הבמה לתקן את הפרטים, אך אתה בוחר להשתמש בסיסמאות.

כל הפרטים מדוייקים אחת לאחת במהותם.

 

הביטוח שלכם מפוקפק לחלוטין. אתם לא מכסים הרבה מאוד דברים (היתה כאן רשימה חלקית בלבד),

ואתם מתקינים חלקים משומשים במכוניות חדשות, או אפילו בנות שנתיים-שלוש. חלקים כאלה אפשר

לקנות לבד מפירוק בלי לשלם מאות שקלים בחודש. היום אנשים מיבאים חלפים מאיביי, אתה מודע לזה בכלל?

 

את הפרטים האלה אתם אולי מציינים בפוליסה, אבל לא בטלפון, אלא אם תשאלו בפירוש לגביהם.

לאחר שמישהו הצטרף אלייכם, מה תועיל הפוליסה בידו שנשלחה לאחר שכבר קיבלתם

את כרטיס האשראי והתחלתם לחייבו במסגרת עיסקה ל 24 חודשים?

 

הלקוחות היום פחות טיפשים מעבר. בחרתם בנישה מעניינת, אבל בחרתם בדרך מעוותת.

עשו שיעורי בית, לפני שיצא לכם שם מגוחך בשוק. אף אדם שפוי לא ישלם מאות שקלים

בחודש ל"אחריות" שלא כוללת מערכות שעלותן אלפי שקלים כל אחת ולבסוף יזכה

לשלם אלפי שקלים עבור הביטוח, כשחלקים ישנים יותקנו אצלו ע"י מוסך "הסדר",

או שעליו לנדוד לעיר אחרת כדי למצוא מוסך מורשה.

פורסם

אני מסכים 100% עם narmur

כבר היה שרשור בנושא.

מעבר לזה כל אחד יכול לעשות את החשבון שלו.

מי שמסודר ומנהל רישומים בקשר תחזוקת הרכב יכול בקלות לדעת איזה הוצאות היו לו על הרכבים בעבר ולהשוות עם עלות הביטוח.

הרגשתי שלרוב המיקרים הביטוח לא כדאי.

במיקרה שלי בדוק.

סביר להניח שלקוחות של ביטוח כזה, הם אנשים שקונים באופן אימפולסיבי, ללא מחשבה מעמיקה בעיניין.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תדעו לכם שאוטוסרב חייכנים רק בהתחלה ובתיקון ראשון הם בסדר, אבל ברגע שהם רואים שלא משתלם להם לבטח אתכם - תהיו בטוחים שהם ימצאו דרכים לא לתקן.

 

הייתה לי תקלה ברכב שהם לא הצליחו לאתר, חזרתי למוסך שלהם 4 פעמים. בסוף כשהסתבר שצריך לפתוח ראש מנוע, הם התחילו לתרץ מתן שירות, האוטו עמד במוסך יומיים בלי שנגעו בו. החזירו אותו עם נזק של פח, עליו סירבו לקחת אחריות.

 

אין להם פירוט ברור (לכם) של איזה תקלות הם מכסים. תתכוננו כל פעם לשמוע שזה לא באחריותם.

 

אם הלכת לתקן משהו למוסך שלהם והסתבר שיש משהו נוסף, שקשור לתיקון הנ"ל (ובאוטו כל דבר ניתן לקשר) שהם לא "אמורים" לשלם עליו - הם יכריחו אתכם לתקן את זה במוסך הזה ולא אחר, על חשבונכם בוודאי.

 

השתתפות עצמית של 180 ש"ח הם ינסו להוציא מכם על כל תקלה (להדגמה: אותה תקלה בצדדים של רכב)

 

מוסכים שעובדים איתם יאשימו אתכם שאתם לא משלמים על הבדיקות, למרות שבדיקה צריכה להיות משולמת ע"י החברה (שלא משלמת אותה בסוף ומוסכניקים יורדים על לקוחות).

 

יש אופצייה מאוד נוחה - לצאת מתי שרוצים. יחזירו לכם 90% של פוליסה, ואתם תחזירו כסף על תיקונים. במקרה של סכסוך עם העברה, האופצייה תוצא לכם ע"י החברה.

 

במקרה שלא תוכלו להציג קבלות על טיפולים, ולא סתם טיפולים אלא גם תיקונים אם צריך - החברה יכולה להפסיק מתן שירות (למרות שמשפטית היא לא יכולה). נציגים בטלפון יגידו לכם אחרת - אם התקבלת לשירות לא יידרש ממך דבר נוסף.

 

שירות שלהם אגרסיבי.

 

אז תיקחו בחשבון. הם מחפשים מכוניות תקינות לגמרי וחלילא אם יתגלו תקלות.

פורסם

ברשותך אגיב רק מכיון שיצא לי לראות משהו מהצד השני.

 

גילוי נאות: אני עובד בחברת מיחשוב שנותנת תמיכה לחברת אוטוסרב, אבל לא עובד שלהם והם לא בראש מעיני ואיני מתכוון להגן עליהם באיזושהי צורה.

 

אני רק אגיד שיצא לי הרבה פעמים לראות מכתבים מאנשים מרוצים מאוד, ואימיילים רבים שמשבחים את הצורה שבה הם מתנהלים.

 

בנוסף שאתה אומר "המוסך שלהם" יש כאן טעות - לאוטוסרב אין מוסך, הם עובדים עם המון מוסכים, המוסך לא בבעלותם.

 

מעבר לכאן אין לי מושג על טיב השירות ואינני משתמש בהם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המוסך שלהם - הכוונה בוודאי למוסך שהם עובדים איתו.

 

אני שמח אם יש אנשים שמרוצים מהם. אני קיבלתי והתחזקתי ברושם שהמטרה שלהם זה לעשות ממך כסף וכל השאר זה עבודה בעניים.

 

אין ספק שיש אנישים שיעשה את הביטוח על מכונית כמעת חדשה אז יישבר להם משהו פתאום. כל חלק יקר ולאוטוסרב לא יהיה ברירה אלא לעשות תיקון. אבל תבדקו אותם לטווך ארוך של כמה תיקונים - יבוא אליכם שמאי ויעריך שהערך של האוטו ירד דרסטית. הם מכסים את עצמם מכל הכיוונים.

 

הזמן שלהם בין להיות נחמדים ללא נחמדים נמדד בפחות מחצי שנייה.

×
×
  • תוכן חדש...