Jump to content

גלוזר

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של גלוזר

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. המוסך שלהם - הכוונה בוודאי למוסך שהם עובדים איתו. אני שמח אם יש אנשים שמרוצים מהם. אני קיבלתי והתחזקתי ברושם שהמטרה שלהם זה לעשות ממך כסף וכל השאר זה עבודה בעניים. אין ספק שיש אנישים שיעשה את הביטוח על מכונית כמעת חדשה אז יישבר להם משהו פתאום. כל חלק יקר ולאוטוסרב לא יהיה ברירה אלא לעשות תיקון. אבל תבדקו אותם לטווך ארוך של כמה תיקונים - יבוא אליכם שמאי ויעריך שהערך של האוטו ירד דרסטית. הם מכסים את עצמם מכל הכיוונים. הזמן שלהם בין להיות נחמדים ללא נחמדים נמדד בפחות מחצי שנייה.
  2. תדעו לכם שאוטוסרב חייכנים רק בהתחלה ובתיקון ראשון הם בסדר, אבל ברגע שהם רואים שלא משתלם להם לבטח אתכם - תהיו בטוחים שהם ימצאו דרכים לא לתקן. הייתה לי תקלה ברכב שהם לא הצליחו לאתר, חזרתי למוסך שלהם 4 פעמים. בסוף כשהסתבר שצריך לפתוח ראש מנוע, הם התחילו לתרץ מתן שירות, האוטו עמד במוסך יומיים בלי שנגעו בו. החזירו אותו עם נזק של פח, עליו סירבו לקחת אחריות. אין להם פירוט ברור (לכם) של איזה תקלות הם מכסים. תתכוננו כל פעם לשמוע שזה לא באחריותם. אם הלכת לתקן משהו למוסך שלהם והסתבר שיש משהו נוסף, שקשור לתיקון הנ"ל (ובאוטו כל דבר ניתן לקשר) שהם לא "אמורים" לשלם עליו - הם יכריחו אתכם לתקן את זה במוסך הזה ולא אחר, על חשבונכם בוודאי. השתתפות עצמית של 180 ש"ח הם ינסו להוציא מכם על כל תקלה (להדגמה: אותה תקלה בצדדים של רכב) מוסכים שעובדים איתם יאשימו אתכם שאתם לא משלמים על הבדיקות, למרות שבדיקה צריכה להיות משולמת ע"י החברה (שלא משלמת אותה בסוף ומוסכניקים יורדים על לקוחות). יש אופצייה מאוד נוחה - לצאת מתי שרוצים. יחזירו לכם 90% של פוליסה, ואתם תחזירו כסף על תיקונים. במקרה של סכסוך עם העברה, האופצייה תוצא לכם ע"י החברה. במקרה שלא תוכלו להציג קבלות על טיפולים, ולא סתם טיפולים אלא גם תיקונים אם צריך - החברה יכולה להפסיק מתן שירות (למרות שמשפטית היא לא יכולה). נציגים בטלפון יגידו לכם אחרת - אם התקבלת לשירות לא יידרש ממך דבר נוסף. שירות שלהם אגרסיבי. אז תיקחו בחשבון. הם מחפשים מכוניות תקינות לגמרי וחלילא אם יתגלו תקלות.
×
×
  • תוכן חדש...