Jump to content

doobies

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי doobies

  1. שמי דובי סבו ואני מנהל המכירות של חברת אוטוסרב, באמת שאיני יודע ממה להתחיל שכן יש כאן משמש אחד גדול של תגובות ועירוב של עובדות בהשערות ובהערכות של אנשים פרטיים שבאמת כל רצונם לסייע וליעץ אבל אין להם את הכלים לכך. לכל המתענינים באמת אומר שמדובר בפוליסת ביטוח המאושרת ע"י המפקח על הביטוח. מה שאומר שמדובר בחוזה משפטי לכל דבר ועניין. בחוזה עצמו באופן ברור ומובלט מופיעים כל הכיסויים של הפוליסה וכל החריגים שבה. אף אחד לא משלם על מה שאינו מקבל. כל לקוח מקבל הצעת מחיר מפורטת הרלבנטית לרכב שלו ע"פ מספר פרמטרים שקבעה החברה, כך שלא תמיד יהיו אותם התנאים ואותם הכיסויים לכל כלי הרכב. ע"מ להבין את גודל האחריות ואיכותה ניתן ואף רצוי לקבל הצעה כתובה ומסודרת וללכת להתיעץ אפילו עם המוסכניק שלכם אני בטוח שאם מדובר באדם הגון הוא ידע להעריך עבורכם את כדאיות הנושא. תזכרו שתמיד הכי קל לעמוד מהצד ולאמר דברים בעלמא. אני יכול לציין בפניכם שמדי חודש אנו משלמים עשרות תביעות של לקוחות ומדובר בהרבה מאוד כסף. אין רכב שלא מתקלקל השאלה הנה רק מתי זה קורה, אני בטוח כי כל אחד ואחת מכם: קרא, פגש, שמע על אנשים שרכבם התקלקל אפילו שהיה חדש ועדיין בתוך אחריות היצרן (שדרך אגב עולה ללקוח סכום לא מבוטל ממחיר הרכב בעת קנייתו רק שהיא מוצגת בארץ כחלק ממחיר הרכב). אז נכון שלא מדובר באחריות חופפת לאחריות היצרן, אבל מדובר באחריות המורחבת היחידה שקיימת היום בישראל לרכב משומש ואין ספק שהיא מגנה מפני הרבה מאוד מקרים והוצאות גבוהות. ניתן לאמר בביטחון גדול שרובן המכריע של התקלות היקרות ברכב שעלותן יכולה להגיע לאלפי שקלים תהיינה מכוסות ע"י אוטוסרב. לסיום, אשמח לדבר עם כל אחד ואחת מכם באופן אישי, לענות על כל השאלות ולהפיג את כל החששות. תודה דובי סבו - 9040* מכל טלפון.
×
×
  • תוכן חדש...