Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפולו (98) שלי יש רק מקום מקדימה ל2 רמקולים של 4"

אני רוצה לקנות מערכת ומתלבט עם להשקיע ב2 רמקולים קטנים מקדימה

או לקנות 2 של 6X9 ולעשות חורים במדף מאחורה

מה יותר כדאי?

 

ובשביל מערכת כזאת צריך מגבר? נגיד אם הרדיו דיסק הוא ממוצע יחסית לכל האלפיין שעולים אלפי שקלים :|

פורסם

עקרונית לא מומלץ לוותר לא על זה ולא על זה בתור התחלה אני ממליץ לך לשים 6X9

או לחילופין אם תרצה להוסיף סאב בעתיד עדיף לקנות 6.5"

 

בכל מקרה בשביל התוצאה הסופית חשוב שיהיו רמקולים מקדימה ואיכותיים (יותר מהאחורה)

 

לסיכום: רמקולים קדימה מאפשרים לך לשמוע את הזמר מקדימה כמו במציאות אך הם מוגבלים בבסים בגלל גודלם.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

בד"כ אם הדלת יש לה עומק נורמלי ניתן לשים קומפוננט של 5.25" עם הגבהה מMDF , עדיף שתלך למתקין מומלץ שיודע את העבודה שלו ותראה אם זה ניתן או לא .

לגבי סאבים , לפי אוגי יש גם סאב של DLS של 6.5 אינטש , כך שלא כדאי כ"כ לעשות 6X9

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

הבחור ביקש מערכת פשוטה, סאבים של DLS ידרשו מגברים וכו' וזו כבר לא מערכת פשוטה.

 

בהנחה שיש לך כבר רדיו-דיסק, אז תוספת של 9*6 תעשה הבדל עצום (רמקולים טובים כ-350 ש"ח, יש מבצע עכשיו על JBL באוטו-דיפו, לך על זה).

אח"כ אם נשאר כסף, אז השלב השני הוא החלפת הרמקולים הקדמיים לאיכותיים בלבד (אין טעם להחליף ל4" זולים) או לקומפוננט 4".

מחיר 4" איכותי נע בין 400 ש"ח (לאינפיניטי לדוגמא) לכ-500 ש"ח (לקומפוננט של מקרום).

 

ככה גם לא תצטרך להתעסק בחורים והתאמות והכל יישב פיקס כמו ביום שהרכב יצא את המפעל.

פורסם

תודה על העזרה

אני חושב שאני פשוט יתקין רמקולים 6*9 מאחורה

בכל מקרה אני יעלה לפה תמונה של הדלתות ואולי ילך לאיזה מתקין לקבל הצעת מחיר

על בנייה בדלת, אבל אני מאמין שזה יהיה מעל התקציב

פורסם

לחבר שלי יש לאנסר

הוא התקין מקדימה קומפוננט 4" של FLY ומאחורה 6X9 של מורל

שומעים לא רע, אבל גם לא במיקום במה רציני כמו של קומפוננט 6.5 מקדימה.

בסופו של דבר הכל נקבע בהתאם לתקציב, אבל לפעמים כדי לחשוב על לחסוך עוד קצת, ובסופו של דבר להוציא פחות מלקנות עכשיו ואחר כך לשדרג.

בברכה

מתחדשת*

פורסם
בפולו (98) שלי יש רק מקום מקדימה ל2 רמקולים של 4"

אני רוצה לקנות מערכת ומתלבט עם להשקיע ב2 רמקולים קטנים מקדימה

או לקנות 2 של 6X9 ולעשות חורים במדף מאחורה

מה יותר כדאי?

 

ובשביל מערכת כזאת צריך מגבר? נגיד אם הרדיו דיסק הוא ממוצע יחסית לכל האלפיין שעולים אלפי שקלים :|

 

 

"למערכת פשוטה מספיקים רמקולים 4"??"

לאוזניים פשוטות 4" יספיק! לא למערכת פשוטה.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...