Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

עכשיו החלפתי גלגל קדמי בצד של הנהג וראיתי שהתפוח הגומייה שלו קרועה והשאלה שלי היא אם אפשר להחליף את זה לבד?

או שצריך לעשות אחר כך כיוון פרונט?

 

אפשר להוציא את התפוח הישן ואז להבריג את החדש לפי הסימן שהיה הישן אפשרי נכון?

 

strong-arm-14mm-ball-joint-sm.jpg

הנה הגומייה שבתמונה ברכב קרועה..(סתם תמונה מגוגל)

הרכב מאזדה לאנטיס 97 1.8

פורסם

אם אין לך חופש בתפוח, אתה יכול להחליף רק את הגומיה.

לכן אתה רק מחלץ את התפוח ממקמו ללא צורך לגעת בהברגה ,

מחליף את הגומיה ומחזיר למקום.

ובזה אין צורך בכיוון פרונט.

 

ירון מאיר

פורסם
אם אין לך חופש בתפוח, אתה יכול להחליף רק את הגומיה.

לכן אתה רק מחלץ את התפוח ממקמו ללא צורך לגעת בהברגה ,

מחליף את הגומיה ומחזיר למקום.

ובזה אין צורך בכיוון פרונט.

 

ירון מאיר

 

ממתי אפשר לקנות רק את הגומיה ?

ממה שאני מכיר מהצרפתיות אין דבר כזה.

פורסם
שלום

עכשיו החלפתי גלגל קדמי בצד של הנהג וראיתי שהתפוח הגומייה שלו קרועה והשאלה שלי היא אם אפשר להחליף את זה לבד?

או שצריך לעשות אחר כך כיוון פרונט?

 

 

אני עשיתי את זה לבד באודי A4.

 

טיפ: את אום ההידוק שמאבטח את התפוח משחררים לפני שמסירים את התפוח ממתלה הגלגל.

 

חובה:

1. לספור היטב סיבובים בעת פירוק התפוח. תרשום אותם.

2. לביטחון - קח מידה (אורך התבריג החשוף של התפוח) עם קליבר שתבטיח שהתפוח החדש חזר בדיוק למקום ורשום אותה.

3. ההרכבה - ספירת סיבובים. אימות נכונות הספירה עם מדידת הקליבר.

 

אם התפוח הורכב היטב אז ההגה בנסיעה בקו ישר חייב לשמור על הפוזיציה הקודמת. כל שינוי בזווית ההגה בנסיעה בקו ישר מחייבת כיוון פרונט.

 

אם אינך יודע בדיוק מה אתה עושה - תן למוסך לעשות את העבודה.

אם אתה יודע מה אתה עושה - העבודה פשוטה מאוד ומחייבת סבלנות וקפדנות (בספירת הסיבובים של התפוח).

 

לי זה גרם להרבה סיפוק :wink: וגם ההגה נותר ישר (באופן טוטלי) כך שלא נדרשתי לכיוון פרונט.

פורסם
ממתי אפשר לקנות רק את הגומיה ?

ממה שאני מכיר מהצרפתיות אין דבר כזה.

באי ביי אני לא מחפש את הצרפתיות:lol:

אבל ניתן לקנות גם כאן בארץ (ניתקלתי כבר בכמה מקומות שמוכרים רק את הגומי כיסוי לתפוח)

השאלה היא אם יש לאותה המידה.

ירון מאיר

פורסם

אין שום בעייה לקנות רק את הגומיות.

הן נימכרות בכל חנות לחלקי חילוף,וקיימות ב 3 גדלים-קטן,בינוני וגדול.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם אתה מאיזור המרכז, המלצה שלי, תפנה לחזי דלאל שיושב ברחוב המסגר 56 בת"א ותרכוש ממנו במחיר נוח גומיות חדשות מקוריות. לא יודע מה האיכות שיש בשוק לכן אני לא ממליץ על חליפית.

אם מישהו אחר יכול להמליץ על גומיות חליפיות באיכות טובה שלא תקרע ותתבלה מהר אז זה המקום.

בכל מקרה, אני לא מאמין שמחיר של זוג גומיות יעלה על 100 שקל.

פורסם
אין שום בעייה לקנות רק את הגומיות.

הן נימכרות בכל חנות לחלקי חילוף,וקיימות ב 3 גדלים-קטן,בינוני וגדול.

 

 

שלום.

מענין לדעת איך חן פרחי יודע שניתן לקנות גומיות בכול מקום :shock: עוד יחשבו שיש לו מיפעל ליצור גומי :lol: .

אגב הגומיות מיצור מקומי הם מצוינות ובנויות לאורך חיים יפה!

אם לא איכפת לכם גומיה לא ניקראת בחיים!!! מתי היא ניקראת ? כאשר מכונאי "דמיקולו" כלומר מהתחת

מפרק תפוח ובמקום לחלוץ נכון את התפוח מכניס כלי מחורבן ששמו חולץ תפוחים והחולץ קורע את הגומיה ובחוסר אחריות לא מחליפה בגומיה טובה תוצרת הארץ!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ולפרק את את התפוח בשביל להחליף גומיה זה פשוט או שצריך כלים מיוחדים כדי לחלץ אותו?

צריך להוציא את הפין הביטחון של האום ואז לפתוח את האום ואחרי זה לתת מכות קלות עם פטיש כלפי מעלה בשביל שהתפוח יצא וזהו? ואז להחליף גומייה?

פורסם

1. לחלץ את הפין פציל.

2. את מכות הפטיש נותנים על התושבת שאליו משתחל התפוח ולא על התפוח עצמו.

3. מחליפים גומיה, לא לשכוח לגרז.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

1. אם הגומיה נקרעה מזמן אז יתכן שיש לך כבר חופש בתפוח - בדוק היטב את התפוח (אגב - תמיד גומיות קרועות זה בכלל לא צחוק - :wink: )

2. באודי A4 תפוח מקורי עלה לי 300 ש"ח. במאזדה אני מעריך שמחיר התפוח יהיה נמוך יותר.

נראה לי שהפרש המחירים בין זוג גומיות לתפוח די זניח.

×
×
  • תוכן חדש...