Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה מחיר של כל תפוח?

ומה המחיר של כל גומייה?

איזה גודל צריך לרכב ציינתי קטן-בינוני או גדול?

 

לי עלה בערך 35 ש"ח לאחד

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

וגומיה עולה בקושי כלום, ולא דורשת כיוון פרונט (עוד זמן ולא מעט כסף).

אם אין סיבה טובה להחליף את התפוחים - עזוב אותם ותחליף את הגומיה המסכנה.

וכן, אם תביא את הגומיה המפורקת לחנות חלקי רכב שמתעסקת עם כאלה, תקבל חדשה תואמת.

פורסם

או, לחילופין, כמו שבני כתב - יד אחת לא מיומנת בטיפול האחרון שנגע שם, או אבן אקראית.

אימרות כוללניות אפשר להגיד מפה ועד הודעה חדשה, אבל אם אין חופש בתפוח - הוא יכול לסחוב עוד ועוד ועוד, במיוחד אם לקחת בחשבון את זה שהבנאדם עושה את זה לבד (ומרכיב העיקרי הוא מחיר החלקים, וזמן העבודה הזאת קצר), ולא הולך למוסך (ששם זמן\מחיר העבודה הוא המרכיב העיקרי, ולהוסיף עליו עוד 100 ש"ח של תפוחים חדשים לא ישנה את סדר גודל ההוצאה). גם אם יש חופש, הוא יכול לסחוב יופי עד הטסט הבא שבו הוא יגלה את זה להפתעתו, או עד שישמע דפיקות קלות.

פורסם

יש להיזהר בפירוק של התפוח.

למה כוונתי?

כאשר אתה מוציא את הפין פציל ומשחרר את האום שיושבת על התפוח, אל תוציא את האום עד הסוף ,כלומר תשאיר 4-5 הברגות כך שאם התפוח משתחרר בפתאומיות שלא יעוף לך לכיוון כלשהוא.(אל תבהל כי זה יעשה רעש חזק של שיחרור).

 

ירון מאיר

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
יש להיזהר בפירוק של התפוח.

למה כוונתי?

כאשר אתה מוציא את הפין פציל ומשחרר את האום שיושבת על התפוח, אל תוציא את האום עד הסוף ,כלומר תשאיר 4-5 הברגות כך שאם התפוח משתחרר בפתאומיות שלא יעוף לך לכיוון כלשהוא.(אל תבהל כי זה יעשה רעש חזק של שיחרור).

 

ירון מאיר

רק היום ניסיתי לחלץ את התפוח לא הצלחתי עשיתי כמו שכתבת דפקתי ברגש עם פטיש ולא הצלחתי מה עושים?

אולי אפשר לחלץ את זה עם לום?

פורסם

"היום ניסיתי לחלץ את התפוח כמו שאמרת ולא הצלחתי הוא תפוס חזק ניסיתי לתת מכות ברגש "

yakirb, לא הצלחת כי דפקת ברגש.הכניס לום בין זרוע ההגה למקום כל שהו ולחץ לכיוון הפתיחה, יחד עם זאת דפוק חזק היכן שכתב לך קומפי. אין מצב שהוא לא ישתחרר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
יש להיזהר בפירוק של התפוח.

למה כוונתי?

כאשר אתה מוציא את הפין פציל ומשחרר את האום שיושבת על התפוח, אל תוציא את האום עד הסוף ,כלומר תשאיר 4-5 הברגות כך שאם התפוח משתחרר בפתאומיות שלא יעוף לך לכיוון כלשהוא.(אל תבהל כי זה יעשה רעש חזק של שיחרור).

 

ירון מאיר

ירון.

1. התפוח אינו יכול לעוף, גם אם ישתחרר מהקונוס, הוא עדיין מחובר בהברגה למוט ההגה.

2. את האום משאירים על התפוח 2-3 הברגות כדי לא לפגוע בהברגה בזמן הדפיקות עם הפטיש.

3. אכתוב בצינעה שפירקתי עשרות (ולא מאות) תפוחים ברכבים פרטיים, במשך 40 שנותי במקצוע. אף פעם לא שמעתי רעש חזק של שיחרור. ייתכן שבאוטובוסים או בדימונה המצב שונה. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

להכניס לום וללחוץ מתכון בטוח למוט קישור עקום או מסרק הגה פגום.....

 

פיצוץ עצבני עם הפטיש לתושבת והכל עף כמו טיל החוצה...

פורסם
ירון.

1. התפוח אינו יכול לעוף, גם אם ישתחרר מהקונוס, הוא עדיין מחובר בהברגה למוט ההגה.

2. את האום משאירים על התפוח 2-3 הברגות כדי לא לפגוע בהברגה בזמן הדפיקות עם הפטיש.

3. אכתוב בצינעה שפירקתי עשרות (ולא מאות) תפוחים ברכבים פרטיים, במשך 40 שנותי במקצוע. אף פעם לא שמעתי רעש חזק של שיחרור. ייתכן שבאוטובוסים או בדימונה המצב שונה. :-P

דוד.

 

אכן אתה צודק

כנראה שלא הסברתי את עצמי טוב.

את האום שעל התפוח יש להשאיר 2-3 מבחינה בטיחותית.

וגם על מנת שההברגה לא תפגע.

באוטובוסים אכן יש רעש חזק שמהפעם הראשונה יש לי "טראומה".

ההבדל שבאוטובוס ניתן לדפוק עם פטיש 2 ק"ג ועם הנפה גדולה של היד.

מה שברכב פרטי לא כל כך ניתן לעשות מבחינת מקום תימרון.

כמו כן גם ברכבים פרטיים גם אני החלפתי לא מעט .

 

ירון מאיר

פורסם

עתיד עם תגובות כאלה לא יהיה לנו עתיד.:razz:

כאשר תרים מעט וברגש את מוט הקישור, לא יגרם כל נזק.

" פיצוץ עצבני עם הפטיש לתושבת והכל עף כמו טיל החוצה..."

ראה בתמונה מה גורם פיצוץ עצבני עם פטיש על התושבת. חמור אחד דפק עם פטיש 5 ק"ג על התושבת ועיקם אותה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...