Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי שרייד 1300 גיר רגיל שנת 93 185.000 ק"מ

 

והוא אוכל 11.5 משולב בנסיעה רגוע (לא מושך הילוכים ,ללא מזגן ,מהירות בין עירונית 80-90)

 

עשיתי לו לא מזמן ניקוי קרביורטור וזה לא עוזר לי ,הפלגים גם חדשים ...

 

המוסכניק שלי אומר שזה נתון לא רע ,אבל אני שומע שלאנשים אותו רכב אוכל 1-14 1-15 וזה מאוד מפריע לי לדעת שיש לי אוטו 1300 שאוכל כמו רכב 1600-1800 סמ"ק ועם כפול ביצועים משלי

 

תעזרו בבקשה

 

תודה

דני

פורסם

1. האם שכאתה כותב "אוכל" אתה מתייחס לצריכת הדלק, או למשהו אחר ?

2. מה כלל ניקוי הקרבורטור שביצעת ? האם בוצע ניקוי כיוון יסודי, או סתם ריסוס ספריי ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
1. האם שכאתה כותב "אוכל" אתה מתייחס לצריכת הדלק, או למשהו אחר ?

2. מה כלל ניקוי הקרבורטור שביצעת ? האם בוצע ניקוי כיוון יסודי, או סתם ריסוס ספריי ?

 

 

 

הכוונה לצריכת דלק.

 

בוצע ניקוי יסודי כולל החלפת את כל הקיט.

הגב מה כוונה לכיוון?

 

כי לו זכור לי שהוא כיוון שם משהוא חוצמי אחלפת דיזות וממברנה

 

מה יש שם לכוון?

פורסם

כן, פנה אל חבר הפורום צביקה, מומחה מוכח בתחום, וגם הוגן וישר.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אני שומע שלאנשים אותו רכב אוכל 1-14 1-15

אתה מאמין ?

הרבה אנשים מספרים דברים לא מציאותיים. בקש ממי שמספר לך שיוכיח, ואם לא יוכיח קח את דברו בערבון מוגבל מאוד.

אני מכיר מספר בעלי דיהטסו מדגמים שונים, שמתלוננים על תצרוכות דלק לא מלהיבות בלשון המעטה, בהם גם עם תיבה ידנית.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

שמע אחי

***עריכה: קרא בבקשה את כללי הפורום. עם אחיך דבר בבית ***.

בוא אני יגיד לך יש לי פיסאטה 95 בנסיעה מאוד רגועי על 90 - 95 עשיתי 1 :17 רק בבין העירוני ללא מזגן

ובתוך העיר עושה 1:10

 

ככה שמועדון סאאב יש רכבים שלא זוללים דלק

פורסם
שמע אחי

אלוש, אתה לא אחי. לא יעזור לך גם אם תנסה.

 

בוא אני יגיד לך יש לי פיסאטה 95 בנסיעה מאוד רגועי על 90 - 95 עשיתי 1 :17 רק בבין העירוני ללא מזגן

ובתוך העיר עושה 1:10

 

ככה שמועדון סאאב יש רכבים שלא זוללים דלק

דניאל שאל על דיהטסו שרייד ואתה עונה בהקשר לפיאסטה. היכן הקשר ?

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...