Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש שלא העלה יותר מדי מידע מועיל אשמח לעזרה שלכם.

מחר בערב אני טס לקנדה לחתונה שלי אחי, החמוד ביקש מתנה לחתונה "לשפץ" את הסמארט שלו מבחינת סטריאו

לכיוון של SPL.

מאחר ולהביא מהארץ יותר מדי דברים אין לי אפםשרות גם מבחינת הפחד שיהרס וגם מעוד בחינותצ נוספות

אשמח אם תעזרו לי קצת עם חנויות בטורונטו או אתרים זולים ששולחים לשם.

חיפשתי באוןליין קאר סטריאו ועוד כמה אתרים והאופציה של משלוח לקנדה יוצאת דיי יקרה.

ליתר דיוק אני מחפש:

מגבר 4 ערוצים (90-110RMS לערוץ ב4 אוהם) + מגבר מונו או שני ערוצים (300-400 RMS ב2 אוהם)

סאב 8/10" (אפשרות לסאב טוב FREE AIR שלא יצא לי עדיין לעבוד איתם 200RMS +-)

 

נ.ב.

לצערי איביי אינה אופציה למרות שהיא דווקא זולה אבל אחי לא סומך עלייה.

פורסם

עשיתי בשבילך חיפוש בגוגל, זה מה שהתוצאות העלו:

http://www.fcsurplus.ca/caraudio/caraudio.htm

http://www.shopintoronto.com/Auto___Marine/Auto_Audio___Electronics/

http://www.bestbuy.ca/catalog/dept.asp?logon=&langid=EN&catid=20098

ייש עוד חנויות, תקליד בחיפוש

canada car audio stores

ותמצא

אה, מזל טוב שיהיה כמובן :)

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

בדיוק.

הקנדים חולים על רכבים בכלל ועל סטריאו לרכב בפרט.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

זהו שלפי מה שהבנתי המחירים שם גבוהים בצורה מעצבנת!

אח שלי ביקר ב5 חנויות שונות והמחירים שם יותר יקרים מהמחירים אצלנו בחנויות!

זה יהיה נהדר אם תכוון אותי לחנויות נהדרות גל.. :)

פורסם

אפשר לקנות באתרים בארה"ב ולשלוח לקנדה.

יצא לך זול מאוד.

משלוח לקנדה - זול וכמו כן לא תשלם מכס (אלא אם תצהיר או תתפס)

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

טעות!!!

משלוח לקנדה לא זול במיוחד, וכן, משלמים שם TAX באבו אבוע!

ברגע שהחבילה מגיעה מארה"ב או כל מקום אחר, היא נפתחת במכס ומקבלת תג מחיר חדש.

פרוק בדוק ונצור.

(גרתי שם 5 שנים)

×
×
  • תוכן חדש...