Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

*Help* !!!! אין נוזל קירור.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בלילה אני נוסע. כ800 מטר אחרי שהדלקתי את האוטו הסתכלתי במד החום (המצורף), טמפ' העבודה היא 80-85 ואתמול היא הייתה 100~ עצרתי בצד שמעתי את המאורר פועל חזק חזק.

נתתי לאוטו 2-3 דקות "להרגע" וכיביתי.

 

מה קרה ?

נגמר כל הנוזל קירור ה-כ-ל, ריק!

השאלה שלי היא מה לעשות ? מה לקנות סתומרת איזה נוזל קירור הכי טוב ?

אני יודה לכם אם תוכלו לפרסם תשובות בהקדם האפשרי (החנויות נסגרות)

תודה

 

דניאל.

Shemen.JPG

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כשאתה אומר 100 לאיזה קו בדיוק אתה מתכוון ?

כי אם אתה חושב שהקו אחרי ה90 הוא 100 נש בידך טעות .

חוץ מזה כנס למוסך לבדיקת נזילות נוזל קירור [בד"כ מאיזור פלאנג' מים]

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

אני הייתי פחות דואג לגבי איזה נוזל לשים..

תדאג איזה נזק עשיתה.

 

הבעיות יכולות להיות טרמוסטט דפוק, נזילה מאחד הצינורות, בדוק על המכסה של השמן אם יש שמן שנראה בגוון של נס קפה- אם כן אז הלך לך ראש מנוע וצריך להוציא הרבה כסף.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

אני מבין שמדובר ב-peugeot ,כנראה שמדובר בבעיה במערכת חשמל שהמאווררים לא נכנסו לפעולה.

המים שצריך למלא הם המים המקורים של peugeot יש במערכת כ-8 ליטר מים לדעתי

תקנה 5 ליטר.( ניתן לקנות ליד המוסך המרכזי בבני ברק יש שם מחסן חלפים או ברחוב

המסגר 8 בתל אביב יש שם חנות לחלקי peugeot מקורים).

 

בכל אופן עדיף שתגרור את הרכב (אני מאמין שהביטוח רכב שלך כולל גרירה) למוסך המרכזי.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
אתמול בלילה אני נוסע. כ800 מטר אחרי שהדלקתי את האוטו הסתכלתי במד החום (המצורף), טמפ' העבודה היא 80-85 ואתמול היא הייתה 100~ עצרתי בצד שמעתי את המאורר פועל חזק חזק.

נתתי לאוטו 2-3 דקות "להרגע" וכיביתי.

 

מה קרה ?

נגמר כל הנוזל קירור ה-כ-ל, ריק!

השאלה שלי היא מה לעשות ? מה לקנות סתומרת איזה נוזל קירור הכי טוב ?

אני יודה לכם אם תוכלו לפרסם תשובות בהקדם האפשרי (החנויות נסגרות)

תודה

 

דניאל.

 

ללא ספק, קיימת בעיה כלשהיא במערכת (נזילה כתוצאה מקרע בצינור, חלק סדוק, משאבת מים דפוקה או טרמוסטט תקוע).

השלם את המים החסרים ובמידה והרכב לא מתחמם, שים פעמיך למוסך בזהירות.

 

העניין הוא עכשיו לא איזה מים ירוקים לקנות אלא איתור הבעיה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תפאקינג תופעה הזו.

הרכב לא היה מתחמם בכלל. אבל ביום חם עם מזגן ורכיבה אגרסיבית המיים נעלמו.

ולאחר המילוי הכל היה בסדר

מה זה יכול להיות? מאוורר אולי שלא עובד וגרם בבת לחימום חתר? או איזו תופעת לחץ אחרת? כי אין לי נזילות ומיים לא חסרים לי.

פורסם
תפאקינג תופעה הזו.

הרכב לא היה מתחמם בכלל. אבל ביום חם עם מזגן ורכיבה אגרסיבית המיים נעלמו.

ולאחר המילוי הכל היה בסדר

מה זה יכול להיות? מאוורר אולי שלא עובד וגרם בבת לחימום חתר? או איזו תופעת לחץ אחרת? כי אין לי נזילות ומיים לא חסרים לי.

 

בדוק מים בשמן, זה במקרה הגרוע...

יכול להיות שהטרמוסטט דפוק

נזילה אמרתה שאין?

כמה המים נעלמים? המכל ריק?

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
אתמול בלילה אני נוסע. כ800 מטר אחרי שהדלקתי את האוטו הסתכלתי במד החום (המצורף), טמפ' העבודה היא 80-85 ואתמול היא הייתה 100~ עצרתי בצד שמעתי את המאורר פועל חזק חזק.

נתתי לאוטו 2-3 דקות "להרגע" וכיביתי.

 

מה קרה ?

נגמר כל הנוזל קירור ה-כ-ל, ריק!

השאלה שלי היא מה לעשות ? מה לקנות סתומרת איזה נוזל קירור הכי טוב ?

אני יודה לכם אם תוכלו לפרסם תשובות בהקדם האפשרי (החנויות נסגרות)

תודה

 

דניאל.

 

בנות , רגע , לא לעשות לבן אדם אוברול דרך האינטרנט.

קודם כל צריך למצוא לאן נעלמו המים. ככל הנראה יש לך קרע או שהשתחרר צינור כלשהו (יותר הגיוני). מים לא נעלמים תוך 13 שניות , אפילו במצב של ראש מנוע גמור...

 

אם לא מצאת את המקור להיעלמות המים , אל תמלא שוב - חבל על המים הירוקים.

אם אתה לא בטוח - גרור את הרכב למוסך בלי להנעי אותו , אתה עלול לגרום לנזקים גדולים בהרבה.

 

ודבר אחרון.

התחממות מנוע זה לא מגדש טורבו. המנוע התחממם , כבה מייד. לא מחכים 2-3 שניות כדי שיירגע. הנזק רק עשוי לגדול.

פורסם

יש נזילה ! :(

אני הוספתי מים מהברז בשביל לבדוק (כמו שידידי היקר שמוליק אמר לי) ואכן נזילה אני לא ממש יודע מאיפה אבל אני יבדוק היום אם אני יכול לתקן את זה לבד אם לא אז מוסך... :roll:

 

אני מקווה שאני יצליח לבד :cry:

 

יש לי גם תמונות אבל אני לא מצליח להעלות אותם בגלל הגודל :x

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
יש נזילה ! :(

אני הוספתי מים מהברז בשביל לבדוק (כמו שידידי היקר שמוליק אמר לי) ואכן נזילה אני לא ממש יודע מאיפה אבל אני יבדוק היום אם אני יכול לתקן את זה לבד אם לא אז מוסך... :roll:

 

אני מקווה שאני יצליח לבד :cry:

 

יש לי גם תמונות אבל אני לא מצליח להעלות אותם בגלל הגודל :x

 

תדאג רק לנקז את כל המים מהמערכת לפני שאתה מוסיף נוזל קירור. חבל שתצטבר לך אבנית.

פורסם
יש נזילה ! :(

אני הוספתי מים מהברז בשביל לבדוק (כמו שידידי היקר שמוליק אמר לי) ואכן נזילה אני לא ממש יודע מאיפה אבל אני יבדוק היום אם אני יכול לתקן את זה לבד אם לא אז מוסך... :roll:

 

אני מקווה שאני יצליח לבד :cry:

 

יש לי גם תמונות אבל אני לא מצליח להעלות אותם בגלל הגודל :x

 

 

רדיאטורים נוטים לעיתים להיסדק, איך אתה מתכוון לתקן לבד?

אם כל המים שהיו ירדו לחלוטין כמו שאמרת בהודעה הראשונה אז כנראה שהסדק ברדיאטור עצמו כמובן ולא ממקור אחר ולכן מומלץ מאד להביא את הרכב למוסך להחלפה או עדיף תיקון אם יש אפשרות.

החלפה תגיע לאזור האלף אם אינני טועה.

 

בהצלחה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...