Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רדיו דיסק mp3 של JVC, אותו קניתי לפני כ- 8 חודשים.

כאשר רוצים להכניס/להוציא דיסק, כל הפאנל יורד ב-90 מעלות.

אתמול, בפעם הראשונה, החלו התנתקויות בניגון תוך כדי נסיעה, ורק כאשר לחצתי מעט את הפאנל, חזרתי לשמוע את המוסיקה.

בתחילת נסיעה הרדיו מנגן אולם מספיקה מהמורה קטנה בכביש כדי לגרום לעיתים לנתקים

מרגיזים אלו.

 

ניקיתי את המגעים בין הפאנל למכשיר עצמו בעזרת מברשת עדינה אולם הבעיה נותרה ללא שינוי.

עקב כך התחלתי לחשוד כי מקור הבעיה היא לא בחיבור הפאנל (אותו אני מוציא הרבה)

אלא בכל החיבור של הרדיו דיסק לאוטו, מפני שישנו חופש מסוים באותו חיבור,

שלאחר כמה ניענועים מפסיק זמנית את הבעיה.

 

אשמח לשמוע איבחונים נוספים לבעיה, עצות לתיקון ופירוט לגבי אחריות של היבואן

או המתקין.

 

תודה.

פורסם

הבעיה קוראת כאשר אתה מנער את כל המכשיר או רק את הפנל?

 

ייתכן שהמנגנון ההידראולי של הפאנל התקלקל או שיש בעית מגעים מאחור...

שווה לבדוק לפני שהולכים ליבואן.... (אלא אם כן יש אחריות)

×
×
  • תוכן חדש...