Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן התקנתי אזעקה של פוינטר. טובה מאוד ומתחברת למערכת הנעילה המרכזית ולשלט המקורי של האוטו כך שזה מאוד נוח.

אך האזעקה מתחילה לצפצץ אך ורק בפתיחת דלתות (דבר שלא שאלתי כאשר התקינו לי אותה וזה היה טעות)

 

השאלה שלי היא איך מוסיפים גלאי אחר ואיזה סוגי גלאים יש? נפח , זעזוע וכו' , מה ההבדל בינהם ומה כדאי להתקין ואיפה באיזור חיפה קריות?

 

תודה תודה למי שעוזר !

Renault Megane 1997 1.6L RT Manual

אלופים במוסכים

פורסם

גם אני באותה סירה איתך

התקינו ברכב העבודה גם אזעקה של פוינטר ואני שם לב שהיא מצפצפת רק אם הדלת פתוחה מתי שהאזעקה דרוכה או ששוכחים לסגור איזה דלק באוטו

בקיצור את התשובות לשאלות שלך תוכל למצוא באתר פוינטר

http://www.pointer4u.co.il/index.asp?inc=Guide_Ce8

ויש שם כל מיני טריקים להחליף את הצלילים של הסירנות ועוד כמה דברים :-D

ולפי מה שהבנתי וראיתי במוח האזעקה יש לי לפחות עוד כניסה שאני מאמין לגלאי אחד

כי 2 מהכניסות תפוסות 1 לאנטנה ועוד אחת לקודן

נראה לי אנחנו מדברים על אותו סוג/דגם של אזעקה

עוד שאלה כמה היא עלתה לך ?

בהצלחה

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

להלן חלק נרחב מאפשרויות הגלאים לאזעקות השונות.

גלאי זעזועים

גלאי זעזועים דו מצבי (בדכ לאזעקות ביפר)

גלאי נפח

גלאי שטח

דו גלאי טורי נפח ושטח בטור

גלאי שטח דו איזורי- פנים הרכב וחלק "רדיוסי" סביב הקרוב לרכב

גלאי גרירה

גלאי אקוסטי/גלאי שבר

ניתן להתאמה והתקנה בכל סוגי האזעקות כמעט.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עלה לי 1200 כולל התקנה. גם אני חושב שזה אותו סוג. זה בא בלי שלט. קוראים לזה "סופה" או משהו בסגנון

Renault Megane 1997 1.6L RT Manual

אלופים במוסכים

פורסם

לי זה בא עם 2 שלטים ואכן רשום על הקודן סופה ועל השלטים פוינטר

תשנה סירנות זה מגניב

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אני לא חושב שיש לי אפשרות לשנות סוגי צפירות כי אין לי שלט שבא עם המערכת מכיוון שהמערכת עובדת עם השלט המקורי של הרכב (רנו מגאן).

 

בכל מקרה , תודה על העזרה והיה נחמד אם מישהו יודע איפה אפשר להתקין גלאי שטח באיזור חיפה קריות וכמה בערך הנזק לכיס?

Renault Megane 1997 1.6L RT Manual

אלופים במוסכים

×
×
  • תוכן חדש...