Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני א-ו-ה-ב הרבה כוח באוטו (או: תרבות העדר)


Roy
שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תאמין לי שאיבדתי.:-)

 

ההגה בסילביה הרבה יותר ארוך (3 וקצת) ובמיאטה 2.4/5.

אני בחיפושים אחר קיט שיפתור לי את הקטע הזה.

 

חוץ מזה מבעלי סילביות אני יודע שהבעיה גם תשתפר אחרי קוילאוברים.

 

על איזה סילביה נהגת? של סרגיי?

ועל איזה מיאטה?

nissan silvia s14

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורך ההגה לא ממש קשור לחדות או דיוק ההיגוי.

אולי מה שאתה מחפש זו דווקא התזזיתיות? משחקים במהירות נמוכה ?

נהגתי על זו של סרגיי (הראשונה) כשהיתה סטנדרטית למהדרין.

מיאטה - דור ראשון - אבל לפני כמה שנים טובות

דור שני אוטומטית

וסיבוב קצרצר על דור שני ידנית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שיש קשר בין אורך ההגה לחדות. אתה רוצה להגיד שאין שום קשר?

 

המשחקים והתזזיתיות במהירות נמוכה חסרים לי מאוד. אבל בכבישים ראויים ומפותלים במהירויות גבוהות

הסילביה עושה למיאטה בית ספר.

 

בקיצור אני מקווה שעם קוילאוברים איכותיים ועוד כמה שיפורי שלדה ההגה יקבל את החדות שלו.

יש לציין שעשיתי כיוון פרונט לפי מידות שאמורות לתת לי מקסימום חדות. מספרים די דומים

למה שמוטי המליץ פה לא מזמן.

מבחינת משקל ותקשור של ההגה אין לי טענות.

 

אבל שוב, החודש הסילביה הולכת לעבור שינויים קיצוניים.

הצעד הבא שלי זה דיפרנציאל 2WAY .

ורק אחר כך קוילאוברים ושאר שיפורי השלדה.

nissan silvia s14

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפורי שלדה? בון-טון למבינים.

שיפורי כוח? ערסים מטומטמים שלוחצים כל היום.

 

.

 

מה נהיה כאן?

"שיפורי שלדה למבינים"- ממש לא! כמה בולשיט אתה יכול לרשום עם כל הניסיון שלך ? :?

 

שיפורי שלדה זה משהו שאני הייתי עושה לרכב שלי ולכן הייתי קונה אחת משופרת בקטע הזה . שיפורי מנוע לא עשיתי וכנראה גם לא אעשה. וואלה ממה שאני רואה כל אחד , הכי שפיץ בעולם בשיפורי רכב בסופו של דבר נוסע על הרכבת/אוטובוס "כי הצינור ברח וגמרתי מנוע ובלה בלה בלה .." (אני מדבר על טורבו ברכב שלא מגיע STOCK עם טורבו..).

 

כוח- זה כייף לא נורמאלי - אני כמעט סגרתי עסקה על פיאט קופה שמתנהגת פחות טוב מהרכב שלי , תהיה פחות כייפית בסיבוב , אבל תיתן לי חבילה של כוח , של מראה חלומי (בשבילי לפחות) , של יותר "אוטו" ופחות קופסת גפרורים.

 

ראיתי שניים - אחת סטנדרטית השניה משופרת מעל ומעבר (פורטינג, רינגים מחוזקים, בוכנות JE , אינטרקולר קידמי , טורבו T34 ובלה בלה בלה) הסטנדרטית היתה בובה! השניה היתה זוועה!

המשופרת עישנה כמו נרקומן , הרעישה כמו מרוקאית, נזלה כמו בחורה במחזור ובקיצור היתה זוועה!

וכן כל הסיפור הזה של השיפורי מנוע הרתיעה אותי מאוד! ומה יהיה בטסט? מה יקרה אם חס וחלילה תעשה תאונה רצינית ובוחן יגיד לך - "חביבי ברכב הזה נעשו שינויים קיצוניים.."

 

בקיצור מה אתה מסיק מסקנות מטופשות של "אניני טעם" ו"מבינים" .

אני נרתע מרכב ששופר ב"כוח" בצורה קיצונית (קרי טורבו) , אין לי בעיה עם סעפת פליטה ופילטר פתוח (נהפוכו- מבורך).

אני חושב שרכב שמישהו "בנה" - רק אותו המישהו יידע לתחזק אותו ולהכיר אותו כמו שצריך! כי סה"כ השיפורים שראיתי עד היום הם קומבניה אחת גדולה! ולא הכי מקצועית! ולא , לא הייתי רוצה לקנות רכב שנעשתה בו קומבינה אחת גדולה :idea: .

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי סה"כ השיפורים שראיתי עד היום הם קומבניה אחת גדולה! ולא הכי מקצועית! ולא , לא הייתי רוצה לקנות רכב שנעשתה בו קומבינה אחת גדולה :idea: .

 

אתה צודק .

 

ישנה סיירה לבנה שמאיצה בפחות מ 5 שניות ממאה למאתיים ונוסעת כבר עשור שלם .

 

ישנה איבו שגודשת כמעט 3 באר על טורבו בגודל של הראש שלך . ועדיין ממשיכה לנסוע .

 

נראה לך שרכב שנבנה שלא במיקצועיות יכול לנסוע ככה ?

 

להמשיך ?

 

לא חסר דוגמאות .

 

התקלות קורות לרוב , או כי הבעלים "חרמן" ומנסה להוציא כמה שיותר הספק מהמנוע ביחס לחלקים שיש לו .

 

קח לדוגמא את הסיירה מלמעלה .

 

אם הבחורצ'יק ירצה אמינות , אז הוא יוציא הספק של 300 כ"ס מהמנוע והוא ימשיך לנסוע עוד אחרי שהמנוע שלך יחזיר את נשמתו לבורא .

 

אתה רוצה לדעת מה מרתיח אותי ?

 

אנשים שלא מעריכים .

 

אנשים שלא מעריכים אנשים אחרים שעושים , למרות שהם עצמם לא מסוגלים להרכיב פילטר פתוח כי זה טכני מדי בשבילם !

 

מבחינתי , אתם תישארו עם הפשרה שלכם , רכב שאמנם מסתובב לא רע אבל מאיץ כמו משפחתית .

 

אני אשאר עם רכב שמסתובב גם כן לא רע , אבל מאיץ כמו אופנוע 600 ספורטיבי .

 

עומר ,

 

אתה יודע שאני אוהב אותך . מאוד . אבל ראבאק , אתה מדבר לפעמים כמו ילד ראלי ואתה ממש לא .

 

לפי מה שאתה טוען אז גם דיוויד בנה את הרכב שלו כמו חאפר .

 

לך תגיד לו את זה בפנים . תעמוד מאחוריי מה שאמרת כאן :

 

 

וואלה ממה שאני רואה כל אחד , הכי שפיץ בעולם בשיפורי רכב בסופו של דבר נוסע על הרכבת/אוטובוס "כי הצינור ברח וגמרתי מנוע ובלה בלה בלה .." (אני מדבר על טורבו ברכב שלא מגיע STOCK עם טורבו..).

 

ושלא לדבר על זה :

 

כי סה"כ השיפורים שראיתי עד היום הם קומבניה אחת גדולה! ולא הכי מקצועית! ולא , לא הייתי רוצה לקנות רכב שנעשתה בו קומבינה אחת גדולה :idea: .

 

נ.ב.

 

יפה לדעת מה אתה חושב על כל הנושא . כנראה גם עליי .

 

יאשה , שאמנם עם אריקה ברזילאית מנוע 1.4 ( הגדלתי בוכנות ) שנוסע כבר חודשיים וחצי רצוף ללא תקלות . ( 8000 ק"מ . אין טעות ! )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהד אין צורך להיעלב ואתה יודע שאני מעריך אותך מאוד וגם את ד' , ולצערי אני גם מאמין במה שרשמתי.

לא לשכוח שמדובר כאן על מצב כלכלי..

אם היה לי תקציב , הייתי בונה מה שמומי בנה (רק שחסר לי פרט קטן - ידע וניסיון כמו שלו :roll: ).

בתור רכב יומיומי לא הייתי קונה רכב "קומבינה" .

 

לגבי אותה סיירה - שכחת להזכיר שאותו מר בחור מחזיק מוסך...

לאזרח ה"פשוט" אין את הניסיון והכלים להחזיק את ה"מפלצת" עליה אתה מדבר..

אני נהנה לראות ולנהוג על רכב משופר וכן כוח מרגש אותי מאוד! הלואי והיתה לי אפשרות (כלכלית/רכב שני) לשפר את ריכבי לכיוון הכוח , הייתי נהנה משתי העולמות.

 

קיצוני יהיה להגיד ש"לא מעניין אותי כוח , תן לי התנהגות " - זה בולשיט .

אבל להגיד שתנהגות רכב יותר מעניינת אותי מכוח - זה אמיתי.

 

דוגמא קצת שונה:

פעם אחרונה בערד "זכיתי" לנהוג על איביזה קופרה החדשה - הרכב היה זריז , מאוד זריז ביחס ל106 אבל היה סופר משעמם! פשוט משעמם! אז כן , הייתי מעדיף את הפג'טה החלשה לעומת האיביזה החזקה .

 

אני בעד שיפורים ומעריך את זה מאוד . זה שאני מכנה את זה קומבינה - אין מה לעשות , זאת קומבינה!

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נהיה כאן?

"שיפורי שלדה למבינים"- ממש לא! כמה בולשיט אתה יכול לרשום עם כל הניסיון שלך ? :?

 

אתה עושה את עצמך?

הוא התכוון שזאת הסטיגמה שקיימת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר, הדוגמא שנתת על הפיאט, לא קשורה.

רוצה דוגמא מקבילה, על שיפורי שלדה? בבקשה.

פיאט קופה, עם בולמים קידמיים מקוריים,גמורים ונוזלים, קפיצי הנמכה של 35 מ"מ שנחתכו לשם הנמכה של 60.

בולמים אחוריים של קוני, אחד סגור ואחד פתוח.

אנטירול קידמי של אייבך ואחורי של טיפו 1.6.

 

מספיק קומבינה? היית נוגע ברכב כזה?

זה בערך המצב של השיפור כוח שאתה ראית.

 

לעומת זאת, לקחת ראלי, לקנות סעפת פליטה וטורבו קטן, מערכת הזרקה עצמאית ו-0.5 באר.

יש לך רכב אמין, נוסע שנים וחזק מאוד.

 

 

 

דבר אחר.

כל הסיפורים כאן של אנשים שאומרים שהם רוצים "דף נקי" בשביל להתחיל שיפורים כמו שהם רוצים..

לרגע הייתי בטוח שמדובר במהנדסי רכב שעבדו בלוטוס לאחרונה.

הרי הרכב שהם יבנו, יהיה בדיוק אותו רכב המשופר שהם ויתרו עליו.

אהה.. לא, סליחה, הם ישתמשו בפילטר אויר אחר וצ'יפ אחר. יחי ההבדל הגדול.

אין כאן מהנדסי שילדות ושיפורים גאונים, כמעט.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר ,

 

אפשר להגיע לאמינות מבחינת שיפורי כוח .

 

הבעיה היא שכאשר יש כוח ואפשר להוסיף עוד סוסים בקלות , אז מתפתים ועושים זאת .

 

למה ?

 

במנועי טורבו בניגוד למנועים אטמוספיריים זה קל .

 

אז מעלים גדישה .

 

ואז המנוע נותן יותר הספק ממה שהחלקים שלו מסוגלים לתת .

 

בום . תקלה . משהו הלך .

 

אז , זה לא שאי אפשר לבנות מנוע באמינות . זה קשה לשלוט על יצר החרמנות .

 

איך לדעתך קם "ארגון הטלטלים השחורים" ?

 

:lol:

 

אני לא מכנה את זה קומבינה . בן אדם שמתכנן , רץ , מארגן , שוב מתכנן , שוב רץ , מנסה להתאים חלקים , מריץ מיילים , רץ לבעלי מקצוע , מזמין חלקים מחו"ל , מחכה שבועות עד שהם מגיעים , מרכיב אותם , שוב מתכנן , עושה חישובים וממשיך בכל מה שרשמתי כאן...

 

לקרוא לזה קומבינה ?

 

זה לא מנומס .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה בערך המצב של השיפור כוח שאתה ראית.

לעומת זאת, לקחת ראלי, לקנות סעפת פליטה וטורבו קטן, מערכת הזרקה עצמאית ו-0.5 באר.

יש לך רכב אמין, נוסע שנים וחזק מאוד.

 

 

 

דבר אחר.

כל הסיפורים כאן של אנשים שאומרים שהם רוצים "דף נקי" בשביל להתחיל שיפורים כמו שהם רוצים..

.

 

ראיתי המון שיפורי כוח (סעפת ופילטר ממש לא נחשבים!) והתוצאות לצערי היו עגומות מבחינת האמינות.

 

וכן , גם ראלי עם טורבו קטן "יושבת" בבית כ"צינור ברח.."

אני אישית יעדיף לקנות קופה\סובארו מאשר להשקיע הון על בנית טורבו לראלי (אבל זה אני).

הראלי טובה איך שהיא ! ועם מנוע GTI עוד יותר מבורך! טורבו- אני לא בטוח זה כדאי שם...

 

לגבי הדף הנקי - אני מסכים איתך! לקנות רכב משופר "כמו שהם רוצים" יהיה להם הרבה יותר זול מאשר לבנות אותו לבד ולהגיע לאותה תוצאה! כי הרי בולמים ,קפיצים ,ברקסים ,מושבים ,מוטות ושאר הקשקושים זאת לא בניה , זאת הרכבה פשוטה!

 

אולי יש טעות בדבריי , אולי החרמנות גוברת (עפ"י דברי אוהד) ואז מגיע האונס..

אולי יגיע היום בו אוכל להרשות לעצמי לבנות טורבו על הרכב , כרגע זה לא ממש אפשרי ולא ממש העתיד הרצוי שלי..

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר, זכותך להתפשר במה שאתה רוצה ולא להתפשר במה שלא.

הכל עניין של נכונות להשקיע זמן, כסף ולהסתכן בסיכוי שמשהו יתפקשש.

יש כאלו שיש להם את זה ומוכנים ללכת רחוק כדי להוציא עוד מהרכב שלהם ויש כאלו שמסתפקים בפחות וזה לגיטימי.

 

הכל הבדלים פסיכולוגיים. אתה היית ילד סקייטבורד אז בעיניך חשוב יותר להסתובב בצורה מדוייקת והכח פחות קריטי.

יאשה היה ילד שאו שרץ אחרי מישהו לדפוק לו מכות או שכל השכונה רצה אחריו לדפוק לו מכות בחזרה. אז הוא מחפש להאיץ מה שיותר מהר, לפרפר עם המוקסינים הלבנים על המדרכה, ולא להחליק לתוך גדר בסיבוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:lol: :lol: :lol:

 

תאמין לי , התיאורים שלך מסבירים על קו המחשבה שלך , שמסבירים מה אתה בגדול .

 

פסיכי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...