Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני א-ו-ה-ב הרבה כוח באוטו (או: תרבות העדר)


Roy
שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דווקא מצאתי בהגה ארוך יותר יתרון בנהיגת דריפטינג, הנעילה הנגדית הרבה יותר מדוייקת.

 

אביחי

על איזה רכב בדיוק???

בבקשה על תגיד לי שעם ה-ZX?

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שלא שיפר , כל ההתייחסות של כולכם היא זהה.

כולם רוצים בחורה בתולה, מתפשרים על יד שנייה אבל זונה לא!!

ברגע שתרבות השיפורים בארץ תתיצב, ונראה יותר מכונים מקצועיים ואנשים מקצועיים בתחום - כך גם תעלה הרמה והאמינות של המכוניות.

ואז יקרה דבר נפלא - כל הסטיגמטות יעלמו....

כמו שאני רואה את זה זה תלוי במקומות כמו הפורום הזה ואחרים - מה תהיה איכותו? זה תלוי בכם(בנו?)

מה רע? אתם לא יודעים איזה כיף זה לשחק עם אימפרזה. ולקחת.

תאמין לי אני יודע :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה רכב בדיוק???

בבקשה על תגיד לי שעם ה-ZX?

גם אותי מעניין לדעת...

 

אאוץ כתב:

דווקא מצאתי בהגה ארוך יותר יתרון בנהיגת דריפטינג, הנעילה הנגדית הרבה יותר מדוייקת.

 

 

לא הבנתי. אתה מוכן לפרט?

 

 

וחוץ מזה עם כמה מכוניות כבר עשית דריפטים? ואני מתכוון דריפטים, לא זריקות תחת וכל השאר.

פרט נמק והסבר...

nissan silvia s14

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שיש קשר בין אורך ההגה לחדות. אתה רוצה להגיד שאין שום קשר?

 

המשחקים והתזזיתיות במהירות נמוכה חסרים לי מאוד. אבל בכבישים ראויים ומפותלים במהירויות גבוהות

הסילביה עושה למיאטה בית ספר.

יש קשר בית אורך ההגה לחדות אבל במקרה שלך מה שאתה מרגיש זה את בסיס הגלגלים הארוך בהרבה מזה של המיאטה, וזה אכן פועל לטובה ולרעה בסילביה.

לטובה - יציבות כיוונית גבוהה יותר גם במצבים כמו דריפט, יותר קל להחזיק את האוטו בנסיעה הצידה.

לרעה - האטה משמעותית ביכולת לשנות כיוון בצורה שהמיאטה מסוגלת לה.

אני ממש לא בטוח שבכבישים מפותלים הסילביה עושה למיאטה בית ספר, היא אולי משרה יותר ביטחון על הנהג.

 

יש גם עוד הבדל משמעותי והוא המשקל.

 

אגב, למיטב זכרוני ההפרש בין כמות הסיבובים מנעילה לנעילה לא כזה גבוה, המיאטה היא באיזור של 2.8 למיטב זכרוני.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור, אומרים אל ולא על.

אל תדאגו, את ה-ZX "המעפנה" שלי אי אפשר להחזיק בהיגוי יתר תחת כוח.

 

נהגתי על המון רכבי הנעה אחורית, ואני ממש לא מתכוון לעשות רשימה לאנשים ספקטים.

בהיגוי יתר שהוא תוצאה מעודף כוח, ההגה הארוך מאפשר מינון מדוייק של נעילה נגדית, שחס וחלילה לא תתן יותר מידי נעילה נגדית,

והתחת יחזור (זה מבאס מאוד).

זה עוזר במיוחד במשטחים רטובים.

 

עוד דבר, לא מוצא חן בעיניי נימת הדיבור שלכם, משהו מתנשא. "לבחור יש ZX, מה הוא כבר מבין בדריפטינג".

להבא.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים:

 

1. אני חושב שדווקא הסיירה הלבנה היא לא דוגמא טובה במיוחד. זכור לי שבמפלצות הדראג 2 (לכבוד גיליון 240 ל"אוטו") היא הגיעה לעשות לכולם בצפר **בצפר = בית ספר** (לכאורה) ושברה בק-אקס (אם אני זוכר נכון זה היה זה) עוד לפני שזזה מטר. וכן, העובדה שהיא שייכת לבעל מוסך שיכול לדאוג לה כמו שהיא צריכה, אומרת הרבה. מישהו שלא עובד במוסך וינסה לנהוג על רכב כזה יצטרך להכיר טוב מאוד את המוסכניק שלו.

 

2. הגה ארוך עדיף לדריפטים? קשה לי לדמיין איך. במהירויות איטיות זה סתם דורש המון סיבובים חוזרים ונשנים ומקשה על הדיוק, ובמהירויות גבוהות זה אפילו יכול להיות מסוכן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אגב, למיטב זכרוני ההפרש בין כמות הסיבובים מנעילה לנעילה לא כזה גבוה, המיאטה היא באיזור של 2.8 למיטב זכרוני.

 

מוטי

 

אז כנראה שמה שאני מרגיש הוא באמת כתוצאה מבסיס גלגלים יותר ארוך ומהמשקל.

 

 

אאוץ כתב:

נהגתי על המון רכבי הנעה אחורית, ואני ממש לא מתכוון לעשות רשימה לאנשים ספקטים.

ממש לא סקפטים. פשוט היה נשמע לי מוזר שאתה מדבר על דריפטים ונעילה נגדית בזמן שהרכב שלך הוא הנעה קדמית.

בגלל זה שאלתי על איזה מכוניות עשית דריפטים. אתה לא רוצה להרחיב, חבל.

אותי מעניין איך הגעת למסקנה שהגה ארוך עדיף. צריך נסיון עם סוגים שונים של הגאים כדי לקבוע.

 

 

 

 

עוד דבר, לא מוצא חן בעיניי נימת הדיבור שלכם, משהו מתנשא. "לבחור יש ZX, מה הוא כבר מבין בדריפטינג".

להבא

אתה מדמיין. אף אחד לא אמר שאתה לא מבין בדריפטים.

אבל כשאתה מדבר על ההעדפות שלך באורך ההגה בהיגוי יתר תחת כוח מן הראוי שתתן דוגמא על אחת המכוניות שנהגת בהן.

 

אף אחד לא התכוון לפגוע.

nissan silvia s14

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה נשמע, אני בטוח שלא התכוונתם לתת לזה להישמע כך, אבל ההרגשה שלכם מצאה את דרכה לביטוי מילולי.

 

בכל מקרה, נהגתי גם בסקיליין בחו"ל, AE86 טוראנו, ממש לא חסר.

הגה קצר הוא טוב ל"דריפט מתהפך" כלומר, שמשנים את כיוון ההחלקה לצד השני, נפוץ בפניות S.

 

אבל בדריפטים ממש ארוכים ומתמשכים, הרגישות בנעילה נגדית הייתה גדולה בהרבה ומצליחים להחזיק יותר מבלי שהזנב חוזר למקומו הטבעי,

או שעושים ספיין שפוגע באגו.

 

לגבי פנייות S, באמת קצת בעיה עם הגה ארוך (בסקייליין הוא היה ארוך מאוד עם שטח מת גדול, למרבה הפתעתי),

אז לומדים "לזרוק" את ההגה.

 

בשורה התחתונה, יוני, תלמד לעבוד עם מערכת ההגה הנוכחית.

מקסימום תתאים מסרק של ZX16 :).

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוץ כתב:

בשורה התחתונה, יוני, תלמד לעבוד עם מערכת ההגה הנוכחית.

 

אני עובד על זה...

 

סתם משהו קטן מפעם אחרונה במסלולים - http://www.youtube.com/watch?v=PmZt1z_6F0k

:wink:

nissan silvia s14

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוני, חצי מהסרט אני מחפש את הדריפט... לקח לו זמן להגיע :twisted:

 

חבל שהגעת כשכבר הלכתי באותו יום, רציתי לראות אותה בפעולה...

 

ה S2000 חרמנה אותי רצח באותו יום, איפה המיאטה ואיפה היא... 8)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נגנבתי מהצליל שלה - הייתי בטוח שיש לה סופרצ'רג'ר..........

ולגבי הדריפטים.... האמת שחוץ מספינים לא יצא לו יותר מדיי.........

לא יודע האם זה בגלל נהג או רכב "חזק מדיי".......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גנאדי - הצליל של הS אחר בגלל שהוא הרכיב את הפילטר.

אמיר הוא נהג מצויין שמכיר ויודע לשלוט באוטו שלו.

אני דווקא כן התרשמתי, הוא היחיד שעשה שמיניות רצופות שם. (לפחות כשהגעתי)

 

וקונדסון - הסילביה לא הרשימה בכלל. היא אוטומטית, האטם בין הטורבו לדאווןפייפ שרוף כך שיוצא מלא אוויר, ואני גודש עכשיו אולי אולי 1-2 PSI.:shock: היה המון תת היגוי ואפילו המדריכים המנוסים של מסלולים לא הצליחו להשלים כיכר אחת כמו שצריך איתה.

 

בקיצור - בקרוב!!! המשלוח כבר יצא!:lol::twisted:

nissan silvia s14

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור כמו שאמר כאן מישהו למעלה - "הצינור השתחרר" :-o וזה רכב סטנדרטי בכלל........

 

השאלה עכשיו האם "צינור משתחרר" יותר ברכבים כאלו בגלל שיפור לא מקצועי או בגלל מערכות מורכבות יותר ויותר עומס על מכוללי מנוע?

מה מצב "שחרור הצינורות" ברכבי טורבו סטנרטיים כמו סיאטים לימינהם, VAG-ים, טורבו דיזלים וכו'?

 

או שאתם מכירים את התופעה רק אצל "משופרים"?

 

ד"א - יוני, איך אתה מתכנן לטפל בתת היגוי? בולמים+קפיצים+כיול?

וזה מה שחשבתי אז - אם האטם שלך לא פסדר - בטח השבלול שלך לא עובד במלאו כוחו.............

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...