Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם תיראו לי יש את הקיקר C12 ברכב אם אני יוסיף עוד אחד כזה יהיה לי יותר עוצמה?

או שעדיף להסים את הקיקר CVR ?? במה יהיה יותר עוצמה?

 

תודה למי שעונה...

פורסם

גם עם תרצה להוסיף עוד סי12 ,תצטרך להוסיף עוד מגבר.

המגבר שיש לך כרגע לא יכול להחזיק שתי סי12 ובטח ובטח שלא CVR.

עם אין לך בעיית מיקום בבגאז', דווקא 2 סי12 יכולים להיות רעיון נחמד .

מה התקציב שלך שנוכל גם להמליץ על מגבר ?

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

אתה מרוצה מהקומפוננט שיש לך כרגע?

עם לא, חבל להשקיע בעוד מגבר וסאב, תשדרג את הקומפוננט קודם כל.

אלא עם ממש חסרים לך באסים ואתה מרגיש צורך בעוד סאב/לשדרג אותו.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

תראה הסאב מפיק באס טוב חזק ואיכותי אבל כמו שאומרים אני רוצה לפרק תאוטו..!

להרעיד הכל..!

מבחינת הקומפוננט אני לא כל כך מרוצה כי כשאני שם אוטו בגין על החצי אני פשוט מטגן את הטוויטרים

אז הוא על הרבע ואין לי כל כך עוצמה..

פורסם

תחליף קומפוננט זה דבר ראשון. אחרי זה תחשוב על עוד סאב + החלפת מגבר. אחרת אם תוסיף סאב אתה תשמע רק בומים וטיפה רישרושים מהקומפוננט. לא חבל?

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני בחיים לא אבין אנשים שרוצים "לפרק את האוטו". רוצים לפרק את האוטו סעו לפירוקיה, מה הקשר למוזיקה :\

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

למה לא מבין? אחי רצה לפרק את האוטו ולמרות שזה היה בדיוק לאיזה כמה דקות הוא אהב את התחושה (הפיוזים+מערכת החשמל לא עמדה בעוצמה של הסאבים שלו). יש כאלה שאוהבים להיות באוטו כאילו הם במועדון ויש כאלה שאוהבים להיות באוטו כאילו הם בבית שומעים רדיו (סתם בצחוק). כל אחד והתענוג שלו. הוא אוהב לפרק את האוטו שלו? שיפרק! אתה אוהב לא אוהב לפרק את הרכב שלך? אל תפרק! כל אחד והשיגעון שלו (למרות שלכולם פה כמעט ואותו השיגעון של האודיו לרכב :twisted: . טוב נו לפחות אצלי יש את השיגעון הזה)

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אמרתי שאני לא אבין, לא שזה רע חס וחלילה. כל אחד והטעם שלו. והייתי במכוניות "מתפרקות", ובמספיק מועדונים, וזה לא אותו דבר :x

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

אתה רוצה לפרק את האוטו מבאס במחיר זול תשים 2 סאבים של פיוניר

זה יספק אותך יותר מקיקר תיהיה בטוח

:-o

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אז לא היית במכוניות שהמערכות בהן מותקנות כמו שצריך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...