Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אקדים ואומר שאני מטומטם, שלא מגיע לי אוטו כזה, שאני צריך לחזור למאזדה 626 הפלגמטית שלא צריך לבדוק לה שמן בכלל. אשמנו בגדנו גזלנו...

ועכשיו לגועל נפש.

ובכן לא בדקתי שמן באוטו (קאפה 2.4 96' 160,000 ק"מ) מאז הטיפול הגדול שעשיתי לה אחרי הקניה (שלשה חדשים. כן, מגיע לי גהינום, אבל חשבתי שהמחשב המופלא שטרח להגיד לי כל פעם שהיה חסר נוזל קירור גם ידע להגיד לי שחסר שמן).

המנוע התחיל להרעיש והלכתי למוסך - הם הוסיפו 4 ליטר (!) ושלחו אותי לדרכי (גם כן חכמים).

אחרי יומיים לחצתי פעם ראשונה מעל 6000 סל"ד והתחיל רעש מפחיד למדי. נסעתי בעדינות עוד כמה ק"מ ולמחרת הזמנתי גרר למוסך.

במוסך אמרו שהלך מיסב וגם יש נגיעה בקרנק, אמרו שיחליפו מיסב וינסו לשייף את הציר אבל בלי הבטחות.

מסתבר שהתיקון לא הצליח ועדיין שומעים (אבל פחות) את המה שזה לא יהיה כשעולים בטורים.

אמרו לי שהאפשרויות שלי הן

1. לשפץ את המנוע

2. להחליף את המנוע במשומש מפירוק או מאירופה

3. מנוע חדש יקר מדי ולא חלופה ריאלית.

 

בינתיים אני נוסע מאד בעדינות (עד 3000 סל"ד בלי עומס גבוה כמעט לא שומעים את הנקישות)

אבקש את עזרת הפורום

 

1. איזו חלופה עדיפה לדעתכם - שיפוץ או משומש. תת שאלה - האם אפשר להתקדם בשנתון של המנוע נניח ל 99' בלי בעיות התאמה?

2. הכצעקתה מחירו של מנוע חדש מהניילון.

3. האם יש אפשרויות נוספות.

 

ואתם מוזמנים להריק עלי את זעמכם, לגלגל אותי בזפת ונוצות ולתלות אותי בככר העיר.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

אוי אריק..

 

לא מתכוון להטיף לך מוסר, הרכב והכסף הם שלך בלבד, ואם החלטת לא לבדוק שמן, העלות נופלת רק עליך.

 

מנוע חדש הוא לא אופציה, למיטב ידעתי עלות של 15K ללא הרכבה.

באם המנוע באמת שבק, או אז ממליץ לך על מנוע מיבוא, פנה לרפי לין לגבי יבואנים המתמחים בלנציה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

Arik TG, כאשר הראש לא עובד טועים ולא בודקים שמן 3 חודשים.נראה שאתה מאוהב. :-P

ושוב טועים כאשר מבצעים תיקון בקרנק ובלגרים. מה זה לשייף את הציר(אתה מתכוון לקרנק)מי המכונאי שמתקן בצורה כזאת ?.אם היית שואל בפורום לפני התיקון למרות הצעת המוסך.הייתי כותב לך ש"חבל על הכסף אל תיתן למוסך לבצב תיקון כזה.כי זה לא יצליח".

עכשיו כבר מאוחר,לדעתי לך על מנוע מיבוא.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
מנוע חדש הוא לא אופציה, למיטב ידעתי עלות של 15K ללא הרכבה.

שמעתי מחירים גבוהים בהרבה. אם זה רק 15K ש"ח (ולא יורו) למנוע מהניילון אז ההפרש ממשומש (=חתול בשק) לא כל כך קיצוני. אם למישהו יש קשר לחדש במחיר כזה מוזמן לפנות אלי בה"פ

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
Arik TG, כאשר הראש לא עובד טועים ולא בודקים שמן 3 חודשים.נראה שאתה מאוהב. :-P

ושוב טועים כאשר מבצעים תיקון בקרנק ובלגרים. מה זה לשייף את הציר(אתה מתכוון לקרנק)מי המכונאי שמתקן בצורה כזאת ?.אם היית שואל בפורום לפני התיקון למרות הצעת המוסך.הייתי כותב לך ש"חבל על הכסף אל תיתן למוסך לבצב תיקון כזה.כי זה לא יצליח".

עכשיו כבר מאוחר,לדעתי לך על מנוע מיבוא.

בברכה דוד.

תודה דוד.

לא להאשים את המוסכניק. הייתי זקוק לרכב נוסע בשבוע שעבר והוא החליף לגר בחדש ושייף את הקרנק רק אחרי שהודיע לי שאין ערובה להצלחת התיקון. אחרת האוטו היה מושבת ל 3 שבועות. משנכשל התיקון התווכחתי ושילמתי רק על חלקים ולא על עבודה שהיתה המרכיב המשמעותי יותר. בס"ה לדעתי המוסך יצא גבר.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

המחשב המופלא דווקא יודע להגיד שחסר שמן, רק שצריך לשאול אותו:

פותחים סוויץ', ומחזיקים את המתג שכתוב עליו CHECK, עד שהאוטו אומר האם כמות השמן מספיקה או לא.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

לא נורא,מטעויות לומדים (אני גם זלזלתי לאחרונה בצינור מים גבולי שרציתי להחליף מזמן והיום הרכב במוסך בשיפוץ ראש)

אם מדובר במוסך מורשה ואתה לא באחריות (מין הסתם) אני ממליץ לך להתרחק כמו מאש

 

לפני הכול תקח חוות דעת ממוסך אחר (אם אני לא טועה יש מועדון ללנצ'יות) תתחיל משם

ותאמין לי שזה מאוד ישתלם (וגם תרכוש הרבה ידע ואולי מנוע מחבר ומוסך ידידותי שמבין יותר)

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אל תעשה שיפוץ למנוע כי מבחינת עלויות זה בערך חצי מעלות של מנוע והמנוע גם לא יחזור להיות כשהיה

בנוסף אל תתםתה לקנות מנוע מקומי בשביל לחסוך בערך 1000 שקל אך ורק מנוע מיבוא

בהצלחה :wink:

פורסם

חומר למחשבה:

אם יש לך לאנציה קאפה כי זה רכב מנהלים נוח ומפנק, החלף למנוע מפירוק או יבוא וסע לשלום.

אם יש לך לאנציה קאפה כי זה רכב מנהלים ספורטיבי עם יכולות מרשימות ביותר, שפץ את המנוע תוך שימת דגש על שיפורים עתידיים, לא חייב להיות טורבו מטורף בהשקעות מפלצתיות אבל שיפוץ המנוע תוך שימוש בבוכנות מחושלות, אטם ראש וברגי ראש יעודיים יאפשר לך להרכיב קיט ניטרו עם שוטים של איזה 70-80 כ"ס בקלות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אל תעשה שיפוץ למנוע כי מבחינת עלויות זה בערך חצי מעלות של מנוע התכוונת פי 2, לא?

 

והמנוע גם לא יחזור להיות כשהיה שטויות, הוא יהיה הרבה יותר טוב ממנוע מיבוא/יצוא/פירוק/עודפי יצוא.

 

בנוסף אל תתםתה לקנות מנוע מקומי בשביל לחסוך בערך 1000 שקל אך ורק מנוע מיבוא ברור, בחו"ל אין קומבינטורים שמוכרים מנועים שחוטים עם רישום מזויף של 5000 ק"מ. זאת המצאה ישראלית, ישראלים הם חארות, בחו"ל כולם ישרים!

בהצלחה :wink:

קצת יציאה מהסטיגמות לא תזיק לאף אחד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חומר למחשבה:

אם יש לך לאנציה קאפה כי זה רכב מנהלים נוח ומפנק, החלף למנוע מפירוק או יבוא וסע לשלום.

אם יש לך לאנציה קאפה כי זה רכב מנהלים ספורטיבי עם יכולות מרשימות ביותר, שפץ את המנוע תוך שימת דגש על שיפורים עתידיים, לא חייב להיות טורבו מטורף בהשקעות מפלצתיות אבל שיפוץ המנוע תוך שימוש בבוכנות מחושלות, אטם ראש וברגי ראש יעודיים יאפשר לך להרכיב קיט ניטרו עם שוטים של איזה 70-80 כ"ס בקלות.

 

על קאפה 2.4 אטמוספרית?

עדיף להשתיל מנוע 2.0 טורבו 5 צילינדר. לא יודע איך אפשר לרשום את זה ברשיונות, אבל זה הרבה יותר כלכלי.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
הכל עניין של תקציב...

אם יש ....תיקנה מיבוא אם אין... תמיד אפשר לקנות BMX

 

חחח חברים אני ממש חדש פה, אני גם נהג חדש יחסית (שנה על הכביש)

בקיצור חשוב לי לספר לכם שאני יושב מול המחשב וקורא תגובה תגובה ואני ממש מתלהב מהידע הרחב שיש פה לכל אחד ואחד..מה גם שעצות אלה בחינם ונישמעות דיי מומחיות!

אז יישר כוח לכולכם! ותמשיכו ככה חברים!!!

 

****קרא גם את כללי הפורום- "חחח" והגזמות בניקוד לא מתקבלים כאן בברכה - הנהלת הפורום****

אלוהים ברא לכל אדם נתיב

פורסם
על קאפה 2.4 אטמוספרית?

עדיף להשתיל מנוע 2.0 טורבו 5 צילינדר. לא יודע איך אפשר לרשום את זה ברשיונות, אבל זה הרבה יותר כלכלי.

 

שי

 

1. מה הבעיה של קאפה 2.4 אטמוספרית לקבל ניטרו?

2. מנוע 5 בוכנות+טורבו יהיה קצת בולט מידי בפליליותו...:nono:

3. מאחר ובטורבו יש צלינדר "מיותר", טורבו ומערכת הזרקה שונה, אני ממש לא בטוח שזה יהיה יותר זול למצוא ולקנות את כל החלקים. אפילו מפירוק של רכב שלם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...