Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

3. מאחר ובטורבו יש צלינדר "מיותר"

 

למה יש ציל' מיותר?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
למה יש ציל' מיותר?

אין צילינדר מיותר.

חסר צילינדר.

זה 6 בטור פחות אחד שגנבו בנאפולי

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

אריק, אם לא הסתדרת נסה לפנות לאיציק הללי מבת דגן, מומחה אלפא ולנצ'ה.

052-4347776

 

עוד אפשרות היא אבי ממוסך התלתן פ"ת. פרטים בפורום אלפא רומיאו iaroc.org.il

 

שניהם מבינים במנועים אלו, ומטפלים בפיאט קופה, לנצ'ות וכד' רבות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
האם השגת משהוא והיכן?.

בברכה - רפי לין :-)

רפי,

המנוע בחולון פסול (סדק בבלוק).

ראיתי ברשת שיש מנוע בהולנד http://www.pijffers.nl/motor.php?id=815

האם מנוע משנת 98' יתאים למרכב ממודל 96' ?

 

דברתי עם איציק מבית דגן (תודה לאליבאבא) והבנתי שיש לי שלוש אפשרויות

- מנוע מפירוק (מנוע חדש אופציה לא כלכלית)

- לשפץ את הקרנק ע"י חריטה, ציפוי מחדש וחריטה למידה המקורית.

- לשפץ עם קרנק חדש.

אני יודע יותר אבל זה לא עזר לי לקבל החלטה עדיין

 

מצד אחד מנוע מפירוק הוא חתול בשק ולא ניתן לדעת מה מצבו עד שמניעים (יש לך איזה טיפ כיצד ניתן להבחין במצבו לפני ההתקנה?)

מצד שני שיפוץ הקרנק נשמעת לי עבודה ארוכה - השבתה ארוכה של הרכב- ומכיוון שמפרקים כבר את המנוע אז על הדרך ממילא עושים לו שיפוץ די מסיבי. בנוסף- המנוע שלי סבל מכך שנסע כמעט בלי שמן תקופה לא קצרה אז מי יודע איזה נזקים נוספים נגרמו.

 

איציק אמר לי שהוראות יצרן הן להחליף מיסבים כל 90,000 אז מיסבים חדשים הם חובה בכל מקרה

 

האם כדאי לקחת את המנוע הפסול בשביל הקרנק ?

אני אצלצל לבדוק מחיר של קרנק חדש ונראה את ההבדל.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
המחשב המופלא דווקא יודע להגיד שחסר שמן, רק שצריך לשאול אותו:

פותחים סוויץ', ומחזיקים את המתג שכתוב עליו CHECK, עד שהאוטו אומר האם כמות השמן מספיקה או לא.

 

שי

שי, בדקתי כעצתך, ואכן המחשב המופלא אמר oil level system failure. הא הא. אבל לפחות זה מסביר למה הוא לא צעק חמס מלכתחילה.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

תעשה סיבוב במסגר ותחפש מנוע כזה. רוב היבואנים עובדים עם מתקינים, ואז אתה מקבל אחריות מלאה על מנוע+התקנה, כלומר הוא מתחייב שאתה יוצא עם אוטו נוסע.

 

הבעיה: רצוי להחליף טיימינג במנוע שאתה מתקין, ובשביל להחליף רצועה בקאפה 5 ציל' יש צורך בכלים מיוחדים שיש רק בחברה.

 

אולי שווה להתקין את המנוע אצלהם וללכת אח"כ להחליף טיימינג במקום אחר.

 

בנוגע למנורת השמן, המערכת אמורה לכתוב "כמות שמן לא מספיקה" או "כמות שמן OK", ולא "כשל במדידה". כנראה שהחיישן תקול. אני מעדיף את הבדיקה ע"י לחיצה על פני הצרפתייה שלי, שבודקת את השמן בכל התנעה חמה וטוענת שאין לה שמן, מכיוון שהוא לא הספיק לרדת לקארטר...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בשעטו"מ,

האוטו עבר השתלה אצל אלדד מרכסים.

מנוע מהארץ שנת 98'.

ההשתלה עברה בהצלחה אבל המנוע מגמגם לפעמים.

אחזור אליו מחר לבדיקה.

It's life, Jim, but not as we know it

×
×
  • תוכן חדש...