Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי היום בגאנטים מיד שנייה שישבו על רכב כמו שלי,יונדאי לנטרה שנת 95,המידה היא אותה מידע והכול אותו הדבר.

שילמתי בפנצריה 140 שח על הרכבה ואיזון של גאנטים ונסעתי לי לדרכי,לאחר שעברתי את מהירות ה60 קמ"ש התחיל להשמע רעש מעצבן בטרוף מהגלגלים האחוריים,רעש של חיכוך מעצבן שעדיף לקפוץ מהרכב במקום לנסוע בו.

חזרתי לפנצריה בדקו (על ידי סיבוב גל של הגלגל o-O) ואמרו לי הכול בסדר,נסעתי משם,הרעש המשיך.

רציתי לשאול אתכם מה יכולה להיות הבעיה מדוע יש את הרעש הזה וכיצד ניתן לפתור את הבעיה הזו.

 

עריכה-יש לציין שהרעש הנ"ל לא היה לפי רכישת הגאנטים.

פורסם

לאן נעלם הכפתור של העריכה אחרי שאני עושה עריכה:shock:

אוקיי אז עדכון,אחרי חיפוש מצאתי שלהרבה אנשים שהיה את הרעש הזה הלך להם המייסב,אצלי בכול אופן לא נראה שהבעיה במייסבים.

מישהו יכול לעזור לי?

 

-מצטער על ההקפצה,פשוט נעלם לי כפתור העריכה וזה מידע חשוב שרציתי להוסיף.

פורסם

לאחר זמן מסויים לא ניתן לערוך.

 

לגבי הרעש, הרם כל גלגל אחורי בתורו וסובב אותו בייד. בדוק אם הגלגל נוגע במשהו, בדוק ויזואלית לסימני שחיקה וחיכוך מכל צידי הגלגל ובית הגלגל, הפלסטיקים מסביב וכו'. הקשב ונסה לשמוע רעש והבדלים בין שני הגלגלים. שים לב אם אין גלגל אחד שקשה בוודאות לסובב אותו יותר מהשני.

 

נסה להזיז את הגלגל מצד לצד ובדוק האם אתה מרגיש חופש בציר הגלגל.

 

חזור לעדכן לאחר הבדיקה. לחילופין פנה למוסך בהקדם.

פורסם
לאחר זמן מסויים לא ניתן לערוך.

 

לגבי הרעש, הרם כל גלגל אחורי בתורו וסובב אותו בייד. בדוק אם הגלגל נוגע במשהו, בדוק ויזואלית לסימני שחיקה וחיכוך מכל צידי הגלגל ובית הגלגל, הפלסטיקים מסביב וכו'. הקשב ונסה לשמוע רעש והבדלים בין שני הגלגלים. שים לב אם אין גלגל אחד שקשה בוודאות לסובב אותו יותר מהשני.

 

נסה להזיז את הגלגל מצד לצד ובדוק האם אתה מרגיש חופש בציר הגלגל.

 

חזור לעדכן לאחר הבדיקה. לחילופין פנה למוסך בהקדם.

 

זה מה שעשו בפנצריה,אחרי ויכוח קטן שהם לא רצו לערוך לי את הבדיקה.

הבן אדם טען שהכול בסדר,אבל הרעש קיים.

פורסם

עזוב מה שהם עשו. אם יש לך נכונות בדוק בעצמך, אם לא פנה למוסך. בתור נהג הרכב שמכיר אותו אם אתה שומע רעש כנראה שיש בעיה. את חומרתה אני לא יכול לקבוע מכאן.

פורסם

קרה לי משהו דומה לפני חודש.

החלפתי שני צמיגים ברכב ולאחר החלפה והרכבת הגלגל ככול שהמהירות עלתה התחיל להיות רעש חזק יותר , כמו שיפשוף כזה.

אמרו לי כל מיני קשקושים לדוגמא: הלכה לך צייריה, הלך לך מייסב.

הבעיה בסופו של דבר היתה כמו מתכת כזאת שהתפקיד שלה להגן על הדיסק פשוט נגע בו בזמן שהוא מסתובב והרעש התגבר מרגע לרגע.

זה בעצם היה כל הסיפור לאחר דחיפה של המגן האחורה הרעש הפסיק מייד.

אם יש לך בלם דיסק מאחורה, תבדוק את האופצייה הזאת. יש לציין שאני הייתי שומע את זה רק מ40 ומעלה כי בנסיעה איטית לא שומעים.

פורסם
כמו מתכת כזאת שהתפקיד שלה להגן על הדיסק פשוט נגע בו בזמן שהוא מסתובב והרעש התגבר מרגע לרגע.

 

הכוונה לפח אבנים.

פורסם

שלום.

האם הצמגים שהורכבו הם חדשים או הצמיגים הועברו מהרכב שלך?

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני רוצה לציין משהו נוסף, מה שבני אמר זאת תופעה מוכרת אם צמיגים, והיה את זה לאמא שלי פעם ברכב ובאמת היה רעש חזק ובלתי נסבל.

פורסם

אין דיסקים מאחורה והראש מגיע מאחור.

הצמיגים הם אלו שהיו לפני הרכבת הגאנטים,צמיגים די חדשים חודשיים שלושה בשימוש.

אני עכשיו נוסע למוסך,כנ"ל הבלמים התחילו להשמיע רעש מוזר,דורש בדיקה.

 

עדכון לאחר שאני יחזור.

פורסם

מצטער על ההקפצה,הנושא ברח לעמוד השני.

אחרי ביקור במוסך אמרו שיש להחליף מייסבים אחוריים.

מחר אני יעלה תמונות של העבודה,מקווה שיצא לי לצלם.:lol:

פורסם
זה מה שעשו בפנצריה,אחרי ויכוח קטן שהם לא רצו לערוך לי את הבדיקה.

הבן אדם טען שהכול בסדר,אבל הרעש קיים.

 

פרסם בבקשה את שם הפנצ'ריה - אני חושב שלאנשים כאלה אין מקום בשוק נותני השירות במדינה.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
פרסם בבקשה את שם הפנצ'ריה - אני חושב שלאנשים כאלה אין מקום בשוק נותני השירות במדינה.

 

 

רון.

 

עבד שם בדואי שפשוט התחצף אליי ואמר לי ללכת משם.

 

אבל עובד אחר שראה את זה הגיע לעזור לי וערך בדיקה,למרות שהיא לא היתה מי יודע מה בדיקה.

 

בהתחלה ביקשו מחיר מופרז על התקנת הגאנטים 220 כולל איזון,לאחר שהסתובבתי הגיע עובד אחר והוריד את המחיר ל 140.

 

חלק מהעובדים היו בסדר וחלק לא.

 

אני לא חושב שיש לקטול ככה את הפנצריה בגלל שני עובדים.

פורסם

אביב, מניסיון - לא תמיד חייב להיות חופש בגלגל בכדי להצביע על מייסב גמור. לפני חודשיים החלפתי מייסבים אחוריים שהיו דיי גמורים. הסיבה היחידה שהתחלתי לחשוד הוא רעש של חיכוך במהירות של 40-50 קמ"ש. בדקתי ולא היה שום חופש או דברים אחרים אבל אחרי הוצאת המייסב והכנסת חדש, הרעש נעלם.

Veni Vidi Vici

פורסם
לאחר זמן מסויים לא ניתן לערוך.

 

לגבי הרעש, הרם כל גלגל אחורי בתורו וסובב אותו בייד. בדוק אם הגלגל נוגע במשהו, בדוק ויזואלית לסימני שחיקה וחיכוך מכל צידי הגלגל ובית הגלגל, הפלסטיקים מסביב וכו'. הקשב ונסה לשמוע רעש והבדלים בין שני הגלגלים. שים לב אם אין גלגל אחד שקשה בוודאות לסובב אותו יותר מהשני.

 

נסה להזיז את הגלגל מצד לצד ובדוק האם אתה מרגיש חופש בציר הגלגל.

 

חזור לעדכן לאחר הבדיקה. לחילופין פנה למוסך בהקדם.

 

ליאור הגדלתי לאותיות של קידוש לבנה. אני יודע וגם אצלי לא היה חופש, רק נהימה מעצבנת שכמובן מקורה במיסבי גלגל גמורים. כשמרימים את הגלגל ומסובבים אותו עם קצת ניסיון ניתן לזהות רעש של מיסב גמור.

 

לפני חודש החלפת? אני מקווה שלא ברכב שלך... אם אני זוכר נכון בפעם האחרונה שנפגשנו גם סיפרת לי שהחלפת מיסבים.

×
×
  • תוכן חדש...