Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום יש מישהו שיכול לנדב לי נתונים מהשטח על סילברדו


karas
שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יכולת ההעמסה שלו גדולה משמעותית מזו של מרבית הטנדרים בישראל ממש סוס עבודה.

מנוע מפלצתי ובכלל כמו שבטח ראית רכב מאד מפנק.

אם אתה מחפש טנדר אני ממליץ עליו בחום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולת ההעמסה שלו גדולה משמעותית מזו של מרבית הטנדרים בישראל ממש סוס עבודה.

מנוע מפלצתי ובכלל כמו שבטח ראית רכב מאד מפנק.

אם אתה מחפש טנדר אני ממליץ עליו בחום.

 

ועוד לא דיברת על המחיר, הזול מאוד יש לציין (כמובן יחסית לטנדרים תאילנדים שנמכרים בארץ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הזה פשוט מפלצת.

כל פעם שהייתי רואה כאלה בלילה, בהתחלה הייתי חושב שזה האמר H2. (רמז , הפס מנורות שיש לו על הגג)

 

הסילבראדו לפי דעתי ממש משתלם , אם הייתי צריך לבחור בין המתחרים - אז או את השבי, או את ההאנטר.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש GMC סיירה שזה האח התאום של הסילברדו, מעל שנתיים ו-80K של בעלות.

אתה יכול להיות קצת יותר ספציצי לגבי הדגם של הסילברדו שאתה מתעתד לרכוש?

בעיקרון יש מספר מנועים - V8 4.8L בנזין, V8 5.3L בנזין, V8 6.6L דיזל ו-V8 8.1L דיזל, אין לי מושג איזה מביניהם הגיעו לארץ ואיזה לא.

 

לי יש את ה-5.3L בנזין גיר אוטו' 4X4.

יכולת ההעמסה שלו מרשימה והוא מסוגל לגרור 4 טון אם אתה משדרג את וו הגרירה המקורי שמאושר לקצת מעל 2 טון.

לי יצא לגרור את הטריילר שלי עם מכונית עליו וציוד מלא לסופ"ש לא פעם והטנדר פשוט נוסע כמו פנתר.

כמובן ש-300 כ"ס הופכים אותו גם לרכב זריז יחסית לגודלו (העצום, יש לומר).

הגירים בדגם הזה לא ידועים בזכות אמינות מפליגה, ניתן לצפות ל-200K~ של שירות לפני שהשיפוץ (היקר) מגיע.

ה-4.8L חלש יותר באופן מורגש ולא הייתי שוקל אותו אם אתה מתכוון להעביד את הרכב קשה, אני עובד עם הטנדר שלי ויוצא לי להעמיס אותו בחומרי בניין במשקלים גבוהים כל הזמן.

 

הדיזלים מפלצות תעבורה עם כושר העמסה וגרירה של שני פילים אפריקאיים ממוצעים, אם אתה בכיוון הזה ובאמת צריך את הסילברדו לעבודות כבדות במיוחד כמו גרירת ציוד כבד וכו' באמת שאין הרבה דברים שמסוגלים להתחרות במפלצת הזו.

אלו גם זמינים עם גיר מתוצרת אליסון שהוא מומלץ ביותר.

 

הבעיות של הטנדרים האלו -

  • נוחות נסיעה נמוכה על כבישים משובשים כשאתה לא מועמס, דווקא עם כמה שקי מלט מאחורה הרכב יותר נוח.
  • שחיטה בדלק במנועי בנזין, הטנדר צורך משהו כמו 1:6 בימים טובים ובערך 1:4.5 בימים פחות טובים. דווקא עם הדיזל הקטן יותר (מצחיק להגיד על מנוע של 6.6L קטן :lol:) אתה יכול לצפות למשהו כמו 1:10 שזה לא רע בכלל.
  • איכות ייצור לא מדהימה של פנים הרכב, בדוק ריפודים בשבע עיניים, הם רגישים לקרעים קטנים שנפתחים. אם הרכב שאתה קונה הוא עם מושבי עור (כמו שלי יש) שים לב למשענות היד המרכזיות של הנהג והנוסע שעשויות מחומר דמוי-עור ומתקלפות.
  • מערכת חשמל עובדת סבבה כל עוד אתה לא מנסה להרכיב כל מיני מנורות חזקות יותר, הבתים של המנורות פשוט נמסים מהחום.

חוץ מזה אין דגשים מיוחדים.

הרכב אמין לרמה שבקושי דורשת משהו מעבר לטיפולים סטנדרטיים.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, בארץ נמכר רק דגם דיזל 6.6 ליטר,רק בגירסת טנדר דאבל קבינה עם הנעה אחורית או כפולה, וחישקים כפולים או רגילים מאחור (SUT). מחירו הזול הוא עקב כך, שהרכב מוגדר כמשאית, המסים עליו הרבה יותר קטנים, שווי שימוש 0 , ודרוש רישיון ג' , כדי לנהוג בו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, אין כזה דבר מנוע דיזל 8.1 ליטר ל-TRUCKS של GM. יש מנוע V8 בנזין בנפח הזה!

 

מנוע הדיזל היחיד שמוצע עם הסילבראדו/סיירה בארץ ובעולם הוא Duramax 6.6L בהספק של 360 כ"ס, המשודך לתה"ל אוטומטית 6 הילוכים של אליסון. בגרסה הקודמת של הסילברדו היו "רק" 310 כ"ס ו-5 הילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקבל את התיקון בעניין ה-8.1L, משום מה ישב לי בראש שזה דיזל.

מי לעזאזל צריך מנוע בנפח כזה שמונע בבנזין?!

ה-6.6L הוא בהחלט המנוע הטוב מבין האפשרויות, שים לב לזה שהוא לא מדהים מבחינת כ"ס אבל מייצר מספיק מומנט בשביל להזיז גבעה קטנה מהמקום ולמי שזה לא מספיק יש גם שוק שיפורים לא קטן בכלל עם כל דבר מצ'יפים שמעלים את הכוח בכמה עשרות סוסים ועד שדרוגי טורבו שלמים ומפלצות של הרבה מאוד מאות של סוסים.

 

אני פשוט גמור מהשטויות של מחלקת השיווק של UMI :lol:!

SUT?!?

כינוי לרכבים שונים לגמרי כמו האמר H2 SUT -

05.H2.SUT.extdrv34.jpg

 

קאדילאק אסקלייד SUT -

escaladeext5.jpg

 

שברולט אוולאנש -

avalanche21.jpg

 

יעני SUV עם ארגזצ'יק למי שחייב את הפוזה של פיקאפ בכ"ז (ויש כאלה).

מה הקשר בין טנדר עבודה כמו הסילברדו שנמכר בארץ ל-SUT, אין לי שמן של מוסך.

רצו שיהיה יותר מגניב לישראלים, הדביקו עליו מדבקות SUT... :oops::roll:

הקונפיגורציה שנמכרת בארץ, אחרי שעיינתי בתמונות, היא האמ-אמא של טנדר לעבודה עם Crew cab כדי להסיע פועלים או ציוד רגיש מאחורה והארגז בגרסתו הארוכה ביותר - 8 פיט (יש גם 5 ו-6).

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שזה משאית לכל דבר

רישיון ג'

ביטוח חובה וצד ג' יקרים משמעותית מכל טנדר קונבנציונלי אחר

הרכב פשוט ענק- חניות בת"א או סתם נסיעה איתו בסימטאות ממש לא תענוג עד בלתי אפשרי

רדיוס סיבוב של סמיטריילר

חלים עליו כל החוקים והחייבים שחלים על משאית (כמו נסיעה בתעריף משאית בכביש 6)

הרבה חניונים לא מכניסים אותו

שותה במקרה הטוב 1ל6

 

ומצד שני יש את יתרון המחיר הזול יחסית וההכרה ברכב מהק"מ הראשון

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי המנוע הזה משווק עם אי אלו גרסאות של כ"ס, בסוואנה הוא אפילו "יורד" עד 240 כ"ס, בכל מקרה זה שינוי לטובה מהמנוע הקודם שלא היה קטן יותר אבל היה בעל מקסימום 190 כ"ס.

פה הוא משווק עם 360 כ"ס, שזה כמעט כמו המשאיות שהיו לנו. ועוד עם 6 הילוכים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה אני לא הייתי חושב להכנס עם רכב כזה לשטח טכני.

הרכב נועד להעמסות וגרירות,בארה"ב רבים משתמשים בו לגרירה של יאכטות,קרוואנים וטריילרים למיניהם(עם סוסים וכו).

וזו גם הסיבה ששם הוא משווק גם עם בלם מנוע חשמלי,מופעל ע"י כפתור.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חושב בכיוון בגלל הטבות המס שמתלוות למשאית, חד משמעית- כדאי לבחור בפורד F350. בשטח- הוא הרבה יותר רכב שטח, ועם פוטנציאל שיפורים אדיר. בכביש- הוא מעט יותר קומפקטי (בגרסאות שנמכרות בארץ, ועד כמה שאפשר לקרוא למשאית "קומפקטית"). לטובת הסילברדו יחידת כוח נהדרת... וזהו בעצם..

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, אין ספק שהפורד עולה עליו בכמה מונים אבל הוא גם "קצת" יותר יקר. כמה עשרות אלפים יותר יקר לייתר דיוק

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...