Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש לי Hifonics ZX440.

עד היום השתמשתי רק ב-2 יציאות שלו בשביל הקומפוננט ו-2 יציאות היו ריקות.

עכשיו, עם המעבר ל B-Amping, עלה הצורך ב-2 היציאות הנוספות.

אחרי הרבה זמן של התעסקות וחיפוש התקלה הגעתי למסקנה שאחת היציאות של המגבר שרופה(יכול להיות שנשרף עכשיו, יכול להיות שמזמן, יכול להיות שקניתי אותו ככה - לא ברור מאחר ולא השתמשתי ביציאות האלה עד עכשיו).

 

אז מה עושים?

איפה מתקנים דבר כזה?

אני מחפש מקום באיזור רחובות\מרכז שיתקן אותו ברמה טובה וגם ישאיר אותי עם תחתונים...

 

קיבלתי המלצה על רדיו-רומא בראשון - למישהו יש ניסיון איתם?

 

תודה,

דקל

פורסם

דקל

 

אני הייתי ממליץ לך על עודד ברמלה (ליד הבית שלי)

ממש לא רחוק מהבסיס שלי

ממש בכניסה

אני אפילו אבוא איתך

הוא יגיד לך בדיוק מה הבעיה ומה העלות

 

ואני גם אפילו יארגן אותך במחיר

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

אכן התהליך היה די דומה.

בסופו של דבר, הבדיקה שעשתה אותי בטוח היא זאת:

 

ניתוק כל האותות מהמגבר. כל הרמקולים עדיין מחוברים(מידים ליציאות 1-2, טוויטרים ליציאות 3-4).

אז עברתי עם כבל אחד עם אות על כל היציאות, כל יציאה בתורה.

(בכדי להיות בטוח שהבעיה היא לא באות שמגיעה מהקרוסאובר האקטיבי שרק התקנתי, הייתי בטוח בהתחלה שהבעיה היא שם).

יציאות 1-2 - שני המידים השמיעו מוזיקה(האות היה חתוך, אבל תדרים מסוימים הם השמיעו).

יציאה 4 - טוויטר ימין - גם כן השמיעה צליל.

יציאה 3 - טוויטר שמאל - לא השמיעה צליל.

כמובן שאין פה קרוס אובר פסיבי - הטוויטר מחובר ישירות למגבר - מה שמעמיד את הטוויטר ואת המגבר כבעייתיים.

ואז בדיקה פשוטה - החלפה של חיבור הטוויטרים במגבר - ועכשיו השמאלי מנגן והימני לא.

ומכאן הסקתי שהבעיה היא ביציאה במגבר...

 

נראה לי שאני באמת יפתח את המגבר לראות מה המצב שם,

ואם זה לא משהו שקופץ לעין אני אקפוץ עם אורן(אלעזר) לבחור הזה שיסתכל..

 

אורן - הוא יוכל באמת לבדוק לי ולסדר במקום במידת הצורך?

אני לא מרגיש כ"כ בנוח להשאיר מגבר כזה ברמלה... אני מניח שאתה יכול להבין אותי :)

בכל מקרה תודה! ;)

 

שוב תודה לכולם על הניסיונות לעזור!

פורסם

בזמן הבדיקה את ה RCA החלפת בין היציאות?

כי את חיבורי הרמקולים למגבר זה לא רק זה.

כמו כן יכול להיות שעל המגבר ישנו כפתור שכתוב עליו tri mode או אפשרות בחירה 2ch/3ch/4ch ?

לפעמים כשיש כזה אז מה שקורה זה שחלק מהכניסות מתבטלות , והמגבר עובר אוטומטית לעבוד רק על + אחד ושני מינוסי ם לשם גישור.

פורסם

בזמן הבדיקה החלפתי את ה-RCA בין היציאות, בדיוק.

לא הבנתי מה התכוונת בשורה השנייה...

 

הכפתור הזה זה בדיוק מה שחיפשתי אבל אין כזה. המגבר נכנס לגישור לבד בעת הצורך.

מה שבדקתי ושכחתי לציין:

גם גישור על היציאות 3-4 לא עובד!

פורסם

אמממ... איפה ראית את זה?

הסתכלתי עכשיו פה:

http://www.maxxsonics.net/manuals/hifonics/pdfs/hfZS_ZX4000-8000.pdf

ולא מצאתי את זה..

 

מה שכן, ראיתי עכשיו שבשביל גישור המגבר חייב לקבל את אותו אות בשני הערוצים. אני נתתי רק לאחד מהם.

אני אצטרך לנסות מחר גם להפעיל את המגבר עם גישור על 3-4 ואות שמתפצל ל 3-4.

 

שוב תודה,

דקל

 

עריכה:

 

עכשיו ראיתי שבאמת לפי ה-MANUAL יש שם מתג.

אצלי אין אותו. ועוד כמה דבירם. בכלל - המגבר טיפה שונה.

כנראה ששלי מדגם טיפה יותר ישן או משהו כזה..

פורסם

קפוץ לבחור שאורן נתן לך , אני מכיר אותו והוא מתעסק בעיקר בתיקונים.

אין לך שום סיבה לחשוש מלהשאיר אצלו את המגבר אם צריך.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

×
×
  • תוכן חדש...