Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב שיהיה אמין מאוד .

 

שיראה מפואר ומכובד גם פנימי וגם חיצוני, משהו בסגנון של קאדילק סוויל { לא חובה אמריקאי }.

 

 

תודה לעונים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לחבר, נראה שאתה מחפש משהו בסגנון של: צעיר, בריא, עשיר ויפה ובתרגום לעברית: זול, אמין, מכובד ומפואר.

 

החיים הם צרור פשרות ונראה לי שתאלץ להתפשר בחלק מהסעיפים.

 

בהצלחה.

פורסם

אתה צריך לאזן בין הדרישות לתקציב.

לדעתי עדיף ללכת על רכב שנתון יותר גבוהה וחברה פחות נחשבת....

 

לך על רכב יפני לדוגמא מאזדה 626,

רכב עם פח טוב מנוע 2000 ורכב רחב.

 

בנוסף הוא רכב אמין ובעבר היה בקטגורית רכב מנהלים.

פורסם

פח טוב?!

 

 

חשבתי שהמושג הזה שייך לשנות ה60 המאוחרות.

 

טוב שלא אמרת שהוא גם סוחב טוב, רק לא לשכוח לתת צווישן גז בעליות.

פורסם

מניסיון עם קאדילק STS שנת 96 שהיה לה 200 אלף קילומטר אני יכול להגיד:

 

1)מנוע חזק,מאד חזק!

2)רכב מאד נוח,בלי שום יומרות של נהיגה דינאמית.רכב רך ומרווח.

3)בעיות אמינות מצד המנוע כמעט ואין ,מנוע מאד מוצלח.בעיות יש לפעמים מזה שמוסכים לא יודעים להתעסק עם הרכב בארץ.

4)הרבה רכב,קצת כסף.

5)קח בחשבון שאם חלילה קורה משהו לרכב,תיקונים יקרים מאד.

 

עוד שאלות,בכיף.

פורסם

ב.מ.וו סדרה שבע משנים 94-97 עלולה להכנס למחיר הזה.

אמינה מאוד, מפוארת מאוד, נוחה להפליא, חזקה.

נגמרו לי הסופרלטיבים.

און דה דאון סייד יש לך עלות ביטוח מופרכת [כ10K] דרישות מיגון מפה ועד אחר כך ועלויות טיפולים שוטפות יקרות למדי.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רכב יוקרה ב-60K יהיה רכב משנתון מוקדם.

לכן סעיף ה"אמינות" המצויין ראשון אינו רלוונטי, ותלוי במצב הרכב הספיציפי שתמצא.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
מושג חדש בפורום.

 

ממש לא. בכל רכב יש פח (מאפרה). הכוונה של המגיב לציין את המיקום האופטימאלי של המאפרה ב626. לזה לדעתי הוא התכוון.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)


×
×
  • תוכן חדש...