Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פח טוב?!

 

 

חשבתי שהמושג הזה שייך לשנות ה60 המאוחרות.

 

טוב שלא אמרת שהוא גם סוחב טוב, רק לא לשכוח לתת צווישן גז בעליות.

 

חברים, הבורות בפורום חוגגת ! מה זה פח טוב? המושג הנכון הוא "פח עבה" !

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי שחברי הפורום כתבו את מה שיש להם אז הנה רשימה מלאה :



 

  1. אופל אומגה מודל 2000 ואם תלחץ קצת את התקציב תוכל להרשות לעצמך 2001 , הכי הרבה אוטו בהכי פחות כסף
  2. סאאב 9-5 תוכל להרשות לעצמך בתקציב הזה מודל 98-99 , רכב מעולה ומפואר ביותר (תלוי בדגם הספציפי שתמצא)
  3. לנצ'יה קאפה שנתון 2000 +- , רכב מעולה לפי מה ששמעתי אך אין לי ניסיון אישי עם הרכב
  4. קדילאק סוויל , לדעתי האופציה הכי פחות טובה אחרי בירור, בתקציב שלך תוכל להרשות לעצמך את הדגם הישן . בעיות רבות בדגם הספיציפי אחרי בירורים בסוכנות ומוסך של UMI , אני יודע לפחות שסרוג'י מוטורס הסוכנות של UMI בנצרת לא מוכנה לטפל בסוויל מהשנתונים האלה כי אין לה את הידע , אגב אם מישהו יגנוב לך את הסמל אז אתה חייב להחליף את כל הגריל בעלות של 5000 שקל ( זה הבריח אותנו אז LOL ) . רכב כזה תוכל להביא מודל 98 +-
  5. רובר 75 אחד הרכבים הכי מיוחדים בחבורה, הרכב קאלסי עד מאוד מבפנים ואיך הייצור מעולה וכך גם בהתנהגות , תוכל להרשות לעצמך משנתון 2000 +-
  6. סדרה 7 דגם ישן בלבד מודל 94 או 95 דגם חדש שעדיין השתמש במכלולים הישנים של הסדרה 7 (לא מומלצים עם בעיות מנוע ידועות וגיר בעייתי) אם כבר סדרה 7 אז רק מודל 96 + , קח בחשבון שרכב כזה עבר הרבה יותר בחיים שלו בגלל הגיל .



נראה לי שסיכמתי את הרשימה , אם אתה מעוניין ביותר אמינות אז מודל כמה שיותר חדש והעיקר המצב הספציפי של הרכב שאתה מוצא .

קח בחשבון שבכולן עלות התיקונים והאחזקה גבוהה מאוד

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

מה עם מאזדה קסדוס ?

קיבלנו אותו פעם כשהאוטו של אבא היה במוסך, אוטו נחמד ביותר.

מפואר למדי מבפנים, נראה סבבה מבחוץ ואמינות של מאזדה.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מה עם מאזדה קסדוס ?

קיבלנו אותו פעם כשהאוטו של אבא היה במוסך, אוטו נחמד ביותר.

מפואר למדי מבפנים, נראה סבבה מבחוץ ואמינות של מאזדה.. :roll:

 

:) אולי, אף פעם לא נהגתי ברכב ואפילו לא נסעתי בו כך שלי לפחות אין שום אינפורמציה לגביו

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

גם סיאט אביזה : \

 

לדעתי האופציה הכי טובה היא הרובר 75 שהזכרתי מקודם. מפוארת מפה עד להודעה חדשה, אמינה יחסית ומספקת תמורה נהדרת למחיר המגוחך. זכורים לי כמה אנשים בהיסטוריית הפורום (כשעוד הייתי צופה תמים) שרכשו את הדגם ויצאו מרוצים מאוד, נסה לעשות חיפוש. מה שכן, אל תצפה לעלויות אחזקה נמוכות, גם הוצאות הדלק דיי בשמיים 6 ק"מ לליטר בממוצע.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
עלולה. אהבתי...

גנבתי לי את ההקלדות מהמקלדת.

אכן עלולה זוהי ההגדרה הנכונה.

 

מה לגבי כל דגמי המרצדס הישנים? (מונית???)

פורסם
שאלה כיוון שברכב הזה אני לא מבין מספיק.

למה לא מרצדס מאיזו סוג?

 

משום מה מחיר רכבי המרצדס לא נופל נפילה חופשית כמו שאר רכבי היוקרה .

 

או ליתר דיוק הוא יורד במהירות תלולה בהתחלה כמו כולם אבל אחרי הירידה הדרסטית המחירון שלו נשאר יחסית גבוהה (לדעתי לפחות )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

נסה את הפיז'ו 607 - מודל 2001 נמכר בערך ב 65K ואם תמצא אחת שמורה, זו המכונית המפוארת ביותר שתוכל לחשוב עליה. האמינות לא משהו....

פורסם

הייתה לי אחת עד לפני שלושה חודשים, ונפרדתי ממנה בצער גדול, באמת. מערכת ABS הלכה (7000 שח), מזרקי דלק (שניים - כל אחד 800 שח), החלפתי רצועת טיימינג הרבה לפני הזמן (למזלי הגדול!!!), אבל המותחנים היו אכולים לגמריי (עוד 2000 שח), וכשהלכה לי ציריה, נאלצתי להסתפק בשיפוץ כי לא היה לי כסף למקורית (3500 שח) - וכל זאת רק בשנה האחרונה..

מספיק משכנע? - ועדיין אני מתגעגע אליה...

פורסם

לדעתי סתם נפלת על אקזמפלר כושל, אפילו לאנצ'ה לא מתקלקלת כל כך הרבה. היית יד ראשונה? מה הייתה שנת הדגם?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...