Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התייעצתי עם חברי הפורום בקשר לרכב שאמור לקחת אותי ירושלים-ת"א וחזור כל יום. בזמנו חשבתי על פיז'ו 206 ספיציפית אבל הבנתי שהשילוב של 1.4 ואוט' לא ממש הולך ביחד.

כרגע אני חושבעל רנו קליאו 1.4 ידני, ויש לי מספר שאלות:

1. מה דעתכם בקשר לרכב מהדגמים של 99-2000 בכל הנוגע לנוחות, צריכת דלק, ואמינות?

2. הבנתי שבשלב כלשהו היה מעבר בין מנוע של 75 כ"ס ל 98 כ"ס, מאיזה מודל היה השינוי ועד כמה הוא משמעותי?

3. יש הבדל די משמעותי בין המחירונים של לוי יצחק ומוטוקאר לרכב זה, למישהו יש מושג למה?

זהו, ככלל אני מעוניין לדעת מה דעתכם ביחס להתאמת הקליאו 1.4 (נגיד מודל 2000) לצרכים שלי, אשמח לשמוע תגובות

פורסם
התייעצתי עם חברי הפורום בקשר לרכב שאמור לקחת אותי ירושלים-ת"א וחזור כל יום. בזמנו חשבתי על פיז'ו 206 ספיציפית אבל הבנתי שהשילוב של 1.4 ואוט' לא ממש הולך ביחד.

כרגע אני חושבעל רנו קליאו 1.4 ידני, ויש לי מספר שאלות:

1. מה דעתכם בקשר לרכב מהדגמים של 99-2000 בכל הנוגע לנוחות, צריכת דלק, ואמינות?

2. הבנתי שבשלב כלשהו היה מעבר בין מנוע של 75 כ"ס ל 98 כ"ס, מאיזה מודל היה השינוי ועד כמה הוא משמעותי?

3. יש הבדל די משמעותי בין המחירונים של לוי יצחק ומוטוקאר לרכב זה, למישהו יש מושג למה?

זהו, ככלל אני מעוניין לדעת מה דעתכם ביחס להתאמת הקליאו 1.4 (נגיד מודל 2000) לצרכים שלי, אשמח לשמוע תגובות

 

1. הקליאו נוחה, צריכת הדלק מתקבלת על הדעת.

2. השינוי היה בשנת 2000 (אם זכרוני אינו מטעני) ומדובר בהבדל ניכר, הן באופי הפעולה, הן בכוח המנוע והן בצריכת הדלק.

3. המחירונים של מוטוקאר אינם רלוונטיים, משום שאף אחד לא קונה או מוכר לפיהם.

 

הקליאו (כמו ה-206) מתאימה לצרכים שלך באופן מעולה. שתיהן מעודנות, נוחות, נעימות לנסיעה וחסכוניות למדי. אליה וקוץ בה - המכוניות הללו לא אוהבות תיבה אוטומטית בשילוב למנוע 1.4.

 

שאלה - מה התקציב שלך?

פורסם
הקליאו (כמו ה-206) מתאימה לצרכים שלך באופן מעולה. שתיהן מעודנות, נוחות, נעימות לנסיעה וחסכוניות למדי. אליה וקוץ בה - המכוניות הללו לא אוהבות תיבה אוטומטית בשילוב למנוע 1.4.

טעות בידך, יקירי.

 

ביצועי הקליאו 1.4 16V בשילוב AL4 פשוט מצויינים.

הייתה לי כזו לשבוע (2001) והתיבה פשוט עובדת מצויין עם המנוע:

בלימות מנוע בדיוק בזמן, נכונות טובה מאוד לקיק-דאון, העברות

הילוכים קרוב מאוד לקו-האדום בלחיצה הגונה.

הרועץ הוא שהעברות הילוכים תחת עומס מעט גסות ואוהבי-תיבות

אוטומטיות לא יאהבו ככל הנראה את עניין בלימת המנוע.

מנוע ה-16V שאוהב לחיות למעלה עם התיבה הזו (בכיול הספציפי לקליאו האלו)

הוא שילוב מנוע-גיר מצויין.

עגלה היא לא. :roll:

MCS 2008

פורסם

אני הולך ומשתכנע שפשוט כדאי לי ללכת על ידנית במקום אוטומטית.

רוב הנסיעות שלי הן בינעירוניות, וצריכת הדלק טובה יותר בידני ככה שהמסקנה לטובת ידני מתקבלת על הדעת לא?

פורסם
הקליאו (כמו ה-206) מתאימה לצרכים שלך באופן מעולה. שתיהן מעודנות, נוחות, נעימות לנסיעה וחסכוניות למדי. אליה וקוץ בה - המכוניות הללו לא אוהבות תיבה אוטומטית בשילוב למנוע 1.4.

טעות בידך, יקירי.

 

ביצועי הקליאו 1.4 16V בשילוב AL4 פשוט מצויינים.

הייתה לי כזו לשבוע (2001) והתיבה פשוט עובדת מצויין עם המנוע:

בלימות מנוע בדיוק בזמן, נכונות טובה מאוד לקיק-דאון, העברות

הילוכים קרוב מאוד לקו-האדום בלחיצה הגונה.

הרועץ הוא שהעברות הילוכים תחת עומס מעט גסות ואוהבי-תיבות

אוטומטיות לא יאהבו ככל הנראה את עניין בלימת המנוע.

מנוע ה-16V שאוהב לחיות למעלה עם התיבה הזו (בכיול הספציפי לקליאו האלו)

הוא שילוב מנוע-גיר מצויין.

עגלה היא לא. :roll:

 

אני מניח שרועי התכוון לאמינות. השילוב של התיבה האוט' ל1400 של רנו הוא קטסטרופה. עם בעיות מפה ועד הודעה חדשה.

 

לא מומלץ, קיימת בעייה סדריתי ולא יודעים איך לטפל בה, לכן אני ממליץ על הידני.

פורסם
אני הולך ומשתכנע שפשוט כדאי לי ללכת על ידנית במקום אוטומטית.

רוב הנסיעות שלי הן בינעירוניות, וצריכת הדלק טובה יותר בידני ככה שהמסקנה לטובת ידני מתקבלת על הדעת לא?

אתה צודק לחלוטין.

רכב עם תיבה ידנית הוא מהנה הרבה יותר לנהיגה וחסכוני יותר.

לך על זה.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אני מניח שרועי התכוון לאמינות. השילוב של התיבה האוט' ל1400 של רנו הוא קטסטרופה. עם בעיות מפה ועד הודעה חדשה.

 

לא מומלץ, קיימת בעייה סדריתי ולא יודעים איך לטפל בה, לכן אני ממליץ על הידני.

 

טוב אני קצת מתחיל להתבלבל

מה דעתכם לסיכום? האם קליאו 2000 1.4 ידני הוא רכב שמתאים לצרכים שלי (נסיעות ירושלים-ת"א כל יום, נוחות טובה, חסכוני, אמין) או לא? האם הוא תמורה טובה לכסף?

פורסם
אני מניח שרועי התכוון לאמינות. השילוב של התיבה האוט' ל1400 של רנו הוא קטסטרופה. עם בעיות מפה ועד הודעה חדשה.

 

לא מומלץ, קיימת בעייה סדריתי ולא יודעים איך לטפל בה, לכן אני ממליץ על הידני.

 

טוב אני קצת מתחיל להתבלבל

מה דעתכם לסיכום? האם קליאו 2000 1.4 ידני הוא רכב שמתאים לצרכים שלי (נסיעות ירושלים-ת"א כל יום, נוחות טובה, חסכוני, אמין) או לא? האם הוא תמורה טובה לכסף?

 

בהחלט כן.

×
×
  • תוכן חדש...