Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל תלוי מה אתה דורש מהמכשיר!

 

תן דרישות ונגיב בהתאם!!!

יופי!? איכות שמע!? יציאות למגברים?! כניסת USB ?

 

בברכה

שחרון!

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

א.שמעתי תגובות מאנשים פה בפורום ומאנשים במקומות אחרים תלונות ותגובות רעות על פומפה.קח לתשומת לבך.

ב. ללא כל ספק הקלריון עדיף על הקנווד.אם אתה יכול למתוח את התקציב תסתכל על הקלריון 755,עולם אחר.בפומפה הקלריון שהצגת יותר יקר מבחנויות אחרות,תן הצצה קטנה בזאפ ידידי.לא תצטער.

(http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=369808) גם 100 שקלים זה משהו!

פורסם

דרישות מהמכשיר בעיקר איכות שמע ובעתיד חיבור למגבר ןאפשרות לשידרוגים אחרים.

 

ומישהוא יודע אם לקלריון יש השתקה לדיבורית ?

פורסם
א.שמעתי תגובות מאנשים פה בפורום ומאנשים במקומות אחרים תלונות ותגובות רעות על פומפה.קח לתשומת לבך.

ב. ללא כל ספק הקלריון עדיף על הקנווד.אם אתה יכול למתוח את התקציב תסתכל על הקלריון 755,עולם אחר.בפומפה הקלריון שהצגת יותר יקר מבחנויות אחרות,תן הצצה קטנה בזאפ ידידי.לא תצטער.

(http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=369808) גם 100 שקלים זה משהו! וגם יותר בטוח , ובוודאי התקנה יותר טובה

ממליץ לך לקרוא את התרד' הקודם ולהבין מדוע כדאי להוסף

בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...