Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באוטו שלי (ZX מנוע 1.4 ידני) הלך הקלאץ'. הציעו לי חדש ב-450 ש"ח לא כולל עבודה

(העבודה +-100 שקל). זה טוב או לא?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
במחירים כאלה, מה זה חשוב שהצרפתיות בכלל לא אמינות?

תראה לי את האהבל שיעשה לו קלאץ' ב 100 שח... (אני לא הייתי נותן לאחד כזה לגעת באוטו שלי).

 

ב 100 שח (עבודה) אפילו טיפול לא עושים, אז קלאץ' ?! פחחח...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יכול להיות שהמוסך אומר לך שהוא מחליף את הקלאץ, אבל בפועל הוא

לא יעשה כלום, ויגיד לך שהקלאץ הוחלף (מרמים אותך).

תגיד לו שמתאים לך המחיר, ותעמוד ליד הרכב בזמן העבודה.

 

שאלה: אתה באת למוסך כי הרגשת שהקלאץ גמור ? או שהמוסך אמר לך

שהקלאץ גמור ?

פורסם
יכול להיות שהמוסך אומר לך שהוא מחליף את הקלאץ, אבל בפועל הוא

לא יעשה כלום, ויגיד לך שהקלאץ הוחלף (מרמים אותך).

תגיד לו שמתאים לך המחיר, ותעמוד ליד הרכב בזמן העבודה.

לא רק.

 

יכול להיות שיחליפו לו רק את הדיסק (קלאץ') בלי הפלטה והמיסב לחץ, ואז בעצם המוסך מרוויח (כמה כבר יעלה רק הקלאץ' בלי הפלטה והמיסב, 150 שח ? יתר הכסף ילך על עבודה, שזה בחישוב גס 400 שח).

 

עוד לא קם הפראייר שיעשה קלאץ' ב 100 שח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

יכול להיות שיחליפו לו רק את הדיסק (קלאץ') בלי הפלטה והמיסב לחץ, ואז בעצם המוסך מרוויח (כמה כבר יעלה רק הקלאץ' בלי הפלטה והמיסב, 150 שח ? יתר הכסף ילך על עבודה, שזה בחישוב גס 400 שח).

 

 

 

איציק

איציק, הגיוני מה שאתה אומר, אבל כדאי לפותח השרשור להתעקש על החלפת כל

הסט של הקלאץ ז"א: דיסק, פלטת לחץ ומייסב. עלות העבודה היא אותו דבר.

פורסם

לא ייתכן שהחלפת קלאצ' קומפלט תעלה ככה.

אם זה היה ככה, הייתי רץ עכשיו לקנות ZX.

(לצורך ההשוואה - אצלי החלפת קלאצ' עולה 3800 ש"ח במורשה).

Veni Vidi Vici

פורסם
באוטו שלי (ZX מנוע 1.4 ידני) הלך הקלאץ'. הציעו לי חדש ב-450 ש"ח לא כולל עבודה

(העבודה +-100 שקל). זה טוב או לא?

 

שלום.

לדעתי יל לך אי הבנה ולמה?

מיכיון שאתה קונה את המצמד ומביא אותו למוסך [מה שנאמר בא עים הסטיק למסעדה ומבקש שיכינו אותו ובסוף הסטיק חרה ועוד יש טענות]

ואתה מצפה מהמוסך שיעבוד בהתנדבות. לדעתי אמרו לך שכר עבודה לא 100 ש"ח אלה 1000 ש"ח

ואתה אולי לא שמעתה. הבדיחה הגדולה יש אתה עוד שואל אם זה בסדר

 

0002006A.gif

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

1. מחיר העבודה בטוח טעות.

2. נצל"ש- מישהו יודע היכן ניתן לקנות קיט קלאץ' של Valeo (חוץ מצ'מפיון)? והאם לדעתכם הוא יותר טוב מ-LUK?

×
×
  • תוכן חדש...