Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחיר קיט קלאץ' שלם של וולאו למנועי 1.4 של פיג'ו סיטרואן הוא 300-350 שקלים. העבודה אכן זולה בטירוף.

קוואסקי EN 500 VULCAN

פורסם

קומט את פרוגרס נוטים לא למכור לפרטיים. במקרה כזה אפשר לצעוד 150 מ' מערבה אל הפרסי או אל צנטרל ולקנות במחיר זהה או אף נמוך יותר.

פורסם
החלקים סביב ה-1700 ש"ח + 2000 ש"ח עבודה במורשה.

ב2000 שקל עבודה, אתה מוריד מנוע, מכניס מחדש, מחליף את כל השמן +פילטרים, ועל הדרך מוציא קלאץ ושם חדש.

 

במורשה פיזו - הוצאת מנוע+הכנסה עולה 1700 שקל (כולל מעמ). ומשם הדרך לקלאץ מאוד קלה.

פורסם
שאלה: אתה באת למוסך כי הרגשת שהקלאץ גמור ? או שהמוסך אמר לך

שהקלאץ גמור ?

התקלה היא שבזמן שהמנוע עובד ההילוכים לא נכנסים (ז"א, נכנסים, אבל צריך הרבה כח בשביל זה, ואני לא רוצה לשבור גם את הגיר). כשהמנוע כבוי, כם נכנסים בסדר גמור. וגם נעלמה ההתנגדות מדוושת הקלאץ'. אני מבין שזה הקלאץ', תקן אותי אם אני לא צודק, ואני אשמח ללמוד משהו חדש ממישהו שמבין יותר ממני.

 

בנושא הקלאץ' עצמו, מוחלף הסט קומפלט, נקנה דרך המוסכניק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רק עכשיו שמתי לב לשרשור הנ"ל.

האם ההחלפה בוצעה?

בדקת שכבל הקלאץ' שלך מתוח דיו ו/או לא תפוס ו/או המזלג שמחזיק את הכבל אינו שבור?

 

מתיאורך נשמע כאילו ההפרדה לקוייה, וזה לא ממש נשמע כמו קלאץ' (קלאץ' גמור בד"כ יחליק, זה לא קשור לכושר ההפרדה שלו).

×
×
  • תוכן חדש...