Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני צריך עזרה במציאת לוקיישן לצילומים (של מכוניות כמובן...)

 

אשמח לדעת אם מישהו מכיר גן שעשועים\ משחקים וכו' עם גישה למכונית לתוך הגן. רצוי מאוד באזור המרכז.

 

תודה!

zx וולקן

פורסם
שלום לכולם!

 

אני צריך עזרה במציאת לוקיישן לצילומים (של מכוניות כמובן...)

 

אשמח לדעת אם מישהו מכיר גן שעשועים\ משחקים וכו' עם גישה למכונית לתוך הגן. רצוי מאוד באזור המרכז.

 

תודה!

 

יש גישה אבל לא להכל (אלא אם כן אתה רוצה לעולת על החול)

עדיף לבוא בלילה למרות שצריך אור קיצר זה בגן אריאל ברעננה רחוב ששת הימים בין רבוצקי לאחד העם.... אבל להיזהר כי המוקד העירוני ברעננה עושה את תפקידה ביעלות מדהימה.... לא נראה לי שלעלות אם רכב לתוך גן משחקים ישמח אותם

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

יש בפתח תיקווה , לא רחוק מהרחוב שלי ושל יאצק

גן בשם גן החניות , אפשר להעלות את הרכב בקלות לדשא

ומשם אפשר לצלם אותו ביחד עם הגן , אפשר לצלם בזווית

שלא יהיו בנייני מגורים ברקע , רק בצד אחד ישנם כאלו...

פורסם

כביש עוקף מזרח ראשל"צ

הכביש יוצא מכיוון הקוסמוס לכיוון מזרח, עובר דרך מכללת טומשין.

לאחר ק"מ ומחצה, מצד ימין יש גני משחקים ונראה לי שיש

גישה פנימה.

אם אתה בסביבה :wink:

MCS 2008

פורסם

באמצע קרית אונו משהו דומה... אז אולי מישהו מהמקום ישכיל אותנו כי אני לא יודע להסביר איפו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אי אפשר להכנס עם רכב לפארק הלאומי?

 

לא, מניסיון ...

גם עם רכב ליסינג אין דרך להיכנס מבלי לנגח איזה שער או עמוד ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש את גן העיר בבת-ים, יש גישה לרכב אבל המשטרה חוסמת אותה כל הזמן עם בטונדה קטנה... אי אפשר לדעת מתי היה ג'יפ שהזיז אותה...

 

יש את גני יהושוע בת"א ואני מכיר דרך להיכנס עם האוטו....

haters will hate

פורסם
כביש עוקף מזרח ראשל"צ

הכביש יוצא מכיוון הקוסמוס לכיוון מזרח, עובר דרך מכללת טומשין.

לאחר ק"מ ומחצה, מצד ימין יש גני משחקים ונראה לי שיש

גישה פנימה.

אם אתה בסביבה :wink:

 

הגן הזה הוא פשוט מכה... תמיד יש איזה רכב עם אורות Hazard דולקים ש"חונה" לו ליד הגן (למעשה חוסם נתיב שלם מתוך שני הנתיבים בכביש :? ).

אני מסיק מכך: גישה לתוך הגן עם האוטו איננה אפשרית, אחרת מר ישראלי היה נכנס עם האוטו לתוך המגלשה ולא מסתפק רק בחסימת נתיב.... :roll:

 

מתן אפשר לשאול למה אתה צריך להיכנס עם מכונית לתוך גן שעשועים ?! :wink::lol:

×
×
  • תוכן חדש...